Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latte Smart EA860E - Reviews

Soort apparaat
koffiebonen
Kleur(en)
zilver
Fabrikant kleur(en)
zilver

jacques 29-01-2018

handig en lekkere koffie

Koffiediscounter opgericht door Tom Coronel is een dealer van alle grote merken. Naast de webshop kunnen klanten ook de showroom in Naarden bezoeken. Deze is zeven dagen per week geopend. Ik heb de Krups EA860E latte Smart gekocht en het is een must have voor elke koffie liefhebber. Vanaf het begin voelde ik al dat ik te maken had met een echt geweldig apparaat. De machine ziet er schitterend uit en heeft klasse. De verschillende onderdelen zijn heel gemakkelijk los en aan te koppelen en dit ervaar ik als een zeer groot pluspunt. Het oog wil ook wat, maar als het niet lekker werkt dan ga ik me er aan irriteren en dat is nu zeer zeker niet het geval! Wat ook een groot pluspunt is dat de koffie smaak, sterkte en verhouding melk allemaal aan te passen zijn. Smaken verschillen nou eenmaal en het is dus mogelijk om voor iedereen een heerlijke kop koffie te zetten! Ik heb de machine nu ruim een maand in gebruik en ben er helemaal weg van. Mijn vrouw drinkt vaker koffie dan ik en zij is er ook zeer goed over te spreken. Bijkomend voordeel van deze machine is het zelf schoonmaaksysteem. Vaak stappen mensen weer van een vol automatisch koffiezetapparaat af vanwege het omslachtige schoonmaken, maar dat is bij de Krups EA860E dus echt niet meer nodig. Het zetten van de koffie op afstand is een erg leuke feature, maar ik denk dat ik in praktijk dit toch niet heel vaak ga gebruiken. Wel is de daarvoor benodigde App zeker wel van grote meerwaarde voor de koffie machine. Je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken om de applicatie mooi vorm te geven en goed te laten werken.

Pluspunten

• onderdelen gemakkelijk los aan te koppelen
  • het automatisch schoonmaaksysteem

Minpunten

• luidruchtig
  • wateropvangbakje regelmatig ledigen
Geschreven voor: Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latte Smart EA860E