Vibiemme Domobar Junior

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Vibiemme Domobar Junior op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eddie^the^eagle 01-01-2010
Geschreven voor: Vibiemme Domobar Junior

Totaal enthousiast ben ik over deze espresso machine! Al jaren drink ik espresso en heb diverse machines versleten.

Ik heb 2 uur in de winkel van arte dell espresso in zaandam staan twijfelen. Het is natuurlijk een duur ding, maar wat een design en een prachtapparaat.

Nu los van de emotie enkele rationele argumenten:
Voordeel is de dubbele boiler, beide zijn appart in te schakelen. Je kan gekookt.. ja het is echt gekookt! water voor thee tappen en tegelijkertijd een lekker bakkie espresso zetten.

Wat eveneens een voordeel is: De temperatuur van het koffiegedeelte (espresso boiler) is regelbaar. Hierdoor kan je altijd over de juiste temperatuur beschikken voor die overheerlijk en onmisbare crema laag.

Wijzelf zijn geen cappuccino of latte macchiato drinkers, dus de stoompijp heb ik nog niet genruikt. In onze familie en vriendekring zeker wel en dan gaat dat stoomgedeelte ook gebruikt worden.