Krups XP2240 - Reviews

cappuccino, espresso, heet water

7,1

• Slecht

MC 01-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Leuk idee om espresso en koffie te combineren, maar net buiten de garantieperiode van 2 jaar heeft de espresso het begeven. Komt geen espresso meer uit, de houder wordt eruit geperst/getrild. Het RVS bladdert af, metaal barst!! en het kunststof ook. Al met al dus ook een heilloze weg om te laten repareren. De klantenservice van Krups reageert alleen maar met standaard antwoorden, en ja, je raadt het al, hun adviezen gaan je nog meer geld kosten. Kortom, dure kopjes koffie!!

manecas36 28-09-2015 Product jaar of meer in bezit

7,4
Titel : niet kopen !
Ik had al eens gereageerd op een review maar zou mensen die overwegen dit ding aan te schaffen , willen waarschuwen .
Ook bij mijn tweede apparaat bladderde het rvs (een heel dun laagje volgens mij) af ,
ook van de pistonhouder . Op een gegeven moment , ging het espresso gedeelte ook nog lekken .
Krups geeft aan dat de garantie verlopen is ( net een paar maanden inderdaad) en biedt uiteindelijk
na een maand (!) een vervangend apparaat aan voor 170 euro. ( dat waarschijnlijk ook weer maximaal 2 jaar meegaat ) Dat heb ik dus niet gedaan.
Ik ben er nu wel achter gekomen dat je minstens 300 euro moet rekenen voor een losse espresso machine van goede kwaliteit .
De score zal hier rond de 7 uitkomen maar het apparaat is een 5 waard.

V-mannn 04-01-2014 Product paar dagen in bezit

Het apparaat is nu iets meer dan een jaar oud en er is veel mis. Na ca 9 maanden begon de koffiehouder te roesten, dat werd steeds erger. Zo erg dat de koffie er uit begon te lekken. Terug naar de winkel (MediaMarkt). Zonder problemen nieuwe gekregen. Twee maanden gelden begon het warmhoudplaatje te roesten (de verf bladdert af en daaronder vormt zich roest). Vandaag houdt het apparaat er echt mee op, de druk valt weg terwijl de pomp draait en er lekt water uit de gehele bovenkant van het apparaat. Ik zal er toch weer mee terug moeten. Natuurlijk kan er altijd wel iets kapot gaan, maar 3 dingen in 1 jaar? Duurzaamheid is dus echt slecht.

V-mannn 20-01-2013 Product kwartaal in bezit

Super apparaat! Zet erg lekkere filterkoffie, espresso, cappuccino, senseo koffie (koffiepads), kortom alles wat je maar wilt. Het enige kleine nadeeltje is dat je maar 1 pad tegelijk kunt gebruiken. Tip: gebruik helemaal geen pads, in de espresso-houder kan gewoon losse koffie en dat is goedkoper en lekker(der) en even snel.
Melk opschuimen werkt snel en goed.