Thule EuroClassic G6 LED 928 - Reviews

51 kg
Bevestiging
trekhaak

Thesumer 26-03-2012

De fietsdrager wordt geleverd in en stevige kartonnen doos en er moeten een paar onderdelen op bevestigd worden,zoals de beugel en de fietsklemmen. De totale montage tijd is slechts een minuut of 10. De bevestiging van de fietsdrager op de trekhaak gaat heel eenvoudig en de fietsdrager zit meteen goed vast.Het omzetten van de handle vergt niet al te veel kracht.
De fietsen zijn makkelijk te plaatsen en de klemmen grijpen goed op het frame. De wielen zijn met de klembanden en ratel simpel vast te zetten en met een druk op de knop weer los te maken.
De fietsdrager ziet er heel degelijk uit met stevige kunststof, aluminum en gelakte stalen delen. Hett kantelen van de fietsdrager gaat heel eenvoudig met het voetpendaal zodat je nog gemakkelijk in de kofferbak kan komen.
Tijdens het rijden met de auto blijft het geheel mooi stabiel achter op de auto, de fietsen bewegen lichtjes bij hobbeltjes maar dat stelt niets voor.
Er is slechts een nadeel te noemen, deze fietsdrager past bij mij in de kofferbak. Maar gelukkig kan hij wel op slot.
Geschreven voor: Thule EuroClassic G6 LED 928