De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 203 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver op Kieskeurig.nl.

8,9

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

Jan 22-01-2020

De longhi Prima Donna Elite Super koffieautomaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Er valt weinig en of zoveel te vertellen, wat een mooi en geweldig machine, ik ben een echte koffie genieter, maar met dit apparaat sta je iedere keer weer versteld, wat je ook maakt, dus ik raad het iedereen aan....

Pluspunten

• Goede en lekkere koffie
  • Mooi vormgeving

Minpunten

• De prijs

diede 26-05-2019

fijne kofiie appart, zeer luiks apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik wil de graag een koffie apparaat met melk.
deze koffie apparaat heeft veel opsies hoe je koffie wilt hebben waaronden de sterkten en hoe veel koffie.
het koffie apparaat is heel gebruiks vriendelijke te gebruiken als er iest is kan je dat goed aflezen op het displas ook de fout melding geeft hij duidelijk aan wat er is en hoe je dit op kan lossen. ik vondt het ook fijn om met je mobiel,app het koffie appart in te stellen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit en mooi afgewerk
  • zetgroep hoeft niet! in gevendt bij lang gebruik
  • duidelijk en makkelijk te bedienen
  • ze zegen dat je er 8jaar of langer plezier van

Minpunten

• prijs aan de hoog kant.

Rob 07-02-2019

Mooi groot display

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We waren toe aan een nieuw apparaat (i.p.v. een apparaat met cupjes).
Op zoek gegaan, op aanraden van vrienden, naar een Delonghi. En na aantal vergelijkingen gekomen tot deze keuze. Nieuwste technieken, duidelijk en groot display. Meerdere profielen mogelijk. Gebruik van app mogelijk, middels Bluetooth verbinding.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Meerdere profielen
  • Bluetooth verbinding met mobiel / app

Rob 29-12-2018

Fantastisch koffie automaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

mooie bediening en heerlijke koffieproducten, en een prachtige uitstraling.
Design in je keuken en voor je oog!

Pluspunten

• bediening
  • professionele uitstraling

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

Josh 08-06-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na op zoek te zijn naar een volautomatische koffiemachine, kwamen we snel uit bij DeLonghi. Heerlijke koffie, veel variatie, erg gebruiksvriendelijk. Kortom, heel blij mee!

Pluspunten

• Digitale scherm
  • Veel variatie in koffie
  • Onderhoudsvriendelijk

Minpunten

• Prijzig

db 28-05-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

heel mooi product en lekkere koffie. heel veel mogelijkheden. design van het appaart is echt top! moet alleen nog de app proberen

Toos 25-05-2020
  • Product gekregen

Super apparaat, zeer makkelijk in gebruik

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We hebben deze koffiezetter gekocht voor mijn schoonmoeder. Zelf hebben we al een De'Longhi, vandaar de keuze voor een zelfde machine. Prima koffie, veel instelmogelijkheden, prachtig melkschuim, mooie machine, makkelijk schoon te houden en voor mijn schoonmoeder heel belangrijk heel makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Prima koffie
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• prijs

Bennie 16-05-2020

Top kwaliteit koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Top of de line volautomaat die werkelijk alle soorten koffie kan maken en volledig aan persoonlijke smaak kan worden aangepast.

Pluspunten

• volautomatisch
  • one touch bedining
  • goede kwaliteit

Wim 16-05-2020

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We hebben deze machine nu 4 maanden in bezit en zijn nog steeds zeer tevreden. Onderplaat is krasgevoelig, maar daar hebben we een klein zilverkleurig onderzettertje op gelegd. De koffie, cappuccino en latte machiatto is heerlijk en goed op temperatuur. Veel mogelijkheden om de koffie naar behoefte van ons of gasten in te stellen. Gemakkelijk in gebruik en goed schoon te maken. Na jaren een filterkoffie machine te hebben gehad is dit een verademing, wat een geweldig apparaat.

Pluspunten

• Goed op temperatuur
  • Gemakkelijk te bedienen
  • Gemakkelijk te onderhouden

H Verhaaf 15-05-2020
  • Product gekregen

De'Longhi 650.75.MS zilver een beest van een koffie machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De'Longhi 650.75.MS zilver een beest van een koffie machine die staat voor kwaliteit die je van De'Longhi mag verwachten.

De machine heeft vele mogelijkheden voor de echte koffie liefhebber, is makkelijk te bedienen en in te stellen en schoon te houden.

Hij is de parel in u keuken die u door zijn uiterlijk zal verblinden en verblijden.

De prijs is fors, maar dan heb je ook wat.

Tjerk de Vries 10-05-2020

Perfecte machine !!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Dit is onze 3e vol automaat en ik moet zeggen het is gewoon een feest als er koffie moet worden gezet .Wat een keuzes !!

Pluspunten

• Perfecte smaak
  • Heel veel soorten en smaken !!
  • Eenvoudige bediening !
  • Een plaatje in de keuken !
  • Groot water en bonen reservoir !

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken !

Eddepet 10-05-2020

Makkelijk!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Makkelijk goede koffie zetten, dat is wat dit apparaat biedt. Erg fijn dat de temperatuur van de koffie in te stellen is. Vaak vind ik bij sommige apparaten dat de koffie met melkproducten niet warm genoeg zijn. Dat is bij dit apparaat zeker niet het geval.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Gebruiksvriendelijk
  • Temperatuur van de koffie

Minpunten

• Klepje voor losse koffie (decaf) lastig te openen

SanSil 08-05-2020

De alleskunner

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Deze machine gekocht, omdat we op zoek waren naar een kwalitatief hoogwaardige machine die alles kan. Er wordt bij ons espresso, maar ook veel melk-koffiedranken en warme chocomelk gedronken.
Op advies van een collega gekozen voor een Prima Donna.
We zijn erg tevreden over de smaak en bediengemak en de uitgebreide mogelijkheden. Het is een flinke investering, maar deze machine is het geld zeker waard.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediengemak
  • mogelijkheden
  • goed warme koffie

Minpunten

• De chrome afzetplaat is nogal krasgevoelig

Harrie 07-05-2020

Super apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Gekozen voor dit apparaat vanwege de goede prijs-kwaliteit verhouding. Onze vorige volautomaat (Saeco) had toch nogal wat nadelen. Bij deze volautomaat zijn al deze nadelen opgelost.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Zeer uitgebreid

Cor 14-04-2020

Makkelijke bediening en grote keuze mogelijkheid.

Ik kan nog geen goed oordeel geven want ik heb hem pas 1 dag maar deze eerste
eerste dag bevald hij uitstekend.De koffie is lekker. De bediening is makkelijk met een ruime keuze aan mogelijkheden om de smaak en de hoeveelheid op ieders persoonlijke voorkeur af te stemmen.

Pluspunten

• overzichtelijk touchscreen scherm.
  • De bediening is makkelijk. veel
  • Een ruime keuze aan mogelijkheden smaak te regelen

Minpunten

• Nog nier ervaren.