De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sage SES875BSS2EEU1A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

p*************@g******** 12-12-2022

Lekkere koffie.

Geschreven voor: Sage SES875BSS2EEU1A

Mooie uitvoering degelijk en zwaar. Keurig afgewerkt met een duidelijke gebruiksaanwijzing. Maakt prima koffie en espresso.

Pluspunten

• Mooie uitvoering professioneel.
  • Strakke afwerking
  • Goede en duidelijke handleiding.

k**********@g******** 30-04-2022

Mooi apparaat voor thuisbarista

Geschreven voor: Sage SES875BSS2EEU1A

Mooi apparaat voor een beginnende thuisbarista. Makkelijk in gebruik. Het is een groot apparaat dat een mooie plek in de keuken verdient. Het waterreservoir zit aan de achterkant en moet omhoog getrokken worden, onder een (boven)keukenkastje is niet praktisch.

Uitleg in het boekje duidelijk, ook over over- en onderextractie. Mét uitleg wat je hier aan kan doen.

Pluspunten

• Duidelijke handleiding
  • Bonenmaler in de machine, geen extra maler nodig.
  • Makkelijk instelbaar
  • Alle benodigdheden worden erbij geleverd.

Minpunten

• Waterreservoir aan de achterzijde, moet omhoog.

j******************@g******** 22-01-2022

Apparaat oogt beter dan de koffie die er uit komt smaakt

Geschreven voor: Sage SES875BSS2EEU1A

Het is een mooi apparaat, ik heb het nu een week in huis. Helaas ben ik er nog niet in geslaagd een fatsoenlijke espresso er mee te maken. Ook met de fijnste maling komt de machine niet op druk, dus de koffie wordt zuur en mist crema. Met het meegeleverde filter loopt de druk juist te hoog op, waardoor de koffie bitter word,t en er naar grof schuim op komt. Maalstanden van 1 tot 9 geprobeerd, geen verschil. in uitkomst.

Pluspunten

• vormgeving
  • assescoires
  • prijs

Minpunten

• druk of te laag, of te hoog
  • geen goede espresso mee te maken