De'Longhi ESAM 04.110.S roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ESAM 04.110.S roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jvanrhee 16-02-2015

zeer teleurstellend!Van dit apparaat hebben we nooit echt plezier gehad.Schoonmaken vond ik erg omslachtig,veel koffieprut naast het bakje.
Veel storingen en verstoppingen.Altijd gedoe!!
Het enige positieve was ,dat de koffie lekker was.
Na 3 jaar was ik het helemaal zat en heb een gewoon simpele koffie-apparaat gekocht.

Aschwin van Leeuwen 07-06-2011

Gezien dat onze senseo-apparaat geen warme koffie maakt, dat schijnt normaal te zijn bij senseo-apparaat, willen we een nieuwe koffie-apparaat aanschaffen. We hebben deze apparaat aangeschaft omdat het ons werd verteld dat deze apparaat warmere koffie maakt dan senseo. Eenmaal aangeschaft en gebruiksaanwijzingboekje doorgenomen en uitvoeren was wel even wennen hoe het werkt zoals temperatuur instellen, sterkte van koffie etc. Eenmaal onder de knie is deze apparaat echt heel makkelijk, zelfs kan je ook hete water laten komen zodat je lekker hete thee kan maken. Nu hoeven we ook geen waterkoker meer gebruiken. Dat houdt in: twee aparaat uit keuken verdwijnen en een nieuwe apparaat plaatsen, dat is ook mooi ruimtebesparend!

tapje 14-08-2010

Hebben het machine nu 2 weken in ons bezit.
Na een beetje zoeken en afstellen van de maalgraad en sterkte van de koffie hebben we een goed compromis gevonden.
Want wees eerlijk, niet iedereen heeft zijn koffie graag even sterk.
Apparaat aanzetten,aantal kopjes koffie kiezen, drukken en klaar.
Alles gebeurd automatisch.
Water bijvullen gaat heel eenvoudig, je kan het reservoir afnemen om te vullen.
Afvalbakje en wateropvang zijn zeer makkelijk zuiver te maken.
Een pijnpuntje misschien: Ons vorig apparaat was een gewone koffiezetapparaat en bij het overschakelen naar een espressomachine is het toch even schrikken van het lawaai, maar dat geraken we ook wel gewoon zeker.
Duurzaamheid kunnen we nog niet beoordelen.