De'Longhi ECAM 650.75.MS - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 99 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

ReinoutKS 07-08-2018

Lekkere koffie uit mooi en compact apparaat

Het is de eerste volautomaat die ik heb gekocht, en ik hoop dat ie nog lang meegaat. Kan vele koffiesoorten bereiden voor verschillende profielen, wat erg handig is.
Het formaat is ook prima, niet groot.
1x leek het maalwerk het te begeven met vreemde geluiden uit de machine. Zonder dat er aan geknutseld is loste het probleem zichzelf op.

Pluspunten

• de belangrijkste: maakt heerlijke koffie
  • meerdere profielen aan te maken
  • redelijk compact model

Minpunten

• 1 koffiebonenreservoir

ijbh 31-07-2018

heerlijke machine, lekkere koffie

Goede machine, zet lekkere koffie met veel keuze opties, ben een enorme koffie liefhebber en kom hiermee volkomen aan mijn trek

Pluspunten

• zelfreinigend

Mevr Hendriks 31-07-2018

Mevr Hendriks

Ik wilde eens wat anders en kwam in de winkel dit apparaat tegen. Gekocht en thuis geprobeerd. Heerlijke koffie en een makkelijk apparaat om te bedienen.
Het is even investeren maar dan heb je ook iets.

Bies 24-07-2018

Prachtige uitstraling

Prachtig apparaat, eenvoudig in gebruik en zeer veel mogelijkheden
Koffie is heerlijk en eenvoudig te bedienen

Rolf 23-07-2018

Trotse bezitter

Prachtig apparaat, heerlijke koffie, gemakkelijk in het gebruik maar vooral in het onderhoud. Wat opvallend is dat hij erg geluidsarm is. Heel gebruiksvriendelijk, kortom een mooi apparaat om te bezitten en te delen met vrienden en familie.

Pluspunten

• geluids arm
  • gebruik vriendelijk

Minpunten

• niet kunnen vinden
  • zie hier boven

Marianne 20-07-2018

Delonghi primadonna

De Longhi Primadonna elilte zojuistin gebruik genomen. Het display is erg overzichtelijk en de bediening eenvoudig. Een gebruikersvriendelijke machine die ook nog eens heel lekkere koffie geeft!

Pluspunten

• gebruikersvriendelijk
  • duidelijk display

Fam. vd.Weerdhof 19-07-2018

Apparaat met veel instelmogelijkheden

Het personaliseren van de koffievarianten heb ik tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Patricia van De Longhi. ze gaf instructies en adviezen en ik moest zelf alles doen want daardoor leer je het beste om ermee om te gaan.
En ik kreeg leuke cadeautjes ;}
Het wijst voor zich en gewoon het display aflezen en volgen.
Ook is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.

Kortom geen spijt van omzetten na 15 jaar Nespresso cupjes naar bonenmachine
Het is iets bewerkelijker maar er kan zoveel meer.

Geschreven voor:
De'Longhi ECAM 650.75.MS

Pluspunten

• heerlijke koffie
  • prachtig design met chroom en staal

Minpunten

• redelijk groot
  • flinke prijs

wadloper 17-07-2018

Veel instelmogelijkheden

Deze machine heeft veel instelmogelijkheden, waardoor het mogelijk is voor bijna alle gebruikers de juiste koffie te bereiden. Tevens heeft de machine een groot waterreservoir en een groot bonenvak.

Pluspunten

• Keuzemogelijkheden
  • Groot water- en bonenreservoir

Minpunten

• kleine warmhoudplaat

wadloper 17-07-2018

Apparaat met veel instelmogelijkheden

Uit diverse reviews bleek dat dit in zijn prijsklasse één van de betere apparaten is.
Gezien de vele keuzemogelijkheden kwam deze machine het meest in aanmerking.

Pluspunten

• Instelmogelijkheden
  • Groot waterreservoir en kofiiebonenvak

Minpunten

• Relatief kleine warmhoudplaat

Kees 12-07-2018

Degelijke machine, prachtig ontwerp

Gebruik al jaren een Delonghi koffie apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk. Goede service. Legio koffiemogelijkheden.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gebruiksvriendelijk
  • Makkelijk in onderhoud
  • Mooi ontwerp

Aad Vlag 02-06-2018

Veel soorten heerlijke koffies...

Ten eerste maakt het heerlijke koffie. Het is ook nog een plaatje voor het oog. Aanbevolen voor iedere koffieleut die van kwaliteit houdt

Pluspunten

• Mooi product dat heerlijke koffies maakt.
  • Maakt zelfs chocolademelk

Minpunten

• Nog niet gevonden

Corien 22-05-2018

Beste koffie ooit,na Jura overgestapt naar deze.

Kwaliteit en duurzaam,het allerbelangrijkste is dat ik goede cappucino heb.
de Service aan huis is natuurlijk geweldig.

Pluspunten

• Goede koffie
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• nog niets

Spledje 05-04-2018

Mooie machine met ongekende mogelijkheden

We hebben de machine vandaag binnen gekregen en allerlei instellingen gedaan. De 1e kopjes ook al geproefd. Prima! Ook via de app al koffie gezet. Niet vergeten er eerst een kopje onder te zetten. En als je klaar bent een kannetje voor opvang spoelwater.

Pluspunten

• bluetooth
  • Mooie machine in roestvrij staal
  • Vele koffiesoorten standaard
  • Personaliseren van koffiesterkte en hoeveelheid.
  • Warme chocomelk, hoe goed is dat dan!

Minpunten

• Redelijk groot en zwaar
  • Stevige prijs, maar dan heb je ook wat
  • doorlopen menu niet altijd intuitief

charles 29-03-2018

Met aanraakscherm en Bluetooth

Klasse product! Maakt eenvoudig (kind kan de was doen) allerlei soorten koffie's. Kan ook op jouw persoonlijke smaak worden aangepast. Mijn broertje had de Prima Donna Elite vorig jaar al gekocht en zijn koffie smaakte heerlijk. Dus was de keuze snel gemaakt. Alles gaat automatisch, zelfs het schoonmaken.
Een echte aanrader.

Pluspunten

• aanraakscherm om de keuze te maken of instellen
  • gebruik je smartphone en de koffie wordt gemaakt
  • goed schoon te maken
  • uitstekende handleiding

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

L. de Rooij 28-03-2018

Overzichtelijk

Vanwege de goede reviews en filmpje waren wij erg te spreken over het product. vormgeving spreekt mij ook erg aan . Fijn vind ik de waterreservoir aan de voorzijde . En de vele mogelijkheden wat betreft het scherm duidelijk zodat mijn man dit ook kan lezen ivm slechte ogen.

Pluspunten

• Overzichtelijk duidelijk scherm
  • De vele mogelijkheden