Bosal Tourer - Reviews

60 kg
Bevestiging
trekhaak

Bosal fan. 24-06-2017

Geen gedoe met opzetten en uitklappen.

Eindelijk een doordacht Nederlands product waar je plezier van hebt. Boekje goed doorkijken. Dan, de Eerste keer kogel klem afstellen, is fluitje van een cent, rustig en beheerst vastmaken, uitklappen en afstellen bandenmaat. Daarna visuele controle met het boekje, staat het nu zoals het hoort. Ook het inklappen en afhalen rustig en beheerst doen. Alles gezien en geleerd, nog een keer opzetten, uitklappen, controleren, inklappen, afhalen en opbergen. Eerste zonnige dag, zullen we gaan fietsen?? Is goed ik zal de fiets omrijden, dat is goed dan zet ik de drager op de kogel. 2 minuten later, fietsendrager geplaatst, hee, dat gaat snel. Waar blijft de fiets??? U leest, sneller de drager geplaatst dan de fiets gehaald. Uit carrière ervaring, goed gereedschap is het halve werk.

Pluspunten

• Plezier
  • Gemak.
  • Zeer rubust.
  • Nederlands product.
  • Blij dat ik voor deze hebt gekozen.

Minpunten

• Opbergtas iets te laag, past maar net.

Hans 27-02-2018

Eenvoudige montage

Na dat we een promo filmpje hadden gekeken over gegaan tot aanschaf van de Bosal Tourer.
Toen we deze via Heuts hebben thuis ontvangen, wat geheel volgens verwachting verliep was de installatie van de fietsdrager een fluitje van een cent. Zelfs mijn vrouw kan hem geheel zelf installeren. Iets wat bij onze oude beslist niet lukte.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • 7 en 13 polige stekker

Minpunten

• Bevestiging van de nummerplaat.