Philips Essential BHD006

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential BHD006 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jannie 1961 09-01-2015
Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Ik heb nu ook de föhn van Philips bhd006 uit geprobeerd hij is licht en legt fijn in de hand en het fijne er bij hij is makkelijk mee te nemen en ook een hoes er bij

AHA 8ste Barier 23-12-2014
Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Omdat mijn vorige föhn het begeven had, sinds enkele weken in het bezit van een nieuwe.
Ik was op zoek naar een “normale föhn” voor een prima prijs die vooral goed is om .....mijn haar te stylen!
Niks geen ingewikkelde aansluiting, overbodige knoppen of niet gebruikte functies.
Uiteindelijk uitgekomen bij de Philips BHD006/00.
Pluspunten
+ inklapbare handgreep (makkelijk voor op vakantie!)
+ prima geluidskwaliteit
+ gebruiksvriendelijk ( 3 standen, simpel, that’s it!)
+ degelijke vormgeving en licht in gewicht
Minpunten
- geen batterij oplaadfunctie (wel dubbel voltage mogelijkheid)
- beveiliging voor oververhitting (enkele minuten wachten)

Zeer tevreden over dit product. Voor mij dus precies wat ik zocht, prima product (om te föhnen) voor een prima prijsje)!

Vans85 12-12-2014
Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Heb het product nu twee weken, dagelijks in gebruik en hij bevalt me prima!Prima formaat, zeker omdat hij ook inklapbaar is. Handig voor in de koffer.

Heb de middelste stand - volgens de manual 'constant caring' - het meest in gebruik omdat mijn haar in deze stand niet gaat pluizen.

Enige minpunt - Omdat ik nogal dik en lang haar heb en ik mn haar style met een fohn borstel viel hij de eerste twee keer uit na een aantal minuten. Na het lezen van de gebruiksaanwijzing bleek het een beveiliging voor oververhitting te zijn. Na 3 minuten afkoelen kon ik weer verder.

Prijs/kwaliteit is prima en zeker een hele fijne reisfohn.