Giant Futuro CS 0 (heren/2012) grijs / 51 cm, 56 cm, 60 cm / heren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Giant Futuro CS 0 (heren/2012) grijs / 51 cm, 56 cm, 60 cm / heren op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Anoniem 30-01-2013
Prachtige fiets: Mooie gebogen lijnen, goede zit, fietst erg licht. Goede onderdelen-, lak- en stickerafwerking. Ik heb een ander trekkingstuur erop gezet, omdat een recht stuur rugproblemen gaf op lange ritten. Nu is de zit voor mij ideaal. Ik fiets met plezier om! Frame is stijf en strak sporend. Alfine 11 naaf na 400 km. kapot (trapte door in bijna alle versnellingen) en zonder probleem een nieuw wiel erin gekregen. Nu trapt hij af en toe nog door. Is onder druk niet zo goed als een derailleurversnelling te schakelen, maar is onderhoudvrij en eenvoudig te bedienen. Ik twijfel daarom bij mijn beoordeling om duurzaamheid een 10 te geven. De fiets zelf verdient dit cijfer wel. Comfortabele vering en goed afgewerkte onderdelen. Voorlamp licht perfect uit in het donker. Ben zeer tevreden!

wsenders 26-05-2013

Ik ben ook geinteresseerd in deze fiets, wat voor stuur heb je precies laten monteren? Kun je me een foto sturen van de fiets?
B.v.d. Wim Senders

Anoniem 28-05-2013

@wsenders:
Er zit een zwart SQ-Lab 335 Trekking stuur op (Rose Rad).
Waar kan ik de foto nar toe sturen?