Garmin Edge 500

10,0 (1)

Wahoo Fitness Elemnt Bolt GPS fietscomputer mit Sensoren wit/zwart

Wahoo Fitness Elemnt Bolt GPS fietscomputer mit Sensoren wit/zwart

andre fenmeman 13-08-2010

Vandaag de Edge 500 TG (met zachte meetband en cadansmeter) geïnstalleerd. Eerst even google'n en NL-editie gebruiksaanwijzing downloaden. Neem voor installatie wel gewoon even rustig de tijd, laat je leiden door de tekst en je komt er vanzelf. Op GarminConnect mijn persoonlijke gegevens ingevuld. De Edge 500 kent 3 pagina's die je elk zelf met 2 tot 8 parameters kunt samenstellen. 1e: snelheid en hartslag (makkelijk tijdens koersen) 2e: tijd, gem.snelheid en afstand. 3e: o.m. cadans, gem.hartslag, cal.verbr. Bij aanzetten even stil blijven staan voor GPS-ontvangst, duurt 20 sec of zo.
Direct gebruikt met de clubtraining en na afloop de data ge-upoloaded, het toetsel laadt zich dan direct ook weer op overigens. Prachtig om de koers terug te kunnen lezen via diverse parameters op G-connect.
Ik gebruikte altijd een Polar CS400. De Edge 500 is voor mij een trapje hoger qua verwerken en toegankelijkheid van info tijdens en na de koers. Goed afleesbaar, ook tijdens zonneschijn, mooi kontrast.

ariecossie 24-05-2010

Ik heb de edge 500 bundel en ik ben er dik tevreden over .Alles doet ie wat ik wil ,ik kan geen minpunten ondekken.Hij is goed afleesbaar .Je hangt hem aan je pc en je gaat naar Garminconnect en hij leest al je gegevens uit wat je op dat moment hebt gedaan .Hartslag cadans hoogte temperatuur Snelheid gemiddelde snelheid ,en nog veel meer kan je allemaal instellen.Het is een aanrader maar je moet je er wel inverdiepen .Tis een aanrader.

Grt Arie