BaByliss D665E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss D665E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

m******@g******** 08-05-2022

Een goede föhn

Geschreven voor: BaByliss D665E

We hebben de föhn nu één dag en doet het geweldig. Tot nu toe hebben we nog geen minpunt kunnen vinden.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Lang snoer

Mischa 23-05-2020

Veel vermogen en droogt erg snel

Geschreven voor: BaByliss D665E

Superfijne föhn, met grote, komvormige diffuser met uitsteeksels, waardoor de haren rondom goed en snel drogen, ook als je veel krullen hebt, ideaal! Door de vergrendelbare koude luchtstand (zo'n beetje de enige föhn die dit kan in deze klasse) hoef je de knop niet continue vast te houden als je je krullen wil fixeren. Nu een paar keer gebruikt en het is perfect bevallen! Het apparaat voelt erg stevig aan, maar is niet te zwaar in de hand. Kortom een prima aankoop.

Pluspunten

• Veel vermogen
  • Droogt snel
  • Koude lucht stand
  • Licht
  • Warmt snel op en koelt snel af

Nina 07-05-2020

Babyliss air salon brilliance dryer

Geschreven voor: BaByliss D665E

Ik heb de fohn vandaag gekocht en gebruikt. Hij is super fijn en droogt snel mijn haren. Het laat ook een glanslaagje achter ipv pluis na het fohnen. Daarnaast ziet de fohn er ook leuk uit.

Pluspunten

• Krachtig
  • Droogt snel
  • Minder pluis

Claudje 02-12-2019

Heerlijke fohn

Geschreven voor: BaByliss D665E

Zelf heb ik al diverse föhns in mijn bezit gehad. Bij de een duurt het lang voor je haar eindelijk is droog geföhnd en bij de ander wordt je haar veels te warm en gaat het pluizen. Deze föhn heeft mijn verwachtingen overtroffen; föhnt snel het haar droog, wordt niet te heet, lang snoer. Zelf nog niet eerder een föhn met coolshot-functie gehad. Ik moet zeggen dat dit mij goed bevalt, je haar is mooi glad ipv springerig en blijft langer mooi in model zitten. De opzetstukken zijn solide en je kan je haar er goed mee stylen. Enige nadeel is, dat de opzetstukken er met wat kracht opgezet dienen te worden. Verder een topföhn!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Coolshot functie

Minpunten

• Opzetstukken op fohn aanbrengen gaat moeizaam

Quiniver 25-11-2019

Professionele föhn

Geschreven voor: BaByliss D665E

Deze föhn wordt omschreven als een föhn van echte salonkwaliteit en zo oogt hij ook zeker met het lange dikke snoer en de lichtjes op de knoppen. Ook heeft de föhn een mooi design die zeer prettig in de hand ligt. Er zit een lekker grote diffuser bij, die in een keer een groot gedeelte van mijn haar droogt.
Er zijn steeds drie standen: qua blazen, stand 1, stand 2 (harder) of stand 3 (nog harder) en qua warmte stand 1, stand 2 (warmer) stand 3 (nog warmer). Ik gebruik stand 2 voor blazen en stand 1 qua warmte, dat werkt heel prettig voor mijn krullen. Ook vind ik het ‘cool shot’ heel prettig: dit zit op mijn oude föhn ook, maar dit coole shot blijft de hele tijd cool! Dat gaat pluis tegen, en is wenselijk voor mijn haar.
Hij maakt best wel wat geluid, dat is even wennen. Maar ben vooralsnog zeer tevreden over deze föhn!

• Cool shot!
  • Ligt fijn in de hand

Minpunten

• maakt veel geluid

Andrea 17-11-2019

Hele fijne krachtige fohn

Geschreven voor: BaByliss D665E

Ik heb deze föhn een maand mogen uitproberen. Ik zou hem zelf niet gekocht hebben voor deze prijs. MAAR: Wauuuw wat een supergoeie föhn.. IK dacht, een föhn is een föhn, maar dit is wel echt een topding.
Heel geschikt voor dames (of heren) met dik en lang haar wat niet snel droogt. Ik heb ik in elk geval nooit veel geduld voor, maar dit ging echt een stuk sneller als met mijn oude föhn. Ook keurig verschillende blaassnelheden en warmtestanden. Toch wordt deze föhn niet super heet, veel beter voor je haar. Ook de extra opzetstukken om je haar te stylen werken goed, mooie bos krullen met de diffuser.
Enige wat ik een heel klein beetje lastig vind is dat als ik de föhn vast heb dat ik soms de knopjes per ongeluk in een andere stand zet. Maar daar valt wel aan te wennen.

Voor het stylen van je haar is de coolshot ook ideaal. Al met al heel erg blij met deze föhn en wil hem zelf ook graag hebben (houden).

Pluspunten

• Blaast hard
  • Coolshot
  • Kwaliteit

Minpunten

• Knopjes, perongeluk uitzetten

Manon 15-11-2019

Heel fijn, wel krachtig!

Geschreven voor: BaByliss D665E

Ik heb het product een week in huis en ik snap niet dat ik niet eerder een föhn heb aangeschaft. Heerlijk om s morgens wakker te worden, te douchen en met een kant en klaar kapsel de deur uit te gaan in plaats van dat ik mijn haar vanzelf laat drogen (en laten we eerlijk wezen, het ook lekker gaat pluizen). Waar ik wel aan moet wennen is dat deze föhn een vrij krachtige föhn is. Vooral als je dat niet gewend bent is het even wennen. Er zitten meerdere standen op, maar de zachtste stand is nog steeds vrij hard. Je moet er dan een klein beetje behendigheid in krijgen. Het voordeel van deze krachtige föhn is dat je haar snel droog is, waardoor het uiteindelijk tijd scheelt. Er zit tevens een koude functie op, wat je haar ritueel in de ochtend afmaakt. Wel prijzig voor een föhn (adviesprijs bijna 100 euro). Al met al raad ik dit product aan!

Pluspunten

• Haar snel droog
  • Meerdere standen

Minpunten

• De minst krachtige stand is nog steeds vrij hard
  • De prijs