De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 223 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver op Kieskeurig.nl.

8,9

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

Jan 22-01-2020

De longhi Prima Donna Elite Super koffieautomaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Er valt weinig en of zoveel te vertellen, wat een mooi en geweldig machine, ik ben een echte koffie genieter, maar met dit apparaat sta je iedere keer weer versteld, wat je ook maakt, dus ik raad het iedereen aan....

Pluspunten

• Goede en lekkere koffie
  • Mooi vormgeving

Minpunten

• De prijs

diede 26-05-2019

fijne kofiie appart, zeer luiks apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

ik wil de graag een koffie apparaat met melk.
deze koffie apparaat heeft veel opsies hoe je koffie wilt hebben waaronden de sterkten en hoe veel koffie.
het koffie apparaat is heel gebruiks vriendelijke te gebruiken als er iest is kan je dat goed aflezen op het displas ook de fout melding geeft hij duidelijk aan wat er is en hoe je dit op kan lossen. ik vondt het ook fijn om met je mobiel,app het koffie appart in te stellen.

Pluspunten

• ziet er mooi uit en mooi afgewerk
  • zetgroep hoeft niet! in gevendt bij lang gebruik
  • duidelijk en makkelijk te bedienen
  • ze zegen dat je er 8jaar of langer plezier van

Minpunten

• prijs aan de hoog kant.

Rob 07-02-2019

Mooi groot display

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

We waren toe aan een nieuw apparaat (i.p.v. een apparaat met cupjes).
Op zoek gegaan, op aanraden van vrienden, naar een Delonghi. En na aantal vergelijkingen gekomen tot deze keuze. Nieuwste technieken, duidelijk en groot display. Meerdere profielen mogelijk. Gebruik van app mogelijk, middels Bluetooth verbinding.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Meerdere profielen
  • Bluetooth verbinding met mobiel / app

Rob 29-12-2018

Fantastisch koffie automaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

mooie bediening en heerlijke koffieproducten, en een prachtige uitstraling.
Design in je keuken en voor je oog!

Pluspunten

• bediening
  • professionele uitstraling

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

Crystel 03-06-2021

Ben heel blij met deze koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Ik wilde graag een koffiemachine waar ik ook voor m'n kleinzoon chocolademelk in kan maken en verder zowel lekkere latte en ook gewone koffie in kan maken en natuurlijk ook gewoon heet water voor thee

Anna 06-05-2021

Lekker bakkie koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Fantastisch product, doet wat het belooft. Koffie zetten is nog nooit zo gemakkelijk geweest. Apparaat staat fantastisch in mijn keuken en oogt zeer professioneel

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Niet kunnen ontdekke

fred 02-05-2021

De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

gewoon heerlijke koffie kost wat heb je ook wat elke dag geniet van een echt lekker bakkie koffie +++

Henk 28-03-2021

Hij is gewoon heel goed

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Ik had al een delegatie en die was nu 9 jaar oud en die was heel goed dus nu weer gekozen voor een delegatie en ook gelijk al koffie er uit gedronken en die is ook weer heel goed

Minpunten

• Niet
  • Niet

H. Steg 03-03-2021

Gewoon een Top apparaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De beste koffiemachine die wij ooit hebben gekocht. Vele mogelijkheden en heerlijke warme koffie en door het apparaat zijn maling van bonen is de smaak ook nog beter. Mooi stil en snel je heerlijke koffie. Gewoon top!!

Pluspunten

• Alles is een pluspunt

O.king 02-02-2021

Een eerste indruk maak je maar één keer.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

De diverse koffie mogelijkheden obv machine fabrieksinstellingen maar ook persoonlijk te definiëren icm 6 persoonlijke profielen. Uitstekende brouwkwaliteit. Eerste indruk is top!

Menu is overzichtelijk en werkelijk met 1 druk op de knop te bedienen. Stap voor stap wordt je meegenomen in het koffie proces, wat het wachten aangenaam maakt. Qua geluidsniveau overtreft het m’n verwachtingen. Zelfs het malen van de bonen is stiller dan verwacht.

Pluspunten

• Mogelijkheden
  • Bouwkwaliteit
  • Reinigen van melkopschuimer

Minpunten

• Kan er zo even geen vinden

Jacques 20-12-2020

meer mogelijkheden

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Ik was na 8 jaar toe aan een nieuwe koffiemachine. Weer voor DeLonghi gekozen. Weer een Prima Donna. maar nu nog meer mogelijkheden. En dan merk je dat e.e.a. ook door ontwikkeld is en nog soepeler, stiller en plezieriger werkt. Ben ni bezig me alle nieuwe snufjes eigen te maken.

Pluspunten

• Groter waterreservoir
  • Stiller

Endy Weijers 04-12-2020

Beste koop in zijn klasse met 2 kleine 'minpuntjes'

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Na bijna 9 jaar een Delonghi Nespresso machine te hebben gebruikt, heb ik me georiënteerd op de aanschaf van een volautomaat.
De punten waarom ik voor de Delonghi Ecam 650.75 MS ben gegaan zijn; 1: De machine staat als betrouwbaar bekend, weinig gebreken zijn er te vinden. 2: Thee en chocolade melk functie. 3: De actie met 3 jaar garantie, wat ook wel aangeeft dat Delonghi vertrouwen heeft in hun product.

Na een week in gebruik kan ik er het volgende over melden;
Pluspunten: 1:De temperatuur van de warme dranken is echt prima. 2:De chocolade melk functie is echt een aanrader.
Minpunten: De melkcontainer moet je na de laatste keer gebruiken handmatig op clean zetten, en er dan evt een kopje onder zetten voor het afval water uit het stoompijpje. 1: Dit is m.i nog te overkomen, wel vind ik het een minpunt dat melkcontainer met de aansluiting en de aansluiting op de Delonghi een waterige melkachtig residu achterlaat. Dat moet je dus op de melkcontainer en de nozzle schoonmaken.
2: De uitschuifbare waterhouder vind ik zelf een beetje lastig terug te plaatsen. Er uit gaat prima, maar terugplaatsen met 2 liter daarvoor moet de waterhouder goed worden opgelijnd.

Samengevat kan ik deze machine dan ook aanbevelen, en is er door alle functies zoveel in te stellen dat de gebruiker na de nodige kopjes koffie proberen de smaak perfect naar eigen invulling kan instellen.

Pluspunten

• Temperatuur warme dranken uitstekend
  • Chocolade melk is echt een fijne functie

Minpunten

• melkcontainer en aansluiting laat residu achter
  • Waterhouder wat lastig terug te plaatsen

Rezanja 02-12-2020

Prachtig topkwaliteit koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Wat een mooi machine, koffie is heerlijk, wat een mogelijkheden alles super lekker top kwaliteit ook met de app vanaf de bank zet ik de koffie aan, heerlijk genoten en ik vindt deze het beste.

Pluspunten

• Design kwaliteit
  • Warme dranken lekker heet
  • Makkelijk te bedienen
  • Profiel instellingen geweldig via de app

Minpunten

• Vingervlekjes

Koos 17-11-2020

Topkoffie-automaat en sieraad in je keuken

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Deze koffie-automaat heb ik gekozen op basis van keuzemogelijkheden, onderscheidingen van consumentenorganisaties en prachtige eensluidende recenties van gebruikers: een echte top-koffie-machine. Mijn vorige Delonghi Magnifica Pronto Cappuccino krijgt na 11 jaar elders een tweede leven. De nieuwe machine is natuurlijk moderner, stiller en veelzijdiger. De eerste koppen koffie met verschillende maalstanden zijn gezet met dit prachtige sieraad in de keuken. Opstarten is een fluitje van een cent met het schermprogramma en de duidelijke opstart-gebruiksaanwijzing. Eenvoudig onderhoud. En nu maar genieten!

Pluspunten

• veel instelmogelijkheden en programma's
  • een sieraad in je keuken

Sieperda 04-11-2020

Mooie delonghi lekker groot scherm en veel keuze

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS zilver

Geweldig apparaat maken regelmatig chocolademelk.
Met verse chocolade echt top apparaat.
Zetten elke dag met liefde koffie en alle andere dingen.
Warme melk in 1 druk op de knop klaar.
Erg fijn lekker heet is de koffie

Pluspunten

• Groot scherm
  • Lekker heet