Garmin Edge 1030 - Reviews

Draadloos
Kleurenscherm
Schermformaat
4 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin Edge 1030 op Kieskeurig.nl.

5,3

Elke 10-05-2018

Werkt helaas alleen goed met Samsung en niet met iPhone.

Geschreven voor: Garmin Edge 1030

Garmin connect app wordt bij iPhone continue eruit gegooid. Over gebeld en dit klopt en staat op de agenda bij Garmin om er wat aan te doen. Met Samsung werkt Garmin wel goed samen schijnt

Anne 02-05-2019

De Garmin Edge 1030 veel functies voor Race- en Tourfietsen.

Geschreven voor: Garmin Edge 1030

De Garmin Edge 1030 veel functies voor Race- en Toerfietsen.
Door de grote display is alles goed af te lezen. De helderheid van het display is in te stellen. Zelfs bij felle zon duidelijk af te lezen. Als je wat langere toertochten maakt zal de Lange Batterijduur (ca. 20 uur) welkom zijn. Door de schermbediening is de GArmin Edge 1030 eenvoudig te bedienen. Door de vele functie wel even zoeken in welk menu wat zit.

Pluspunten

• Lange Batterijduur (ca. 20 uur)
  • Groot Display en helder ook als er felle zon is.
  • Eenvoudig te bedienen.

Minpunten

• Door de vele functie wel even zoeken waar wat zit

Piet van Esser 16-09-2018

Hoogte meter geeft 49% te weinig aan ...frustrerend

Geschreven voor: Garmin Edge 1030

Dit is mijn 2de Garmin 1030 welke 49% minder hoogte m1 aangeeft als mijn andere fietse maten en mijn strava account welke met een IPhone gekoppeld is

Pluspunten

• Rest werkt goed
  • Groot duidelijk overzicht

Minpunten

• Hoogte meter klopt voor geen meter
  • Geeft 49% minder aan

Garmin Nederland 18-09-2018

Hoi Piet, dank voor het achterlaten van jouw review. Is het mogelijk om wat aanvullende informatie te mailen inzake deze hoogtemeters. Liefste de fit-file van de activiteit op de Edge 1030, de resultaten op Strava en de vergelijkbare route van wat fietsmaatjes op Strava. Graag ook wat aanvullende informatie zoals de software versie op de Edge 1030. mag naar NLMarketing@garmin.com. Dan gaan we hier even goed induiken. Dank alvast voor de reactie. Groeten, René - Garmin Nederland

Peter 08-08-2018

Goed snel apparaat.

Geschreven voor: Garmin Edge 1030

Werkt goed, duidelijk scherm, fantastisch navigatie. Niet te vergelijken met de edge 1000. Alleen audio meldingen om je de weg te wijzen met de navigatie werkt niet op oa. Samsung s9, s8, s4. Werkt wel op een samsung s2 tablet! Past alleen niet in mijn shirt rugzakjes.

Pluspunten

• Scherm
  • Navigatie

Minpunten

• Audio