Philips EP 3551 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ed 20-09-2017 Product paar dagen in bezit

Heerlijke koffie.

Voldoet volledig aan de verwachtingen.Heb de ep 3551 uitgekozen vanwege de mogelijkheid om ook melk te gebruiken en je geen kannetje melk naast het apparaat hoeft te zetten.
Het melk reservoir klik je er voor in en na gebruik zo in de koelkast te zetten.
Omdat smaken verschillen kan je zelf door een toets wat langer in te drukken een memo functie oproepen,hierna kan je als de koffie in het kopje komt doormiddel van de toets linksonder bij het display de hoeveelheid koffie ( of melk ) verminderen.( het display geeft het aan).
Door de Aqua clean die in het waterreservoir wordt geplaatst zou je minder last van kalk aanzet hebben in het apparaat(tot 5000 kopjes)en dan de aqua clean vervangen.

Pluspunten

• Aqua clean
  • Melk
  • Bonen en gemalen koffie
  • Compact
  • Hoeveelheid melk en koffie aanpassen

Koen B 29-06-2017 Product paar weken in bezit

lekkere koffie

Het toestel valt onmiddellijk bij gebruik goed in de smaak. Eenvoudig en snel om koffie te zetten met of zonder melkschuim. Het toestel en toebehoren zijn eenvoudig te reinigen.
Maw een tevreden klant!

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • snel koffie
  • eenvoudig in onderhoud

Minpunten

• een beetje luidruchtig

Laura 29-06-2017 Product paar dagen in bezit

Passend formaat

Het apparaat is makkelijk te bedienen en compact om weg te zetten op de aanrecht. Daarnaast is het erg fijn dat het apparaat zichzelf schoonmaakt zodat hij langer meegaat.

Pluspunten

• Niet te groot
  • Gemakkelijk te bedienen

Evers 22-06-2017 Product half jaar of langer in bezit

Na een half jaar al kapot

Op 5 juni kapot op 7 juni opgehaald door Wehkamp op 9 juni aangemeld daar op12 juni bij reparatie service Philips op 16 juni bericht van hun dat de onderdelen besteld zijn en dat kon wel 15 dagen of meer duren dus 11+15 dagen of meer zonder koffiemachine schandalig van Philips dus voor mij nooit meer een iets van hun

Rianne 22-06-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine. Top dat melkreservoir in de koelkast kan

Fijne machine, enkele weken in gebruik. Helder menu en instructies op het panel bij foutmeldingen. De cappuccino geeft het beste resultaat met volle melk.

Pluspunten

• melkreservoir kan in de koelkast
  • eenvoudig schoonmaken
  • heldere instructies
  • heerlijke koffies

Minpunten

• spettert soms wat

hans de smit 20-06-2017

super koffie apperaat

hier kom lekker koffie uit super .
een is zeer makkelijk schoon te houden .
je kan zelf de sterkte bepalen.

No 15-06-2017 Product paar maanden in bezit

Heerlijke koffie

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. De reden dat ik voor dit apparaat gekozen heb, omdat het verschillende soorten koffie maakt. En ik opzoek was naar goede apparaat dat smeuïge koffie maakt. En hierdoor ben ik af van de zakjes Nescafé capuccino of een latte macchiato. Heerlijke koffie met maar 1 klik op de knop! Daarnaast is het een erg compacte automaat en het fijne eraan is dat het makkelijk schoon te maken is! Ik raad hem zeker aan.

Bas 11-06-2017 Product paar weken in bezit

Zeer envoudig in gebruik!

Deze SAECO espressomachine geeft heerlijke koffie. Het apparaat is zeer handig in de omgang en wijst zichzelf eigenlijk. Een heerlijke cappuccino is zo gezet met de bijgevoegde melkkan. Groot voordeel is dat de melkkan direct na gebruik weer in de koelkast geplaatst kan worden, waardoor het ook prima voor een enkele cappuccino te gebruiken is! Al met al zeer tevreden!

Bob 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik

Deze espresso machine is makkelijk in gebruik en zet lekkere koffie. Houdt er rekening mee dat in vergelijking met een gewone koffie machine zoals een Senseo er meer tijd nodig is voor het schoonmaken. Dit gaat overigens wel erg makkelijk.

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Diverse soorten koffie

Miquel 02-06-2017 Product paar dagen in bezit

Ep3551

Lekkere koffie in verschillende uitvoeringen met veel instel mogelijkheden. Gemakkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken.

semih 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie

ik heb hem net in elkaar gezet en mijn eerst kopje koffie gehad. Super lekker!
first start-up was best ingewikkeld. Het kan ook aan mij liggen want ik heb eerder niet zo'n pro koffie machine gehad dus ik weet niet hoe het zit bij andere koffiemachines.

Pluspunten

• koffie is lekker
  • aroma is instelbaar
  • compact formaat neemt niet zoveel ruimte in beslag

Minpunten

• first start-up is best ingewikkeld.

Robbert 29-05-2017 Product paar dagen in bezit

Prima machine

Makkelijke bediening en goed schoon te houden. Het is fijn om de melk terug in de koelkast te kunnen plaatsen.

Pluspunten

• reinigd zelf

Minpunten

• veel herrie