De'Longhi ECAM 650.75.MS - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 116 reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ECAM 650.75.MS op Kieskeurig.nl.

Ahmed 04-12-2016

TOP machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

ik heb bijna alle TOP merken gehad, Philips Saeco / Siemens /Bosch/ Miele.
als een ervaren koffie liefhebber en veel verstand van koffie machines, kan ik wel zeggen dat deze Delonghi Machine is een Topper en overtreft de anderen met zijn design/innovatie en robuustheid en makkelijk gebruik !!! ik geniet elke dag ervan en zal deze met plezier jaren lang gaan gebruiken. er zijn heel veel meer positieve punten te noemen over deze geweldige apparaat !
TiP : zoek je een echte goede en duurzame koffie Machine ? gewoon deze kopen en je krijgt geen spijt !!

Pluspunten

• Design/innovatie/robuustheid
  • Kwaliteit/stevigheid
  • Bluetooth functie
  • 18 soort koffie mogelijkheden
  • Exclusieve chocolade functie

Minpunten

• geprobeerd maar niet gevonden,dus geen - puntje :)

wilma 27-11-2017

Fantastisch een echte aanrader!!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

De machine is eenvoudig in gebruik! Mooie vormgeving. Ook snel geinstalleerd. Overheerlijke koffie,espresso en cappuchino. (de overige soorten nog niet uitgeprobeerd). Koffie drinken is bij ons quality time geworden.

Pluspunten

• handig en overzichtelijk in gebruik.
  • uitstekende koffie!! espresso en cappuchino
  • Compact en vrij stil

Minpunten

• nog geen minpunt kunnen ontdekken

Alfred 08-06-2017

KOFFIE ZOALS JIJ HET WILT

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Door de test in de Consumentengids hebben we naar een adres voor een demonstratie van de volautomaat gezocht. Bij Koffiediscounter in Naarden bleken regelmatig demonstraties te zijn. Na bijwoning van een demonstratie was onze keus snel gemaakt. Thuis werd nog een demonstratie door Andy gedaan, met uitgebreide uitleg over zetten koffie, onderhoud, waterfilter, ontkalken enz. Beoordeling pas na enkele maanden gemaakt, omdat je dan pas een goed oordeel kan vellen. Atechnische personen hebben met de gebruiksaanwijzing de mogelijkheden van de volautomaat ook snel onder de knie. Met het kleuren-touchscreen kun je eenvoudig de volautomaat bedienen en wordt je attent gemaakt op onderhoud. Je eigen voorkeuren kun je vastleggen en met deze voorkeur de volgende keer weer koffie zetten.

Pluspunten

• Zeer veel mogelijkheden.
  • Thuis uitleg over gebruik.
  • Schoonmaken eenvoudig.
  • Leidingen worden door apparaat zelf schoongemaakt.
  • Gebruik maak je je snel meester.

Minpunten

• Je gaat teveel koffie drinken.

Ebbel64 11-09-2016

Heerlijk koffiemaatje

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Wij hebben nu een week onze Prima Donna Elite in huis en genieten met volle teugen van onze vers gezette bakkie koffie. Het instellen van de juiste verhoudingen kost even tijd en wat proeven, maar dan heb je ook wat. De Prima Donna is perfect voor het zetten van een ideale espresso en latte en genieten wij nu dagelijks van een heerlijk vers kopje koffie. Wat ook erg leuk is, is dat De Longhi op bezoek komt voor een workshop. Na de uitleg van de expert en het proeven van de verschillende variaties aan koffie, hebben wij nu toch een een geweldig koffiemaatje in huis. Nu zijn wij aan het experimenteren met de verschillende soorten bonen die wij bij de lokale koffieshop kunnen verkrijgen. Iedereen in huis is happy met onze Prima Donna Elite. Of het nu een espressootje, een Latte of een chocomelletje is. Het is allemaal zo gezet en lekker vers. Naast het feit dat het een mooi apparaat is om te zien is het ook gebruiksvriendelijk en ook handig te bedienen via de app die je op je mobiel kan zetten.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Variatie

Minpunten

• net iets te groot

JV 25-07-2016

Simpel te bedienen espressomachine met veel koffievariaties.

9,4
De ‘De Longhi PrimaDonna Elite’ is zowel met het touchscreen als de app makkelijk te bedienen. Kopje plaatsen, gewenste koffievariant kiezen, klikken en klaar.

Het personaliseren van de koffievarianten hebben we tijdens de workshop uitgelegd gekregen door Andy, de energieke instructeur van De Longhi. Hij gaf instructies en adviezen en wijzelf moesten alles uitvoeren. Leren door te doen, zo zie ik het graag.
Bij het personaliseren viel het gebruiksgemak van de app op; je kunt tot op de seconde aangeven hoelang bv. de melk moet doorlopen.
Tevens is het schoonmaken van de machine aan bod gekomen. Achter het waterreservoir zit de koffiezeef en de koffiedoorloop en deze zijn makkelijk eruit te klikken en schoon te maken. Advies was dit elke 2 weken te doen. Wanneer er ontkalkt moet worden geeft de machine zelf aan op het display.
Sowieso wordt de machine elke keer bij het uitschakelen doorgespoeld, waardoor alles goed schoon blijft.

De koffies hebben een mooie crema, zijn mooi op smaak (hangt natuurlijk ook af van de gekozen bonen) en zijn goed op temperatuur. Bij de varianten met melk is de melk mooi opgeschuimd en voldoende stevig. Ook de chocolademelk functie valt in de smaak, met zowel stukken chocolade (85% puur) als poeder is een goed resultaat te bereiken. Ik vindt alleen de hoeveelheid voor 2 personen een beetje magertjes. Wij drinken chocolademelk in een mok en bij 2 kopjes zijn deze slechts voor iets meer dan de helft gevuld.

Het apparaat geeft duidelijk op het scherm aan als er iets moet gebeuren. Na het gebruik van de melkschuim functie geeft het aan dat je deze op standje clean moet zetten en dan wordt deze schoongemaakt. Als de opvangbak voor de koffie vol is, het water op is of dat de koffiebonen op zijn dan wordt dit aangegeven op het display en zal je dit eerst moeten verhelpen alvorens je verder kunt.

Daan 10-12-2018

Goede koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Goed apparaat, eenvoudige bediening via touchscreen en via de app. Veel mogelijkheden en na 10 jaar was mijn vorige Delonghi toe aan vervanging.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Veel instelmogelijkheden
  • Groot waterreservoir
  • Strakke vormgeving

J.W. de Man 10-12-2018

Het is een machine welke goed persoonlijk is in te stellen.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Het is een fijne en uitgebreide machine met persoonlijke voorkeuren en daardoor ontvang je een perfecte soort koffie welke de prijs, kwaliteit garandeerd

Pluspunten

• keuze's
  • goede prijs/kwaliteit verhouding
  • mooie kwaliteit en uitstraling

Minpunten

• n.v.t.
  • n.v.t.

Annemieke 08-12-2018

DeLonghi 650.75.MS Geweldige machine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Ik heb voor deze DeLonghi gekozen Nadat mijn 15 jaar oude DeLonghi het had begeven. Deze koffiemachine was mij altijd heel goed bevallen en zoals het er nu uit ziet is dit weer een geweldige koffiemachine die gemakkelijk te bedienen is.

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening,
  • Koffie en Cappucino goed op temperatuur
  • Mooi ontwerp

Alex 07-12-2018

Perfect koffie en volautomaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

We hebben Siemens op Delonghi vervangen.
Het was een erg goede keuze. Makkelijk te gebruiken, zeer goede kwaliteit en de smaak van koffie.

Pluspunten

• koffie smaak
  • kwaliteit
  • bediening
  • luxe uitstraling

Minpunten

• prijs

Mary Verhoeven-Smits 05-12-2018

Prima Donna Elite Ecam 650.75.ms

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

De prijs van het apparaat zou een mogelijke minpuntje kunnen zijn. Echter, n.a.v. de beoordeling in de Consumentengids ben ik ertoe over gegaan dit apparaat aan te schaffen. De keus is niet alléén gevallen omdat dit apparaat de beste was in de test, maar ook vanwege het gebruiksgemak en de veelzijdigheid.... het enige apparaat waar ook chocolademelk mee te maken valt!
Alhoewel ik het apparaat nog niet uitgeprobeerd heb (net gekocht!), kan ik nu al zeggen dat, ook al is maar de helft waar van wat er beweerd wordt over deze machine, het een geweldig apparaat moet zijn. Het cijfer 9 staat nu ingevuld ... ik ben er zeker van dat dit, na ingebruikneming, dit zal veranderen in een 10!!

Pluspunten

• grote bonenreservoir
  • chocolade-bereiding + andere mogelijkheden
  • gemakkelijke bediening
  • voorkeurinstelling per persoon

Minpunten

• prijs

Renske 30-11-2018

Perfecte volautomaat

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Zeer recent deze prima Donna aangeschaft. Wat een prachtig apparaat! Eenvoudig te bedienen, alle soorten koffie mogelijk. Goede kwaliteit, voelt degelijk en stevig aan. Makkelijk te reinigen. Staat supermooi op het aanrecht, een echte blikvanger. Wij zijn heel blij!

Pluspunten

• Goede dergelijke kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik
  • Heerlijke koffie

MvdW 21-11-2018

Goede interface, compact apparaat, veel mogelijkheden

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Degelijk apparaat, duidelijk display. Geeft stappen weer tijdens de bereiding zodat je precies weet wat te doen. Veel keuzemogelijkheden. Melk wordt lekker op temperatuur gebracht. Chocoladefunctie werkt ook prima. Vele persoonlijke instellingen mogelijk, dat vergt een poos om helemaal naar wens te vertalen. Groot waterreservoir, waarbij wel opgemerkt dat het schoonspoelen iedere keer ook maakt dat het water er toch snel doorheen gaat, maar het meeste toch aan de heerlijke koffie en varianten hiervan. Aanrader voor in de keuken!

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Stapsgewijze instructie tijdens bereiding
  • Compact apparaat

Minpunten

• een investering, maar dan heb je ook wat

Gert 16-11-2018

Waardige opvolger van mijn huidige DeLonghi espressomachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Na ruim 8 jaar was mijn huidige DeLonghi espressomachine aan vervanging toe een logische keuze was wederom een DeLonghi.
Het is een PrimaDonna Elite ECAM 650.75MS geworden mede bepaald door het mooie uiterlijk bestaande uit de vele metalen onderdelen.

Daarnaast een degelijke espressomachine, robuust, waarmee men een heerlijke kop koffie kan maken. Voordeel is de grote capaciteit bonen en water die ze kan bevatten zodat bijvullen niet gauw hoeft gedaan worden. Cappuccino maken is ook eenvoudig en een simpele naspoeling om het systeem te reinigen van zowel de zetgroep als melkhouder is eenvoudig en snel uitgevoerd.

Kortom als ik met deze machine weer 8 jaar lang van een heerlijke kop koffie of cappuccino kan genieten ben ik zeer tevreden!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Voorraad voor bonen en water is ruim voldoende
  • Bediening eenvoudig ook met de app
  • Maakt weinig geluid tijdens het bereiding proces

Minpunten

• Behoorlijke in omvang
  • Chroom kan gevoelig zijn voor krassen

JKlaak 10-11-2018

Mooie koffiemachine

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Gezien de goede reviews en de opgedane ervaring met een koffiemachine van DeLonghi, deze machine gekocht. Pas enkele dagen in gebruik, maar echt een mooie degelijk uitziende machine en hoop hier zeker veel koffieplezier aan te beleven.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Heel veel mogelijkheden

Minpunten

• De app werkt niet op mijn smartphone

Espresso-genieter 31-10-2018

Barista Proffesional

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Geweldig apparaat. Alles gaat met 1 druk op de knop. Ontzettend veel verschillende soorten espresso koffie's. En voor de kinderen warme Chocolademelk. We hebben dit apparaat gekocht om de instelbare gebruikersprofielen. En omdat het via je mobiel super simpel in te stellen is. Veel makkelijker dan op het apparaat zelf. Je moet dan wel even de app op je mobiel zetten. De dikte van de melkschuim is ook aan te passen aan je eigen behoeften per melksoort. Door de 2 liter watertank ben je ook niet constant water aan het bijvullen. Wij zijn er echt super blij mee!!!!

Pluspunten

• Super goed melkschuim
  • Perfecte cremalaag op de espresso
  • Chocolademelk is lekker heet!!
  • Mooi design en display
  • Goede prijs/kwaliteit

Minpunten

• Tijd gaat niet vanzelf in wintertijd/zomertijd
  • Je gaat er teveel koffie door drinken!

guicher 24-10-2018

Hadden we eerder moeten doen!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

We hebben enige tijd getwijfeld tussen De'Longhi en Jura. Beide merken stonden hoog aangeschreven en krijgen goede reviews. Uiteindelijk hebben we gekozen voor De'Longhi. Doorslag gevend was hierbij toch wel de prijs/kwaliteit/mogelijkheden verhouding.

Installatie is een fluitje van een cent. Zodra de stekker in het stopcontact stopt start de machine op. Het display leidt je volledig door de basis setup. Alle overige instellingen zijn eenvoudig terug te vinden en spreken voor zich.
Met de bijgeleverde strip de hardheid van het water meten en instellen. De bijgeleverde handleiding is summier en eenvoudig. Maar voldoende om te starten met koffiezetten.

In het begin is de smaak van de koffie nog niet helemaal optimaal. Maar na het zetten van enkele koppen komt de smaak van de koffie beter tot zijn recht. Cappuccino zetten is kinderlijk eenvoudig met de bijgeleverde melkunit.

We hebben op dit moment nog geen chocolademelk gemaakt met de bijgeleverde chocolademelkunit. Maar als dit net zo werkt als de rest van het apparaat zal ook dit kinderlijk eenvoudig zijn.

Uiteindelijk hebben we dit apparaat pas enkele dagen in bezit, maar zijn er zeer tevreden over. Het enige waar ze bij De'Longhi eens over na zouden moeten denken is om er twee uitvoeringen van te maken. Eentje met chrome behuizing en eentje met geborsteld rvs/aluminium. De chrome behuizing is op zich mooi maar wel besmettelijk voor vingerafddrukken en waterspatten.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Bijna oneindige mogelijkheden

Minpunten

• Chrome erg gevoelig voor vingerafdrukken

PaulusVV 22-10-2018

Mooi koffie machine, lekkere koffie en veel keuzes.

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Dit is mijn tweede volautomaat van De'Longhi en wat een mooi apparaat zeg. Je hebt heel veel keuzes en de koffie is erg lekker. De bediening is eenvoudig en ik had de machine zo aan de praat. De machine is robuust en ik denk dat het met de duurzaamheid wel snor zit. Maar dat zal de tijd leren.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Mooi om te zien.
  • Veel koffie smaken
  • Ik kan choco maken.
  • Leuke app.

William 17-10-2018

Plaatje in de keuken en lekkere hete koffie

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Vandaag mijn nieuwe Delonghi thuis gekregen. Wat een plaatje in de keuken. Erg makkelijk in gebruik. Koffie mooi op temperatuur (en nog niet eens de heetste stand gekozen).

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Mooie afwerking
  • Goede koffietemperatuur

Minpunten

• Gebruikt redelijk wat water tijdens spoelingen

Bianca 09-10-2018

fijn apparaat , gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

dit is mijn 3e delonghi apparaat . deze springt eruit met zijn led display, de mogelijkheden met een druk op de knop
smaakis goed,warmte ook, warmte kan nog iets beter

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goede smaak

Minpunten

• mag nog iets heter van dranken

Doet zijn naam eer aan, 08-09-2018

Een heerlijke koffie uit een eyecatcher!

Geschreven voor: De'Longhi ECAM 650.75.MS

Een heel goede machine. We hadden er al ervaring mee, dus de keuze was gauw gemaakt. En ook dit keer zijn we weer tevreden.

Pluspunten

• Goede hete koffie
  • Duidelijke display
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel variaties
  • Mooie degelijke machine

Minpunten

• Je 1e bakje koffie kan niet op afstand.
  • Altijd op escape drukken voor volgende koffie.