Philips EP5361 wit - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips EP5361 wit op Kieskeurig.nl.

peetje14 27-12-2019

zeer tevreden

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

ik ben erg blij met het apparaat. klein minpuntje is dat het waterreservoir moeilijker uit het apparaat te halen is maar ik vul m bij met een maatbeker en dat gaat prima

Remko 16-12-2019

Fijn apparaat met lekkere koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Na koffie cups en pads nu een echt bonen apparaat. Met dit apparaat geen zorgen meer om te ontkalken. Er zit een antikalk filter bij dat 5000 kopjes aan kan.
Wel maakt het apparaat wat meer lawaai dan ik gewend was.
Het onderhoud is met deze bonenmachine wel wat meer dan ik gewend was. Maar de koffie is dan ook wel beter. Past makkelijk op je aanrecht en alles is bereikbaar zonder het apparaat te verplaatsen.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • 1 druk op de knop cappuccino
  • Koffie zetten met voorgemalen koffie
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Meer geluid dan gewend
  • Relatief kleine watertank 1,8 liter
  • Klein bonen vak

TimHav 09-12-2019

Heerlijke koffie uit een mooi apparaat

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Het apparaat maakt heerlijke koffie van verse bonen. Doordat je de sterkte, maalfijnheid en temperatuur kan instellen, krijg je altijd de koffie zoals je zelf wilt. Met de melkkan erbij kun je eenvoudig cappuccino en latte macchiato maken. Het witte design is veel mooier dan gedacht. Hij staat mooi in de keuken en is rustiger dan een zwart apparaat.

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Instellingen
  • Melkan voor cappuccino

Anoniem 23-11-2019

heerlijke koffie, veel keuze voor eigen smaak

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Mooi design, fijn koffie apparaat. Je kunt kiezen uit zes verschillende koffie soorten, 5 sterktes en 5 maalstanden. je kunt dus - nog los van de keuze uit merken en soorten bonen - genoeg proberen tot je jouw perfecte kopje koffie hebt per koffie soort. schoonmaken is even goed lezen en de filmpjes op de Philips site kijken, maar na paar keer doen is het makkelijk. Malen en zetten maakt wat geluid, maar je waant je in een café / restaurant, de geur helpt daar ook bij. Display geeft duidelijk aan wat je moet en kan doen. Ik ben zeer blij met dit apparaat.

R.C.K. 11-09-2019

goed en degelijk apparaat

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

mooi design snel lekkere koffie en verschillende optie's makkelijk zichtbaar procenten van de kalk aanduiding. makkelijk te onderhouden melk houder en alles kan uit elkaar en goede introductie filmpjes op internet voor schoonmaak en onderhoud.

GoudseHarry 22-07-2019

Top apparaat met aantal kleine minpuntjes

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ten eerste de basis het apparaat zet heerlijk koffie en cappucino en menustructuur is duidelijk.
Het reservoir voor de koffiebonen is niet heel makkelijk van vorm je loopt vaak een beetje te prutsen om het reservoir helemaal te vullen en oppassen dat het niet in de rand terecht komt. Dit had makkelijker gekunt. Ander nadeeltje is het handvat van waterreservoir is erg zwak het buigt meteen al erg door en waar ik al bang voor was is daadwerkelijk gebeurt het handvat is afgebroken. Ook bij andere types las ik later dat dit vaak ook bij anderen is gebeurd. Warm water voor thee is wel weer makkelijk uit het apparaat te krijgen en op maat voor je kopje te doseren.

Joost12345 19-06-2019

Goede koffie voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Lekkere koffie en goede melkschuim. Dit laatste vond ik erg belangrijk omdat ik van cappuccino houd.
Hij maakt wel wat herrie tijdens het maken van de melkschuim maar dat neem ik voor lief.

BertZ 10-06-2019

Nog niet tevreden

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Apparaat net in gebruik, storingscode 22.
Jammer dat je nergens kunt terugvinden wat deze code betekent

Ramonvh 08-06-2019

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ik ben zeer tevreden met mijn Philips volautomatische koffiebonenapparaat.
Hij zet heerlijke gewone koffie, espresso, cappuccino en latte machiato. Ook de americano is goed te drinken. Heel makkelijk is het om de sterkte van de koffie aan te passen naar je persoonlijke smaak. Ook eenvoudig te reinigen. De gebruiksaanwijzing is makkelijk leesbaar en duidelijk. Voor een echt lekkere kop koffie in welke variant ook.

Petorrr 26-04-2019

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Dit is mijn tweede Saeco met melkopschuimer, de vorige heeft het krap 3 jaar uitgehouden en ging vreselijk stinken na een zetbeurt. Alsof er chemicaliën uit een condensator o.i.d. lekte. Knoop doorgehakt en toch maar weer deze gekocht, vanwege gebruiksgemak en de melkopschuimer. Helaas na 6 maanden defect. Met Errorcode 2, wat nergens in de boekjes staat..... Machine gaat retour voor reparatie en garantie, maar ik ga toch een ander merk aanschaffen.

Daphne 02-04-2019

Overheerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

De koffie is echt superlekker. De machine is erg mooi. Het gebruiksgemak is ook goed. De zetgroep is er gemakkelijk uit te halen maar door gewoon af te spoelen blijft er altijd nog wel wat koffie zitten. Ik heb de machine nog niet lang dus misschien ligt dit wel aan mij :-)
Na 2 weken lekte de machine aan de zijkant, Philips heeft de machine meteen laten ophalen en gecontroleerd. Zeer vlotte communicatie en opvolging! Uiterst tevreden. De machine maakt wel wat lawaai, maar ik had persoonlijk ook niet anders verwacht dus ik zet het geluid niet bij een nadeel. De melkkan kan na gebruik door de machine kort gespoeld worden, zo kan deze in de frigo en hoef je deze maar 1 x per week helemaal te reinigen.

LeoSpitfire 21-02-2019

Dit product zorgt vlug voor een lekkere kop koffie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Profiteer van het aroma van vers gemalen koffiebonen en zet je koffie volgens je eigen voorkeuren. Snel klaar en intensief naar eigen smaak.

MrBean 15-02-2019

Keuzestress!

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Perfect en eenvoudig werkende machine. Gemakkelijk en snel een kop heerlijke koffie. Vraag is alleen elke keer "Wat zal ik kiezen?". Met een simpele filterkoffiemachine heb je dat dilemma niet.

Adriaan56 01-02-2019

Slecht sluitende afval bak

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

De afvalbak die onder het apparaat zit voor water en koffie afval sluit bij mij erg slecht. Hij staat naar voren open dus en heel onzorgvuldig gezicht, jammer!

Hendrik56 24-01-2019

geschikt voor max. 2 personen

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Apparaat te complex bij meerdere gebruikers, met verschillende koffie-voorkeuren. Moeilijk goed schoon te maken, vooral het melkgedeelte

Janvh22 03-01-2019

Prima apparaat, makkelijk in bediening en lekkere koffie.

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Prima apparaat, makkelijk in bediening en lekkere koffie. Het melksysteem is super makkelijk en hygiënisch. Na elke latte of cappuccino wordt er na bevestiging een korte reiniging uitgevoerd waarna het reservoir met een simpele handeling in de koelkast geplaatst kan worden

jkhvdb 18-12-2018

Prima apparaat voor redelijke prijs

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Het door mij aangeschafte espresso-apparaat is vakje voor money. Het maakt espresso's, capucinno's en gewone koffie in een handomdraai. Het doet hetzelfde als veel duurdere apparaten. Een aanrader!

Ton66 05-12-2018

Mooi product met prima mogelijkheden

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Met het vernieuwen van de keuken was ook het zetten van koffie etc.
aan toe voor iets nieuws.
Deze automaat kwam op mijn pad en tot op heden geen spijt.
Na verloop van tijd leer je het apparaat kennen senior 70+ en wennen.

vlijmpie 21-11-2018

redelijk goed

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

klepje van het watertankje blijft niet openstaan!!
de latte macchiato is niet echt warm.nadeel is dat je nergens eerst kan proeven bij aankoop!!

sojab0on 15-10-2018

Na amper half jaar al ter reparatie

Geschreven voor: Philips EP5361 wit

Ik heb deze maschine nu amper 1 half jaar en hij mag al ter reparatie.

Ik kom terug van vakantie en de stelbare kop waar je kopje onder staat blijft niet meer hangen.

Eerst al bij ontvangst van de machine een gebaste display weer bijna 2 weken zonder koffie machine, nu na amper een half jaar dit je mag toch van een apparaat van dik 400 euro wel wat kwaliteit verwachten.

Dit was de laaste vol automaat, ik ga na ddeze weer terug naar een dolce gusto of een pot koffie met filterzakjes en gemalen koffie.