Bryton Rider 10 E fietscomputer zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Bryton Rider 10 E fietscomputer zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marco Maas 09-05-2018

Simpel, daarom goedkoop

Net gekocht en het valt me meteen op dat de interface van 10 jaar terug is, heel simpel en weinig mogenlijkheden. scherm zie je vette vingers op maar is goed af te lezen. Tijd wil op de 1 of andere manier niet juist staan, zou gps op moeten pakken maar tot nu toe heeft hij dat niet gedaan. Uploaden naar Strava gaat erg simpel en candans doet het direct. Batterij opladen is onduidelijk, je weet niet wanneer hij vol is, tenminste ik heb het nog niet ontdekt. Montage op het stuur is simpel en je klikt hem er makelijk op en af. Ik heb er nog niet mee gefietst maar als ik nu geen review neerzet vergeet ik straks alles weer. Overall, ik snap dat hij zo goedkoop is maar ik denk dat hij best goed functioneert. Dus prijs kwaliteit is wel in orde. Oh ja gebruiksaanwijzing is echt waardeloos.

Pluspunten

• Prijs
  • Functionaliteiten
  • Uploaden naar Strava

Minpunten

• Display letters niet mooi
  • Apparaat is foeilelijk
  • Interface