Philips EP3550 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 19 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Jolien83 21-04-2017

Prima compacte espressomachine

Gebruiksvriendelijk en met de snelstart handleiding ook eenvoudig in gebruik te nemen. Afstellen van de juiste verhouding en sterkte behoeft wat geduld. Maar na een 20-tal kopjes is dat ingeregeld.

Melkcompartiment is eenvoudig aan en af te koppelen, geeft mooi schuim.

Pluspunten

• compact, past ook goed in een kleine keuken
  • gebruiksvriendelijk
  • voorkeuren koffie kunnen geprogrammeerd worden

Minpunten

• bonen malen maakt herrie, maar kan niet anders
  • design mag strakker, veel kunststof

Jolien83 21-04-2017

Prima compacte espressomachine

Een compacte espressomachine waarmee ook eenvoudig een cappucino of gewone koffie gezet wordt.

Melkcompartiment is eenvoudig aan en af te koppelen, geeft mooi schuim. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peet 20-04-2017

Een heerlijke koffiemachine

Voor elk wat wils !
Of je nu trek hebt in een heerlijke bak vers gezette koffie, espresso of een cappuccino.
Met een druk op de knop heb je je favoriete warme drank.
Ook is gedacht aan de visite, cafeïne vrije koffie kan gemaakt worden doordat je er ook gemalen koffie in kunt gebruiken.
Thee of warme melk is geen probleem.
Duidelijke handleiding, erg makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Heerlijke warme dranken naar keus
  • Eenvoudige bediening

Peet68 20-04-2017

Wat een ideaal apparaat !

Voor elk wat wils !
Met een druk op de knop heb je je favoriete warme drank.
Thee of warme melk is geen probleem.
Duidelijke handleiding, erg makkelijk in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mark 19-04-2017

Gebruiksgemak!

Op dit moment heb ik het espressoapparaat 2 weken in het bezit. Vanaf de eerste dag ben ik zeer tevreden over de machine.

Het apparaat is met de bijgeleverde kort omschrijving gemakkelijk in gebruik te nemen. De bediening is zeer intuïtief.

De juiste instelling van de aroma en de sterkte was snel gevonden. Je maakt snel en gemakkelijk een lekkere espresso, lungo of een cappuccino.

Een echte aanrader!

Pluspunten

• Lekkere koffie
  • Makkelijk te reinigen
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Het waterreservoir mag groter

1970Mvdv 19-04-2017

Veel gebruiksgemak!

Op dit moment heb ik het espressoapparaat 2 weken in het bezit. Tot dusver ben ik zeer tevreden.

Het apparaat is vrijwel gelijk uit de doos gebruiksklaar. Met de bijgeleverde kort omschrijving is het apparaat gemakkelijk in gebruik te nemen.

Na een aantal test kopjes koffie, heb ik de juiste instelling van de aroma en de sterkte gevonden die bij mijn smaak past.

Het belangrijkste is dat je in een handomdraai een lekkere espresso, lungo of ern cappuccino zet.

Al met al een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Tine36 19-04-2017

Super apparaat

Wat een heerlijk apparaat! makkelijke instalatie,
Koffie sterkte kun je regelen.capacino smaak heerlijk.thee water is goed heet,super handige machine! Past ook mooi in de iets kleinere keukens.

Pluspunten

• Koffie sterkte goed te regelen
  • Meer soorten koffie
  • Heet thee water
  • Verse koffie
  • Stap voor stap te instaleren

Minpunten

• Watertank regelijk snel leeg

Tine1980 19-04-2017

Super apparaat

Super apparaat!makkelijk te intaleren alles stap voor stap.heerlijke koffie ,thee water goed heet, Iedeaal alles in een.mooi formaat apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

marjolein 19-04-2017

Makkelijk een lekkere kop koffie en perfect op temperatuur!

Het apparaat is makkelijk in gebruik vanaf het eerste moment door de snelstartgids, zo hoef je niet eerst lange handleidingen door te spitten maar kun je direct van start. Overige info kun je dan met een lekker kopje koffie doorlezen :-) Verder is het apparaat voorzien van een makkelijk menu en kun je het precies op eigen smaak instellen. Naast een lekkere kop koffie is de espresso ook precies zoals die moet zijn en kun je er naast lekkere cappuccino ook thee en warme melk mee zetten. Vooral de twee laatste opties maken het heel handig zodat je geen heet waterkraan hoeft aan te schaffen en je hebt snel warme chocomel of een beker warme melk voor de kids, echt een gezinsproduct dus. Nog een pluspuntje is dat je ook Cafeïne vrije koffie kan zetten door de gemalen koffie functie apart van het bonenreservoir.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede hete koffie
  • verschillende warme dranken
  • melkkan met kun je weer koud zetten na gebruik
  • uitneembaar waterreservoir

Minpunten

• neemt meer ruimte in dan gewoon koffiezetapparaat
  • maakt iets meer geluid dan gewoon koffiezetapp.

schr85 18-04-2017

Hete koffie en 100% gebruiksgemak

De Philips espressomachine is makkelijk in gebruik vanaf het eerste moment door de snelstartgids. Daarna is het apparaat heel prettig in gebruik door het overzichtelijke menu. De koffie is in alle varianten op goede temperatuur en is goed op je eigen voorkeuren in te stellen. Zo kun je je espresso en koffie zo sterk maken als je zelf wilt. Daarnaast is het echt een product voor het hele gezin door de warm watertap voor thee en de warme melk optie. Na het gebruik van de melkkan kun je deze weer koud zetten zo hoef je geen melk weg te gooien na gebruik van de melkkan. Kortom; er is echt gedacht aan de gebruiker van het apparaat! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marco87 17-04-2017

Snel, eenvoudig en lekker koffie!

Pluspunten

• Compact
  • Value for money

Minpunten

• Watertank vrij klein

Marco87 17-04-2017

Snel, eenvoudig en heerlijke koffie!

De koffie zelf is zeker niets op aan te merken. Je merkt alleen wel dat dit koffiezetapparaat zich aan de onderkant van het segment bevindt. Het aantal opties voor koffie (hoewel voldoende) zijn beperkt en hoewel het fijn is dat het apparaat vrij compact is, zijn daardoor de watertank en het stortbakje onderin vrij klein. Value for money is echter zeer goed! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rosita 17-04-2017

Mooi apparaat en heerlijke koffie

Ik heb mijn espressomachine nu 3 weken en hij bevalt mijn heel erg goed. Hij is zo makkelijk in gebruik. Er zit een goede beschrijving bij hoe je hem moet opstarten. Je kan er verschillende soorten bonen in doen. De cappuccino is eenvoudig te zetten met een vol automatisch melkkan. Maar de espresso en de gewone koffie is ook erg lekker. Ik wil niet meer anders.
Hij is ook goed schoon te maken. Alles kan in de afwasmachine. Ik geef deze espressomachine 5🌟🌟🌟🌟🌟

Pluspunten

• Goed schuim met de cappuccino
  • Makkelijk in omgang

Minpunten

• Geen minpunten.

Rosita66 17-04-2017

Heerlijke espressomachine

Ik heb mijn espressomachine nu een paar weken en ben nu al verslaafd. Het is zo'n heerlijk apparaat. Hij is makkelijk in gebruik. En eenvoudig te bedienen. Er kunnen zowel bonen als gemalen koffie in. Dat vindt ik ook erg prettig. Het cappuccino schuim is ook echt schuim. Dat vond ik ook belangrijk. Maar de espresso om wakker te worden s'morgens is perfect. Hij is volautomatisch.
Je kan hem eenvoudig uit elkaar halen en in de afwasmachine doen. Het is display geeft zelf aan wat je moet doen. Ik geef deze espressomachine echt 5 dikke sterren [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dommel19 16-04-2017

Compact apparaat

Een erg fijn apparaat.
Compact, heeft niet heel veel ruimte nodig op het aanrecht.
Je kan er van alles mee maken.
Van gewoon thee/soep (je bepaald zelf hoeveel water er in moet, als je kopje vol is druk je op stop) koffie, espresso, cappuccino en warme melk ( waar wij warme chocomelk van maken )
Doordat het zo compact is, moet je misschien wel vaker het water en de bonen aanvullen, maar dat heb je er wel voor over.
Zien wij niet als groot nadeel.
Het kan wel spetteren en vooral bij heet water en de warme melk. Oppassen met kleine kinderen die willen helpen/kijken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pv88 14-04-2017

Heerlijke verse bonen koffi in een handomdraai

Binnen 10 minuten nadat ik het apparaat uit de doos haalde had ik al een lekkere espresso. Ik heb wat aangepast aan de aroma sterkte en een iets grovere maling ingesteld (dat ging allemaal heel simpel) en nu heb ik het perfecte kopje espresso eruit. Ook over de cappuccino ben ik heel tevreden. Tot slot maak ik al mijn gasten ook blij met lekkere koffie! Onderhoud is simpel en het apparaat reinigt zich vanzelf. Kortom, top aankoop! Nu nog mooie espressokopjes kopen :)

Pluspunten

• Lekkere verse gemalen bonenkoffie
  • makkelijk
  • apparaat reinigt zichzelf

Minpunten

• design iets minder
  • maakt aardig wat geluid tijdens het zetten

PV88 14-04-2017

Heerlijke koffie uit een heel fijn apparaat

Binnen 10 minuten nadat ik het apparaat uit de doos haalde had ik al een lekkere espresso. Ik heb wat aangepast aan de aroma sterkte en een iets grovere maling ingesteld (dat ging allemaal heel simpel) en nu heb ik het perfecte kopje espresso eruit. Ook over de cappuccino ben ik heel tevreden. Tot slot maak ik al mijn gasten ook blij met lekkere koffie! Onderhoud is simpel en het apparaat reinigt zich vanzelf. Kortom, top aankoop! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danny80 14-04-2017

Heerlijke koffie

Heel mooi apparaat voor hele lekkere koffie. Voor het 1e gebruik is het wel echt even nodig om even het boekje goed door te kijken, maar daarna is het apparaat eenvoudig in gebruik. Je kan snel de sterkte instellen die je wil en tot 2 kopjes tegelijk zetten. Het geluid van het malen van de bonen is me erg meegevallen. Met het aparte melkreservoir kan je eenvoudig cappuccino zetten. Het melkschuim is iets minder stevig dan als ik met de hand cappuccino maak, maar het is veel gemakkelijker en sneller klaar. Ook heet water tappen kan eenvoudig.

De machine is gemakkelijker schoon te maken dan dat ik had verwacht

Pluspunten

• lekkere koffie
  • sterkte instelbaar
  • cappuccino
  • heet water
  • makkelijk schoonmaken

Minpunten

• melkschuim minder stevig dan zelf geklopt

Danny80 14-04-2017

Heerlijke koffie

De machine is gemakkelijker schoon te maken dan dat ik had verwacht [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]