Philips Essential BHD006 - Reviews

Aantal blaasstanden
Kleur(en)
wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential BHD006 op Kieskeurig.nl.

8,1

CM65 05-08-2019

Haalt de 1800 w niet in de USA met 110 volt

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze föhn speciaal gekocht voor mijn reis naar de USA, omdat deze omgezet kan worden naar 110 volt en ik het belangrijk vind dat het een hoger wattage heeft dan een gemiddelde reisföhn.
Echter bij gebruik van de föhn in de USA werd de
1800 W zeker niet gehaald. De föhn heeft op 110 volt veel minder power dan in Nederland. En dat was ronduit teleurstellend. Met mijn haar, halflang en vol, was ik dan ook lang bezig om het droog te krijgen. Ik heb de föhn daarom niet meer gebruikt in de USA. Daarna 1 x thuis gebruikt om te testen of het hier ook sloom werkte, maar in Nederland werkt de föhn goed.
Echter daar heb ik deze föhn dus niet voor aangeschaft.
Ik ben daarom erg teleurgesteld in dit product van Philips, omdat in de gebruiksaanwijzing of op de doos niet wordt gesproken over minder power bij gebruik van 110 volt.

Saskija 26-03-2019

een van de beste als het gaat om totaal oplossing

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze fohn heeft de belangrijkste functies en is ook nog lichtgewicht.

Erg moeilijk om een fohn te krijgen die dubbele voltage heeft en ook nog ionisch en lichtgewicht. Ik heb deze fohn eerst voor erbij gekocht, maar is mijn hoofdfohn geworden, omdat mijn andere philips fohn het begaf en daarnaast kon ik geen goede vervanger vinden. De meeste fohn's zijn gewoon te zwaar en hebben vaak geen dubbele voltage. Deze heeft het allemaal met uizondering van een bijpassend diffuser!

Ik gebruik hem al 2 jaar en kan zeggen dat het echt een goede is!

Grootste nadeel van deze fohn is dat er geen bijpassende diffuser voor te krijgen is!

RRDD 14-01-2019

Makkelijk hanteerbaar, mag krachtiger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Onlangs de Drycare Essential Föhn ontvangen en ben tevreden over hoe makkelijk het in gebruik is! Het is zeer compact en licht van gewicht. Dit maakt het makkelijk om mee te nemen op reis.
Het lang snoer is ook vrij lang waardoor je je makkelijk voor een spiegel kan positioneren als deze zich niet in de buurt van het stopcontact bevindt.
De föhn heeft 3 standen en maakt niet veel lawaai. Echter had de hoogste stand naar mijn mening wat krachtiger mogen zijn, want het duurt voor mij nu langer om mijn haar te drogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lynntje 11-01-2019

Heel goed product voor zijn compacte omvang

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze haardroger ligt zeer licht in de hand, maar dit is zeker niet te merken aan zijn prestaties. Hij droogt even snel mijn haar als een gewoon formaat haardroger. Hij laat mijn haren ook echt zacht aanvoelen.
Ik moet zeggen dat ik wel heel tevreden ben over dit product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lottev 10-01-2019

Heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Sinds een paar weken deze fohn aan het testen. Super gemakkelijk om te gebruiken. Ideaal om me op reis te nemen door het compacte formaat. Wat ook heel groot voordeel was, was het gewicht van het toestel. Het weegt bijna niets waardoor het fohnen aangenamer werd. Alleen voor mij mocht de blaaskracht nog iets feller. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kristin1984 08-01-2019

Zeer eenvoudige maar degelijke haardroger !

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Een hele goede haardroger ! De haardroger is zeer eenvoudig in gebruik, geen overbodige knopjes en prutsen. Mijn dochter van 11j kan deze heel goed hanteren. De haardroger is ook zeer licht waardoor je geen zere arm krijgt tijdens het drogen ! Je haar is snel droog. Voor mij is dit een prima haardroger ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paulieen 07-01-2019

Makkelijke (reis)haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De Philips DryCare Essential Föhn BHD002/00 Compact, is zoals de naam al doet vermoeden een zeer compact en licht toestel dat u makkelijk kan meenemen op reis of in de handbagage.
De föhn is stiller dan de meeste haardrogers, maar verliest daarbij niet aan kracht. Zeer makkelijke bediening, mooi design [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

C1779 06-01-2019

Zeer handig in gebruik

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Het product is zeer handig in gebruik doordat het zo een klein product is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kellebelle 06-01-2019

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Na het testen van de Philips haardroger zijn dit mijn bevindingen: de haardroger is opvallend stiller dan degene die ik normaal gebruik! Hij is ook erg mooi qua design en zeer licht om vast te houden. De temperatuur instelling is perfect. Het is warm genoeg om je haar te drogen maar niet zo warm dat je je haar gaat beschadigen. De warmste stand is iets te warm voor mij maar wel ideaal om je haar mee in model te brengen (brushen). Verder zou de haardroger voor mij persoonlijk iets harder mogen gaan. Doordat hij stiller is dan de meeste haardrogers gaat hij volgens mij ook wat rustiger. Hierdoor duurt het wel een 5tal minuten langer om mijn lange haren te drogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Chi23 05-01-2019

De föhn werkt snel, is stil en zorgt voor zacht, luchtig haar.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Mijn haar is in een korte tijd volledig gedroogd, de föhn blaast zacht, waardoor je makkelijk verschillende stijlen kan creëren met de föhn en een borstel.
De föhn is licht, waardoor hij makkelijk mee te nemen is.
Mijn haar voelt na het drogen zacht en luchtig aan.
Enkel de kabel is aan de korte kant. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kelly1985 05-01-2019

Jullie Essential Care-föhn heeft een leuk design en gelijk ook gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Het leukste aan jullie Essential Care-föhn is toch wel het merkbaar stiller geluid dan andere föhnen. Door dat de föhn zo compact is is het ook gemakkelijk in gebruik. Ook positief is de 1.80m lange snoer. Door de 3 warmtestanden is je haar in een mum van tijd droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HoneyBee 04-01-2019

Dit product doet waarvoor het beloofd.

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De Philips Drycare Essential Föhn doet wat hij belooft. Hij droogt het haar snel en goed. Zijn kleinere - doch niet té kleine – formaat zorgt ervoor dat hij makkelijk mee te nemen is op reis. Zo hoef ik het comfort van mijn vertrouwde haardroger niet op te offeren als ik op reis ga. Hij is ook lichter dan een standaard haardroger, dit is handig indien je lang haar hebt en je arm snel moe wordt van het drogen. De lange koord is zowel op reis als voor thuis een positief punt. Ik vind ook dat hij iets stiller blaast dan ik gewoon ben van mijn haardrogers. Hij kan ook meteen terug in je tas na het gebruik omdat de buitenkant niet té warm wordt. Als negatieve punt, vind ik vooral dat de koude stand niet koud genoeg is (maar nog steeds lauwwarm). Zelf gebruik ik deze stand echter nooit dus dit vormde voor mij persoonlijk geen probleem. Een zakje om mee te reizen was ook nog een leuke toevoeging geweest. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Shirley95 04-01-2019

Compacte krachtige haardroger

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De essential care compact haardroger heeft alles wat je van een goede haardroger kan verwachten.
Verrassend is het aangename stille geluid dat de haardroger maakt. Hiermee maak je niemand wakker als je 's ochtends je haar aan het drogen bent. De haardroger is zo licht, zodat je gemakkelijk je haar kan brushen zonder dat je last krijgt van een stijve arm. Ondanks de haardroger klein en licht is, blaast hij heel krachtig.
Je kan de temperatuur regelen en de haardroger heeft een koelstand. Een groot pluspunt is dat de haardroger een lange snoer heeft.
Als je opzoek bent naar een compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid, dan is deze haardroger echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

stefkeee 04-01-2019

Deze haardroger is aanzienlijk stiller!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Het is een zeer fijn toestel. Het doet precies wat het moet doen. Door de 3 standen kan je kiezen uit heet, warm en CoolShot. Deze laatste stand vind ik persoonlijk heel handig want hierdoor kan ik mijn haar eenvoudig in de juiste stijl leggen zonder dat mijn haren verder uitdrogen. De warme en hete stand zijn ideaal om je haren te drogen. Ze voelen dan warm aan maar niet verbrand zoals bij sommige andere haardroger. Doordat hij 1600watt is is hij ook zuiniger als veel andere 2000watt haardrogers. Hierdoor moet hij zeker niet onderdoen aan andere merken, in tegendeel hij is zeker even krachtig. Het grootste voordeel bij deze haardroger is dat hij opvallend stiller is als andere haardrogers. Dit is ook een van de redenen waarom ik voor deze haardroger heb gekozen. Wanneer je in de ochtend je haren droogt moet je geen schrik meer hebben dat je het hele huis wakker maakt. Het enige minpuntje vind ik de kleur. Deze is iets te meisjes achting naar mijn mening het mocht iets stoerder zijn en meer kracht uitstralen. Voor de rest is het wel een zeer stevig ontwerp. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Shauni1993 03-01-2019

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik ben aangenaam verrast van deze haardroger. Mijn haardroger is erg oud en het was echt een tijd voor een nieuwe. Deze Philips haardroger is echt een leuk vrouwelijk design met een voldoende lange snoer. Hij is heel compact en daardoor ook makkelijk op te bergen of zelfs mee te nemen op reis. Hij neemt amper plaats in in mijn kast.
Ik ben vaak lang bezig aan mijn haren te drogen omdat ik zelf geen goede haardroger had en met deze haardroger is mijn haar veel sneller droog.
Er zijn 3 verschillende standen en hij is inderdaad stiller dan een andere haardroger. Ik vind dit zeer positief als je op reis gaat omdat een haardroger vaak veel lawaai maakt en de buren in het hotel dit vaak horen. Met deze is dit niet meer het geval.
Ik had persoonlijk niet gedacht dat er veel verschil zou zijn met mijn huidige aangezien het aantal watt hetzelfde is, maar ik was echt aangenaam verrast. Ik vind het echt een aanrader ! De haardrogers met meer watt zullen waarschijnlijk nog beter zijn, maar ik ben alvast heel tevreden met deze door het compacte design ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mimi99 03-01-2019

Dit product is een echte aanrader!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

De Philips Drycare Essential Föhn, is zeker aan te raden! Hij heeft het perfecte formaat, is niet te groot en is daardoor ook zeer makkelijk mee te nemen onderweg (bv, in de handbagage of in een koffer). Maar wat ik er persoonlijk het beste aan vindt, zijn de keuze tussen de 3 hitte en snelheidstanden. Ik heb zeer dun haar en kan dus moeilijk heel hete lucht verdragen, maar natuurlijk droogt niemand zijn haar graag met koude lucht. Bij deze haardroger heb ik de perfecte combinatie tussen snelheid en hitte gevonden, perfect voor mijn haar! Ik ben er absoluut zeer tevreden over! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Jodiedp 03-01-2019

Dit product lost al mijn verwachting in!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik was op zoek naar een krachtige, stille haardroger. Deze haardroger doet alles wat ik er van verwacht. Het heeft diverse standen om het haar snel en makkelijk te drogen. Het is een compacte haardroger die makkelijk mee te nemen is op reis. En de leukste eigenschap is dat de haardroger stil is. Handig om smorgens je haar te drogen als je vriend nog aan het slapen is. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Julie18 03-01-2019

Dit product is fantastisch

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Meestal als ik mijn haar wou drogen was ik lang bezig door de grote hoeveelheid haar ik heb. maar dankzij deze haardroger duurt het drogen van mijn haar minder lang en de verschillende functie is ook handig als je is iets anders wilt doen dan enkel drogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Izaahbo 03-01-2019

Super blij mee!

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze haardroger is niet alleen super gemakkelijk maar ook nog eens stiller dan andere haardrogers. Mijn mama klaagt niet meer als ik 30 min lang de haardroger heb aanstaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Demi14 03-01-2019

Dit is een handig product

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik vind het een goede haardrogers voor mee te reizen! Het enige nadeel is dat het niet zo krachtig is dus het duurt een beetje langer maar dat vind ik niet zo’n groot probleem [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]