Magimix M190 crème

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Magimix M190 crème op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

romac 10-04-2012
Geschreven voor: Magimix M190 crème

Na mijn teleurstellende ervaring met de Philips HD7853 (zie mijn review d.d.22-11-2011)heb ik deze Magimix aangeschaft en sindsdien weten ik en mijn vrouw en ook de mensen die bij ons op bezoek komen wat lekkere koffie is. Ik ben gek op cappuccino en heb er heel wat geproefd in restaurants maar de cappuccino die dit apparaat maakt slaat alles. Dit komt in de eerste plaats door de ontzettend lekkere espresso maar wat nog belangrijker is, het onzettend lekkere melkschuim wat de losse opschuimer maakt.Mijn schoondochter heeft de DeLonghi EN680M die ook met Nespresso capsules werkt maar daar is het melkreservoir ingebouwd. Buiten alle ellende die dit ingebouwde reservoir met zich mee brengt (lees maar eens de reviews hier op Kieskeurig) maakt dit apparaat lang niet zo een goed melkschuim als mijn losse opschuimer. Verder gebruik ik volle houdbare melk. Uit ervaring heb ik vastgesteld dat dit het beste resultaat geeft en dit werd bevestigd door de Nespresso vestiging van de Bijenkorf in Utrecht die precies dezelfde melk gebruikt en trouwens ook de losse opschuimer. Verder is de service van Nespresso onovertroffen. Ik heb al twee keer contact met ze gehad, deels door eigen fouten. De 1e keer miste ik een doosje capsules bij mijn aanschaf van nieuwe in de Nespresso winkel in Utrecht en de 2e keer had ik bij een internet bestelling de verkeerde soort besteld. In het 1e geval kreeg ik,zonder vragen,bij mijn volgende bestelling een doosje capsules gratis en in het 2e geval kon ik de verkeerde capsules portvrij terug sturen en werden de juiste capsules nagestuurd. Dit is Service met een hoofdletter 'S'

Nespressoliefhebber 08-12-2011

Volle houdbare melk is het beste om te gebruiken bij cappuccino. Ik denk ik meld het maar even.