Nespresso Essenza Mini rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nespresso Essenza Mini rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Leentje 31-10-2020

GE-WÉL-DIG!!

Geschreven voor: Nespresso Essenza Mini zwart

Wat is dit een geweldig apparaat! Ik heb hem nog niet zo heel lang, maar ik ben er zó blij mee! Echt een tovermachientje, waar in een mum van tijd, heerlijke en hete koffie uitkomt, en hij gaat ook vanzelf weer uit. Dit is echt voor het eerst dat ik écht 100% tevreden ben met een koffiezetapparaat. Een espresso of een Lungo, en alles wat er tussenin zit, want je kunt de hoeveelheid water handmatig instellen, echt superhandig! En lekker klein, dus neemt zeer weinig ruimte in. Óóit zal hij aan vervanging toe zijn, maar dan komt er AB-SO-LUUT weer een Nespresso Essenza mini!!

Pluspunten

• Compact
  • Instelbaar
  • Lekker snel

Minpunten

• Kan ik écht niet bedenken

Jacques Aalders 16-09-2020

Compact en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Nespresso Essenza Mini zwart

Al een Nespresso apparaat thuis hebbende was ik op zoek naar een apparaat voor in de camper. En dit product geeft ons de mogelijkheid om Nespresso cups te blijven gebruiken. Met de gratis cups is het een minimale investering die je met 20 kopjes koffie 'buiten de deur' er al uit hebt.

Pluspunten

• compact
  • kleurkeuze
  • eenvoudige bediening