De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Volautomatische espressomachine One-Touch-Cappuccino Latte Smart EA860E zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Ellen 31-07-2018

Lekkere koffie

Prima apparaat.... makkelijk schoon te maken en zet heerlijke koffie. Makkelijk te bedienen alleen in de praktijk gebruik je het op afstandbedienbaar koffie zetten niet vaak. Wel fijn is dat hij alles aangeeft van te vervangen filter tot leeg maken van de opvangbakjes

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Mooi apparaat
  • Lekkere koffie

Minpunten

• 1 kopje tegelijk

Cheryl Richter 31-07-2018

Heerlijke koffie uit dit mooie apparaat!

Dankzij mijn broertje kwam ik bij de actie terecht, dat ik het winkelmodel kon kopen voor een lagere prijs. Hier meteen gebruik van gemaakt, aangezien ik de koffie uit het Senseo-apparaat niet meer lekker vond. Het was tijd voor iets nieuws. Heerlijke koffie wordt door dit apparaat gezet. Of je nu cappuccino of een kopje gewone koffie wilt, alles kan. Heel fijn, dat je ook de sterkte van de koffie kunt instellen. Zo ben ik meer van de milde koffie, maar mijn man van de sterkere variant. Ook kun je (thee)water tappen, dus ook geen waterkoker meer nodig! Ik ben heel tevreden met dit apparaat. Mocht je twijfelen over een eventuele aankoop? Kopen! Zit ook een handige gids bij, om hier de uitleg nog eens na te lezen. Enige minpuntje dat ik ooit gehad heb: ik was 1 keer het stoompijpje vergeten te bevestigen, toen hing het apparaat even vast. Maar mijn man had het vrijwel direct opgelost.

Pluspunten

• Sterkte koffie instelbaar
  • Verschillende soorten koffie te maken
  • Watertank is groot
  • Echte bonen-koffie

Minpunten

• heeft een keer vastgehangen
  • lekbakjes zijn wel wat sneller vol

jacques 29-01-2018

Koffiediscounter opgericht door Tom Coronel is een dealer van alle grote merken. Naast de webshop kunnen klanten ook de showroom in Naarden bezoeken. Deze is zeven dagen per week geopend. Ik heb de Krups EA860E latte Smart gekocht en het is een must have voor elke koffie liefhebber. Vanaf het begin voelde ik al dat ik te maken had met een echt geweldig apparaat. De machine ziet er schitterend uit en heeft klasse. De verschillende onderdelen zijn heel gemakkelijk los en aan te koppelen en dit ervaar ik als een zeer groot pluspunt. Het oog wil ook wat, maar als het niet lekker werkt dan ga ik me er aan irriteren en dat is nu zeer zeker niet het geval! Wat ook een groot pluspunt is dat de koffie smaak, sterkte en verhouding melk allemaal aan te passen zijn. Smaken verschillen nou eenmaal en het is dus mogelijk om voor iedereen een heerlijke kop koffie te zetten! Ik heb de machine nu ruim een maand in gebruik en ben er helemaal weg van. Mijn vrouw drinkt vaker koffie dan ik en zij is er ook zeer goed over te spreken. Bijkomend voordeel van deze machine is het zelf schoonmaaksysteem. Vaak stappen mensen weer van een vol automatisch koffiezetapparaat af vanwege het omslachtige schoonmaken, maar dat is bij de Krups EA860E dus echt niet meer nodig. Het zetten van de koffie op afstand is een erg leuke feature, maar ik denk dat ik in praktijk dit toch niet heel vaak ga gebruiken. Wel is de daarvoor benodigde App zeker wel van grote meerwaarde voor de koffie machine. Je kunt zien dat er veel tijd in is gestoken om de applicatie mooi vorm te geven en goed te laten werken.

Pluspunten

• onderdelen gemakkelijk los aan te koppelen
  • het automatisch schoonmaaksysteem

Minpunten

• luidruchtig
  • wateropvangbakje regelmatig ledigen