De’Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.75.MS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 255 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De’Longhi PrimaDonna Elite ECAM 650.75.MS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Someren 15-09-2017

Mooi apparaat

Mooi apparaat om te zien, nog niet veel mee gedaan, pas 2 dagen in bezit. Makkelijke bediening en duidelijke gebruiksaanwijzing.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Heerlijke koffie

aan de Wiel 10-09-2017

Mooie machine

Een geweldig apparaat met veel keuzes en een makkelijke bediening, via het toetsscherm is alles naar wens in te stellen en kun je makkelijk je eigen smaak persoonlijk instellen.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • super makkelijke bediening

Reedijk 07-09-2017

Installatie snel, aap handig

Makkelijk en snel te installeren, pas 1 dag in huis. Handige app!
Mooie vormgeving. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Eerste bereidingen smaakten prima en naar veel meer!

Pluspunten

• app

LauGer 28-08-2017

mooie uitstraling

Prachtige machine om te zien, nog niet echt veel mee gedaan, pas 2 dgn in bezit. Melk nog even experimenteren. Ben benieuwd naar de Baristo aan huis. Blue tooth makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• Prachtige machine om te zien aanwinst voor keuken
  • Makkelijk in te stellen, goede handleiding
  • prima melkschuim
  • profiel aanmaken per persoon
  • moet ik allemaal nog verder ontdekken

Minpunten

• prijs is behoorlijk hoog
  • nog niet kunnen ontdekken

Marlies vd Leegte 16-08-2017

Bonenapparaat

Ik heb het apparaat nog maar net, maar ben superenthousiast. Het is eenvoudig te bedienen en een zeer veelzijdig apparaat. Wat je maar wilt op koffie gebied, het is allemaal te maken en heerlijk naar persoonlijke smaak.

Pluspunten

• goede bediening, bediening via de app, veelzijdig

Minpunten

• Nog geen minpunt ontdekt.

Arjan 12-08-2017

Mooie vormgeving, gebruiksgemak

Een prima functionerend apparaat dit bleek reeds uit tests en gebruikersreviews. Daarnaast is dit apparaat een sieraad voor de keuken.

Pluspunten

• Mooi
  • Simpel in gebruik
  • Lekkere koffie
  • Vele variëteiten mogelijk

Minpunten

• Nog geen

PeTerT07 10-08-2017

Mooi apparaat

Mooi apparaat, goede koffie, duidelijke gebruiksaanwijzing, snelle levering, veel opties, niet overmatig luid.

Erwin 10-08-2017

Veelzijdig apparaat

We hebben de PrimaDonna Elite onlangs naar volle tevredenheid aangeschaft. Het is een koffieautomaat met veel opties een goede kwaliteit en een groot gebruiksgemak. Kortom we zijn er heel tevreden over.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Mooi apparaat

Minpunten

• Apparaat is behoorlijk aan de prijs

Jose 08-08-2017

Prachtig apparaat

Wij zijn dik tevreden met ons De Longhi apparaat. Kunnen we eindelijk onze gasten een heerlijk kopje cappacino aanbieden en natuurlijk ook onszelf.
Als je het geld ervoor over hebt zou ik hem warm aanbevelen.

Pluspunten

• Alle sterktes zijn instelbaar
  • Niet te groot van formaat
  • Een sieraad op het aanrecht

Minpunten

• Aanschafwaarde

Marian 07-08-2017

compleet apparaat, diverse mogelijkheden, compact

De vorige Delonghi gaf de geest. Aangezien deze machine ons zeer goed bevallen was, zochten we naar een nieuwe versie en kwamen bij dit apparaat uit. We zijn blij verrast met de diverse soorten kopjes koffie die je kunt zetten. Met de app kun je voor iedereen 'op maat' een kopje instellen en met één druk op de knop heb je dan het gewenste kopje. De workshop aan huis is van écht toegevoegde waarde. We kregen nog wat extra onderhoudtips die je niet in het boekje vindt. We zoeken nu naar de voor ons lekkerste bonen. Kortom een echte aanrader!!!

Deirdre Blankenstein-v d Wolk 18-06-2017

veel mogelijkheden, langzaam

Lekker koffie en de mogelijkheden zijn eindeloos van chocolade tot alle soorten koffie's met melk, thee, enz. Kan helemaal gepersonifieerd worden met voorkeuren. Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • eenvoudig te bedienen
  • zet goede kop koffie
  • ziet er fraai uit

Minpunten

• langzaam, duurt echt even voordat koffie gezet is
  • laat te laat weten uitloopbakje vol: geknoei
  • melk reservoir moet bepaald niveau gevuld worden
  • melkreservoir moet dus altijd in de koelkast

Anja 18-06-2017

De beste service die je kan / mag verwachten wordt gegeven.

Ongeveer 10 jaar geleden hebben wij ons eerst PrimaDonna koffie volautomaat gekocht. Je gaat zoeken en al snel kwamen wij uit bij DeLonghi. Zet heerlijke koffie en is makkelijk in gebruik. Alles is gemaakt om een keer stuk te gaan. Dus ook DeLonghi liet ons een keer (na ongeveer 7 jaar) in de steek. DeLonghi Breda gebeld en die service was zo goed. Apparaat kon opgehaald worden en niets was teveel. Wij besloten hem zelf te brengen. Gastvrij ontvangst. Tijdens het maken, werd hij uitgelezen en ze kwamen er achter dat hij meer dan 18.000 kopjes gezet had. Oeps. Dat zijn er veel. In feite was hij natuurlijk afgeschreven. Maar wij besloten hem toch te laten maken. Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad. Helaas hebben wij er toch afscheid van moeten nemen. Nu gaf hij een melding en hij mag, wat ons betreft met pensioen.

Pluspunten

• Goede service

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

De Keijtjes 30-05-2017

Heerlijke kofie

Nog maar een week in huis, maar we zijn zeer tevreden. Koffie smaakt werkelijk heerlijk. Het is ook prettig dat het apparaat zelf reinigt bij het in en uitschakelen. Geeft handige tips aan, zoals vul het water reservoir of leeg het afvalbakje met koffie.

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • automatische reiniging bij in en uitschakelen
  • persoonlijke instellingen mogelijk

Minpunten

• zeer groot apparaat
  • zwaar (gewicht)

Dekoffiedrinker 25-05-2017

Delonghi prima-donna elite

Deze top machine nu een aantal weken in het bezit kan niet anders zeggen dan top ben alleen maar nog meer koffie gaan drinken vindt het gewoon leuk om koffie te zetten zelfs mijn familie is er over te spreken en gaan er een aanschaffen

Pluspunten

• Koffie is heet
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Nog niet gevonden

Marina 14-05-2017

Makkelijk in gebruik

Mooie machine, maakt weinig geluid in verhouding met mijn oude koffiemachine.
De keuze is hierop gevallen o.a. doordat deze de beste uit de test was en het lezen van de vele beoordeling van verschillende gebruikers van verschillende machines en deze sprong er echt uit. Ik heb de machine nog maar net in gebruik dus het schoonmaken en ontkalken heb ik nog niet hoeven doen.
De koffie is goed heet, het melkschuim is perfect en het is echt een hele mooi machine om te zien.

Pluspunten

• Koffie temperatuur
  • Goed heet melkschuim

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken
  • Nog niet kunnen ontdekken

Joop 27-04-2017

Prima alles

Recensie “De'Longhi primadonna elite ecam 650.75.ms”
omdat ik het een geweldige machine vind.

Zal me even voorstellen Joop ben kritisch en een fijnproever.

Na verschillende volautomatisch espressomachines uitgeprobeerd te hebben maar nooit aan de kwaliteit eisen konden voldoen. Ben ik nu overdonderd door mijn aankoop van de delonghi machine. En waarom? Meer mogelijkheden door een (thuis demonstratie) waar je ook je vragen kan stellen, je bent nooit te oud om te leren. Daarna kan je de machine voor 100% benutten. De kennis en tips die men overdraagt en het instellen is voor mij doorslaggevend om bij de volgende aankoop hier voor te kiezen.

Na de aankoop heb ik me opgeven voor de delonghiclub dat was zo aantrekkelijk een gratis demonstratie thuis met een jaar extra garantie dus dat is altijd mee genomen. Na 14 dagen is dat ook gebeurt. Mijn complimentjes daarvoor en de ontspannen prettige manier van uitleggen. Dat was het dan wat ik er over kan vertellen.
Ik ben volop in mijn nopjes.

Johnny 29-03-2017

Bijzonder goed apparaat

opwarmtijd snel, alles goed warm, snel resultaat, mooi groot scherm, stil, automatisch uitzetten is zeker fijn om te hebben

Pluspunten

• opwarmtijd
  • groot water resservoir
  • automatisch uitschakelen
  • makkelijk in de bediening
  • automatisch reinigen

Minpunten

• bleutooth lastig werkend te krijgen

Claudia 26-03-2017

Luxe uitstraling, lekkere koffie

De machine is gemakkelijk te bedienen, en zit degelijk in elkaar, en het belangrijkste de koffie is heerlijk, en volledig aan te passen aan je persoonlijke wensen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Lekkere koffie
  • Aan te passen aan persoonlijke wensen

Minpunten

• Prijs

Thuis 19-03-2017

Mooi apparaat

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Is gemakkelijk in gebruik en heeft veel instelmogelijkheden. Koffie smaakt zeer goed.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • goede kwaliteit koffie

Piet 19-03-2017

Prima Donna elite doet z'n naam eer aan!

Nu enige maanden in gebruik ( na in de maling genomen te zijn door een Zwitsersmerk a € 2200)
zijn wij zeer te spreken over De'longhi, zelfs uitleg thuis gehad! Het personaliseren voor meerdere personen is top. En kan liggend op de bank met de mobiel ingesteld worden! De losse zetgroep is ook handig met schoonmaken. Wat bij het ZW. merk een service beurt kost, voor dat bedrag koop je bij De'Longhi een uitstekend werkende nieuwe machine!

Pluspunten

• Zet veel soorten
  • Naar ieders voorkeur in te stellen
  • Met blue-tooth
  • Losse zetgroep
  • Smaakvol design

Minpunten

• Nog niet tegengekomen

Sonja 08-03-2017

Mooi apparaat

Hebben hem net gekocht en er thuis al heerlijke koffie mee gemaakt.
Las in sommige revieuws dat het apparaat erg groot is, dat vind ik heel erg meevallen. Ik heb geen grote keuken maar vind het toch echt geen overheersende plek innemen.

Pluspunten

• Uiterlijk.
  • Temperatuur

Minpunten

• Nog niet ontdekt

nico 02-03-2017

lekkere koffie

Ik heb dit apparaat gekozen omdat hij veelzijdig is. Hij zet lekkere koffie en capucino's. Met de app kan je de persoonlijke voorkeur makkelijk instellen. Geen seintje te laag waterniveau, melkniveau of te weinig koffiebonen. Voor deze prijs een gemis. Makkelijk schoon te houden. wel snel ontkalken. (2 weken ondanks gebruik van filter)

Pluspunten

• veelzijdig
  • lekkere koffie
  • bij voorgewarmde kopjes goed heet
  • lekkere melkschuim
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• water reservoir snel leeg
  • bij capucino melk mag warmer
  • koffiedrab opvangbak snel vol.
  • Snel ontkalken. ( 2 weken 3/4 kopjes per dag)

hansw 21-02-2017

Heerlijke koffie

Dit merk staat al jaren bij ons in de keuken en toen hij het had opgegeven was er natuurlijk maar een logische opvolger. Los van alle toeters en bellen is voor mij uiteindelijk de smaak het allerbelangrijkst die is, nog weer beter dan de vorige dus heb iets te lang gewacht..

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Smaak

Minpunten

• Prijzig, maar dan heb je ook wat

Erwin 18-02-2017

Koffie Kanjer

Nog maar net in huis, maar gebruiksgemak en belangrijker de koffie zijn verbluffend. Goed op temperatuur en makkelijk aan te passen aan persoonlijke voorkeur.