Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latt'Espress RVS EA82FD - Reviews

Soort apparaat
koffiebonen
Kleur(en)
rvs
Fabrikant kleur(en)
rvs

H. Vervenne 03-08-2018

Koffie van bonen

Na eenvoudige installatie direct in gebruik genomen met koffiebonen van de verkoper. Het is leuk om diverse koffie soorten te ontdekken en dan uitvinden welke je zelf de lekkerste vindt. Bevalt prima en doet wat beloofd

Pluspunten

• Bediening en werking

Minpunten

• Geen proefsetje koffiebonen
Geschreven voor: Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latt'Espress RVS EA82FD

Harry de Jong 17-12-2017

De prima volautomaat Krups EA82FD is tevens uw blikvanger

We hadden al jaren genoten van heerlijke koffie's uit de prachtige RVS Krups EA821 en waren wel toe aan een opvolger. Op Google kwamen we dan ook al snel uit op de Krups EA82FD Quattro Force RVS, die bij Koffiediscounter.nl de goedkoopste bleek te zijn en, in tegenstelling tot een aantal andere aanbieders, wel op voorraad was. Dus snel besteld en de volgende dag al in huis.
Het instellen van deze espresso volautomaat is middels het programma op de duidelijke LCD display kinderlijk eenvoudig te doen. Kom je er toch niet uit, dan is een prima handleiding bijgeleverd, evenals reinigingstabletjes en een waterfilter.
Krups heeft bovendien een meer dan prima garantieservice, waarbij je minimaal twee jaar terug kunt vallen op een gratis ophaal en terugbreng service en gratis reparatie van je defecte espresso automaat..
Met de Krups EA82FD Quattro Force in de prachtige RVS uitvoering is het dan ook gegarandeerd dubbel genieten van overheerlijke koffie, espresso, cappuccino en latte macchiato, die deze Krups espresso automaat maakt.

Pluspunten

• Heerlijke espresso automaat
  • Prachtige RVS blikvanger
  • Prima garantieservice
  • Prima prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig LCD display instelbaar

Minpunten

• Niet