BaByliss SPEED PRO 2000 FÖHN - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss SPEED PRO 2000 FÖHN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,6

Denise 05-12-2019

Fijne, compacte fohn

Mijn eerste indruk van deze fohn was erg positief. Erg mooie fohn van kleur. Gewoon lekker wit. Is weer is wat anders dan een standaard zwarte fohn. Hij is best klein wat het erg makkelijk maakt om hem overal mee naar toe te nemen. Hij blaast heel hard waardoor mijn haar erg snel droog is, zeker door de snelheid en de warmtestanden. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Compact
  • Mooie kleur
  • Blaast hard

Minpunten

• Geen diffuser

MarchaS 24-11-2019

BaByliss SPEED PRO 2000 FÖHN

De Babyliss SPEED PRO 2000 FÖHN is een hele fijne föhn voor lange haren. Ook ben ik super tevreden over het lange snoer met 2.5 meter. Mijn vorige föhn had een snoer met een lengte van 1.5 meter dus dat is echt een heel groot verschil!

Wat me op viel was dat de föhn ondanks zijn vermogen een laag gewicht had en dus fijn in de hand ligt. Verder moest ik wel even wennen aan het geluid wat de fohn maakt, vooral bij vol vermogen kan de fohn best wel wat geluid maken. Dit is een kwestie van wennen, want na een aantal keren gebruiken had ik er geen last meer van.

De warmtestanden zijn super en makkelijk in te stellen. Voor mijn lange haren is het handig om eerst op vol vermogen te zetten en de warmtestand op de hoogste stand, om dan vervolgens naar een wat lager vermogen te gaan en de warmtestand weer wat lager in te stellen. Al met al een mooi product voor een prima prijs!

Shir 22-11-2019

Goede föhn

Ik vind dit een fijne föhn. De föhn heeft een erg fijn formaat, hij is niet te groot en zeker van lichtgewicht, wat erg handig is. Overigens geeft de föhn een mooie uitstraling met zijn witte, matte kleur. De warmte en de blaaskracht vind ik perfect, dit omdat de föhn niet te heet wordt, maar wel heet genoeg om je haar snel droog te maken.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Mooi
  • Compact

Rilana Lainsamputty 15-11-2019

Super föhn!

Wat een onwijs fijne föhn!
Een niet al te zware föhn met een mooi design.
Ik hou van wit apparatuur, dus deze was sowieso qua uiterlijk al een plusje.
De snelheden zijn precies goed. Niet te hard ook, waardoor je haar echt gedroogd kan, ipv dat het weggeblazen wordt.

De warmtestanden zijn ideaal.
De koude stand is ook echt koud en erg geschikt om mijn krullen te stylen, omdat mijn haar niet echt houdt van veel warmte.

Verder is de mond van de föhn slank genoeg om in mijn diffuser te passen, gezien deze er niet bij zit.

En een minpuntje is de aan en uit-knop.
Deze zit op de verkeerde plaats voor mijn. Ik druk hem nl makkelijk uit tijdens het gebruik.

Pluspunten

• Warmte
  • Koude stand
  • Gewicht
  • Blaasstand

Minpunten

• Aan- en uit-knop

SaskiaH 10-11-2019

Lichtgewicht föhn met lang snoer

Wat een fantastische, krachtige föhn. Hier word je al vrouw blij van. Het eerste wat mij op viel aan de BaByliss Speed Pro 2000 Hair Dryer is dat deze föhn een zeer lang snoer heeft, maar liefst 2,5 meter. Een heel verschil met mijn oude föhn, deze had slecht 1,8 meter. En dat is niet veel kan ik je zeggen. Deze föhn werkt dus extra prettig wanneer je in een ruimte niet direct bij de spiegel kan staan! Daarnaast is hij erg licht in gewicht, dus je krijgt geen lamme armen wanneer je een volle haardos wil drogen. Waar ik zelf een beetje spijt van heb, is dat ik de witte kleur heb gekozen, dat wordt toch snel wat viezig. Haarlak en haarwax trekt toch vuil aan, dus wit blijft dan helaas niet wit. Een volgende keer zou ik dan ook voor zwart kiezen of een mooie andere donkere kleur.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • lang snoer

Minpunten

• wit