Krups Dolce Gusto Piccolo KP1000 - Reviews

Soorten koffie
caffe lungo, cappuccino, espresso

Mellebel 04-06-2016 Product paar dagen in bezit

Snel en heerlijk

Ik heb de Piccolo enkele weken gekocht. Ik was eigenlijk van plan een ander apparaat te kopen maar de cash back actie haalde me over om voor een Dulce Gusto te gaan. Zo blij dat ik dit heb gedaan!
De Piccolo is super snel, super simpel en de koffie is heerlijk. De geur die tijdens het koffie maken vrijkomt maakt me echt blij in de vroege ochtend.
Ik ben blij met de verschillende mogelijkheden voor koffie, maar mijn favoriet is eigenlijk gewoon de lungo. Ook heel fijn dat er een 'koude' knop beschikbaar is trouwens.
Echt aan te raden!

Lon 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super lekkere koffie

9,6
Heel eenvoudig een heerlijke espresso of andere koffie.
Prima temperatuur. Niet geschikt voor 5 pers of meer.

Renate 19-02-2016 Product paar weken in bezit

Prima apparaatje....doet wat hij moet doen. En met de mooie cashback actie zeer betaalbaar. Heerlijk kopje koffie iedere dag.

C van Dam 02-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi klein model met groot gebruiksgemak. Ook lekker veel smaken om zelf thuis je ideale kopje koffie te maken.

Wim van Zanen 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

7,6
Gewoon handig in gebruik, geen spijt van aankoop.
Model is modern, en neemt weinig plaats op het aanrechtblad.

Anita Hustings 09-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ben zeer tevreden over koffie en de mogelijkheden van het apparaat.
Mocht wat meer uitleg zijn hoe de cups moet gebruiken.
Hoe het werkt met de streepjes op de cups.

Catharina03 30-12-2015 Product half jaar in bezit

Gebruik al een tijdje de Dolce Gusta koffie en apparaat, ben zeer tevreden, heb net weer nieuwe koffie besteld via de Dolce Gusto site, leuke aanbieding

Sjaakie 25-12-2015 Product paar weken in bezit

7,4
Handig apparaatje, alleen de smaak is veel minder goed dan nesspresso! Heel jammer dat er een zoete smaak is bij de koffie met melkproducten. Tevens zijn de cupjes voor de cappuccino belachelijk duur!! 8 cappuccino voor €4,79

Voor mij blijft Nesspresso de nummer 1

Carla 24-11-2015 Product kwartaal in bezit

Overheerlijke koffie .Heel veel lekkere smaken.Klein en compact apparaat.Staat heel mooi op de aanrecht en gemakkelijk mee te nemen op vakantie.

kp 1000 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Koffie smaakt goed,makkelijk in gebruik,goed schoon te maken.En hij neemt niet veel plaats in.De levensduur is mij nog niet bekend.

esbocht 05-09-2015 Product jaar of meer in bezit

prima koffie, begrijp alleen niet dat het zo duur moet zijn. Ik kan me maar 1 kopje per dag van deze koffie veroorloven! Een beetje jammer dit!

Catharina03 05-09-2015 Product kwartaal in bezit

Apparaat vriendelijk in gebruik en onderhoud, koffie is goed warm, aan te bevelen veel verschillende smaken, allemaal even lekker

koffieleutje 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

eindelijk een heerlijk kopje koffie voor mij alleen !!!
Div smaken warm of koud of thee !!!!
Dus alles lekker uitproberen

Carla Oudhuis 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie in veel smaken en goed warm.Hij is zeer compact en mooi.Wij zijn er heel blij mee.
De koffie cups zijn wel prijzig maar je krijgt waar voor je geld.

Ben Klein Woolthuis 01-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koffiezetter doet werkelijk alles wat hij belooft. Hij is heel makkelijk in gebruik, je kan zelf de sterkte regelen. Echt hete koffie en dan nog die fantastische combinatie van smaken. Dit wordt nooit meer anders, sorry Senseo.

Jeanet 31-07-2015 Product paar dagen in bezit

De koffie is lekker en goed heet! Het apparaat is voordelig maar de cups zijn wat aan de dure kant. Echter wel een goede service!

DutchJoe 19-06-2015 Product paar weken in bezit

Prachtige en eenvoudig te gebruiken machine die overheerlijke koffie maakt! Apparaat van het jaar!
Niet te versmaden...

zeezichtt 11-06-2015 Product kwartaal in bezit

7,6
De koffie is uitstekend en leuk om verschillende smaken uit te proberen. Meegenomen met de vakantie en het apparaat is lekker klein. Min puntje is dat er streepje op staan zodat je moet gokken wat de hoeveelheid betreft. Zou hem eigenlijk graag om willen ruilen voor eentje die dat wel heeft maarja…
Moet nu omdat we verschillende smaken gebruiken steeds eerst even afmeten hoeveelheid water of gewoon uit proberen. Zal wel wennen maar is een klein min puntje voor de rest zeer tevreden.

H. van Binsbergen 01-06-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb gekozen voor de Grande, die mij dus goed bevalt. De smaak is goed, lekker sterk. Dat ligt uiteraard ook een beetje aan onszelf.
Ook de chocolade gaat er goed in. Zo nu en dan een klein scheutje rum erbij, perfect.

Judth 29-05-2015 Product paar weken in bezit

Snel en makkelijk een lekkere cappecino.we hebben goed rond gekeken naar een apparaat dat veel verschillende smaken aan kan. Voor de kindereen een chocolademelk, voor ons cappacino. Het apparaat is snel op temperatuur. We vinden het alleen jammer dat er een oranje snoer aan zit.