De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver op Kieskeurig.nl.

8,9

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

diede 26-05-2019

fijne kofiie appart, zeer luiks apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik wil de graag een koffie apparaat met melk.
deze koffie apparaat heeft veel opsies hoe je koffie wilt hebben waaronden de sterkten en hoe veel koffie.
het koffie apparaat is heel gebruiks vriendelijke te gebruiken als er iest is kan je dat goed aflezen op het displas ook de fout melding geeft hij duidelijk aan wat er is en hoe je dit op kan lossen. ik vondt het ook fijn om met je mobiel,app het koffie appart in te stellen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit en mooi afgewerk
  • zetgroep hoeft niet! in gevendt bij lang gebruik
  • duidelijk en makkelijk te bedienen
  • ze zegen dat je er 8jaar of langer plezier van

Minpunten

• prijs aan de hoog kant.

Rob 07-02-2019

Mooi groot display

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We waren toe aan een nieuw apparaat (i.p.v. een apparaat met cupjes).
Op zoek gegaan, op aanraden van vrienden, naar een Delonghi. En na aantal vergelijkingen gekomen tot deze keuze. Nieuwste technieken, duidelijk en groot display. Meerdere profielen mogelijk. Gebruik van app mogelijk, middels Bluetooth verbinding.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Meerdere profielen
  • Bluetooth verbinding met mobiel / app

Rob 29-12-2018

Fantastisch koffie automaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

mooie bediening en heerlijke koffieproducten, en een prachtige uitstraling.
Design in je keuken en voor je oog!

Pluspunten

• bediening
  • professionele uitstraling

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

thuis 14-07-2019

Zeer mooie uitstyraling

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Oude DeLonghi was naar jaren gebruik aan vervanging toe. Nieuwe model mooi, duidelijke info op display en vele mogelijkheden. Lekkere kop koffie en goed instelbaar op temperatuur en sterkte.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Temperatuur instelling
  • Per gebruiker in te stellen

Minpunten

• nog niets

Smooilensky@gmail.com 04-07-2019

Heerlijke koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Voldoet aan de verwachtingen. Het is lekker om alle koffiesoorten uit te proberen. Het apparaat nodigt uit om steeds weer een lekker bakkie te zetten

Pluspunten

• Uitgebreide mogelijkheden
  • Kwaliteit

VPSBV 25-06-2019

Mooi apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine geeft lekkere koffie en cappuccino. Het apart schoonmaken van de melkhouder is soms wel vervelend.

VPSBV 25-06-2019

Goede koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Het is een mooi uitziend koffiezetapparaat. Geeft heerlijke koffie en vooral de cappuccino is lekker. Het apparaat is alleen niet heel snel.

Minpunten

• langzaam

VPS BV 11-06-2019

Tot nu toe tevreden

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Dit product kwam het beste uit de test. De prijs/kwalitietsverhouding lijkt er gunstig. De machine maakt cappuccino met echte melk in plaats van melkpoeder en dit wordt erg gewaardeerd.

Vincent 27-05-2019

Mooie machine, nog betere koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Mooie koffiezetter met een luxe uitstraling. Bouwkwaliteit is erg goed te noemen. De mogelijkheden zijn te over ! Alles valt af te stellen. Van maalgraad, tot "tap"hoeveelheid, hoeveel er gemaald moet worden, en hoeveel water en/of melk er afgegeven moet worden.

Dit dus voor 6 personen en een gastenmodus. De bijbehorende APP lijkt niet zo veel toe te voegen ,maar niets is minder waar. Alles valt beter en sneller in te stellen via de APP (lang leve bluetooth)

daarbij is de APP een prima naslagwerk voor onderhoud, instellingen en accessoires.

Koffie en melkafgifte is prima qua temperatuur en constantheid.
Al met al een aanrader !

Pluspunten

• Luxe bouwkwaliteit
  • Constante temperatuur
  • Afstelmogelijkheden
  • Aantal koffiemogelijkheden
  • Bluetooth app

Minpunten

• enorme hoeveelheid instelmogelijkheden
  • Weinig onderdelen kunnen in de vaatwasser

Ronnie 26-05-2019

Lekkere koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Mooi apparaat, maar nog te kort in huis om echt iets over te zeggen.
Met de app kun je meer instellen dan op de machine. De te gebruiken filters zijn erg duur. 6 per jaar nodig.

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Niet al te groot

Minpunten

• Behoorlijk aan de prijs

Noel 25-05-2019

Lekkere espresso en cappucino, goede temperatuur

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We drinken vooral espresso en cappucino, en beiden samakwn erg goed. Zeker na het instellen van persoonlijke voorkeuren:iets meer melk, iets pittiger koffie. Het apparatt start snel op met een spoeling en is vergeleken met onze vorige veel stiller. Ook het makkelijk ontkoppelen van de melkkan is fijn.

• Persoonlijke instellingen
  • Mooi, van rvs
  • Vlot opgestart
  • Smaak en temperatuur van de koffie

Minpunten

• bonenvoorraad niet zichtbaar.

Jackie 25-05-2019

De'Longhi ECAM 650.75.MS

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De koffieautomaat voldoet aan de beschrijving en is gebruiksvriendelijk. Door de afneembaar dubbelwandig melkreservoir die je in de koelkast kan zetten kan je direct de lekkerste koffie zetten.

Pluspunten

• Afneembaar dubbelwandig melk reservoir
  • Makkelijk te bedienen
  • Instelling temperatuur koffie
  • Sterkte van de koffie instelbaar
  • Vanuit je mobiel bedienbaar

Minpunten

• Bluetooth heeft beperkt bereikt

Genny Binderhagel 14-05-2019

Professioneel en zeer goede koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Een geweldige apparaat, makkelijke bedoening en zeer goede koffie! We hebben dit apparaat nog maar een week maar spelenderwijs maken we elke keer weer kennis met de vele mogelijkheden!

Pluspunten

• Mooie vormgeving en compact
  • Makkelijke bediening
  • Goede lekkere koffie, zoals in een restaurant
  • Makkelijk te reinigen

Didi 11-05-2019

super fijne machine makkelijk in onderhoud

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Ben tot nu toe super tevreden lekkere koffie makkelijk in te stellen. Makkelijk om schoon te maken. Overzichtelijk scherm.

Rob Groenendaal 09-05-2019

Volautomaat Prima Donna 650/75/MS

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na 3 jaar een Prima Donna S te hebben gehad opnieuw gekozen voor De Longhi Prima Donna 650/75MS. Super fijne machine die heerlijke koffie zet. Grote keuze uit verschillende koffies en een uitermate makkelijke bediening.

Pluspunten

• Veel keuzes.
  • Makkelijke bediening.