Philips ThermoProtect Ionic HP8232 - Reviews

Aantal warmtestanden
Ionische functie

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ThermoProtect Ionic HP8232 op Kieskeurig.nl.

8,9

Gabrielle1975 05-02-2020

Fijne föhn voor een zeer fijne prijs

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Heel tevreden over deze föhn. Hij is licht, blaast lekker hard, en is goed in te stellen naar de stand die je prettig vind.

Plukkie 26-12-2019

super snelle droging

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Droog snel door de krachtige luchtstroom en is makkelijk te hanteren. Door de verschillende standen kan je je haar ook goed stylen. Heerlijk als je dagelijks moet fohnen. Ik heb dit met een borstel gedaan.
Het stylingmondstuk vind ik niet fijn om te gebruiken omdat het hard is op je hoofd.

Heleenvd 23-12-2019

Snel droog haar !

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Mijn haar is snel droog en pluis vrij !
En de kwaliteit van de föhn is zeer goed ! Kortom erg te vrede !

D. Hendrikx 18-12-2019

Föhn met mooi design en verschillende functies

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Allereerst wil ik zeggen dat de föhn een erg mooi design heeft. Hij is wel wat groot in vergelijking met de föhn die ik hiervoor had, maar ligt toch erg goed in de hand. Mogelijkheden om zowel koude als warme lucht in te stellen, dus niet het probleem dat de föhn te hete lucht blaast. Ook zijn de twee verschillende opzetstukken erg fijn.

• Verschillende opzetstukken
  • Verschillende warmtestanden

Minpunten

• Iets aan de grote kant

Thirz 16-12-2019

Haardroger die niet uitdroogd!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Ik ben erg tevreden met de Philips DryCare Advanced Föhn. De haardroger heeft meerdere warmte standen waardoor je zelf de keuze hebt welke warmte jij prettig vind voor je haar. Mijn haar voelt zacht aan na het föhnen en niet uitgedroogd. Ook vind ik de diffuser erg fijn voor mijn krullende haar. Ik vind hem zelf wel iets aan de kleine kant. Ik denk dat een wat grotere diffuser voor mijn grote bos haren wat handiger is.

Pluspunten

• meedere warmte standen
  • zacht voor het haar
  • diffuser biijgeleverd

Minpunten

• diffuser aan de kleine kant

Linda R 15-12-2019

Topper!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Met deze föhn is mijn haar droog in een handomdraai. Bovendien glanst het meer en pluist het nauwelijks nog. ThermoProtect en Ionic Care zijn echt van toegevoegde waarde. Met de verschillende standen kun je echt alle kanten op. De föhn ligt fijn in de hand. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• Haar is merkbaar sneller droog.
  • Haar glanst meer en pluist minder.
  • Föhn ligt goed in de hand.

bloem 10-12-2019

geweldige droogkracht

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

heel snel droog haar en daarbij ook nog eens volume. Daarbij hoef ik geen gebruik te maken van borstels. Alleen drogen en met de handen losmaken

Nina Sunde 10-12-2019

Doet zoals je zou verwachten!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Goede föhn, doet precies wat je zou verwachten! Ik had eerst niet verwacht dat een föhn met zo'n prijs zoveel luchtkracht en warme kan genereren in zo'n korte tijd, maar deze heeft me overtroffen. Niets erg speciaals, maar een hele fijne standaard föhn die doet wat je wilt!

Pluspunten

• Hoge temperatuur
  • Goede luchtstroom
  • Handig in gebruik

Korremans 10-12-2019

Ontzettend goede föhn, maakt verwachtingen waar

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

De föhn is handzaam en licht, wat het gebruik ervan heel prettig maakt. Daarnaast zijn de opzetstukken makkelijk te gebruiken. De temperatuur kan eenvoudig worden aangepast, evenals de snelheid en ook op lagere temperaturen maakt deze föhn het haar perfect droog. Dit zorgt ervoor dat mijn haar minder pluist en een mooie glans heeft. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maria 10-12-2019

Perfecte fohn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Een erg mooi gestyleerde haardroger die ook nog eens prettig in de hand ligt.
Heeft verschillende standen voor de warmte van de lucht zodat je ook met koude lucht kunt blazen en niet alleen maar met hete lucht.
Een ander groot voordeel is de lange snoer wat je bij andere apparaten vaak niet hebt.
Een fijne fohn voor jong en oud en erg fijn in gebruik.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Verschillende warmte standen

EllenV 10-12-2019

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Fohn is erg licht dus makkelijk in de hand. Maar de warmste stand vond ik te warm om met diffuser kop te gebruiken.

Pluspunten

• Licht in de hand

Minpunten

• Warmste stand te warm

Anoniem 10-12-2019

Zeer handzame, lichte föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Ik heb deze föhn getest zonder de diffuser. Mijn haar is hier te dun voor, dus heb ik niet kunnen gebruiken. Het haar droogt snel [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koploper149 05-08-2018

Philips DryCare Advanced Föhn HP8232/00 ThermoProtect Ionic-

Geschreven voor: Philips ThermoProtect Ionic HP8232

Ben zeer tevreden over dit product, vooral de prijs stond mij aan.
Had eerst een ander merk gekocht bij de kapper, welke meer kon dan deze, maar was al heeeeeel snel stuk. Omdat ik deze bij de kapper heb gekocht had ik ook geen bon meer voor de garantie.