Siemens TK76001

Jura Z6 Aluminium

combi-apparaat
Soorten koffie
cappuccino, espresso, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato
Jura Z6 Aluminium

Jura J6

7,9

HaJo30 15-02-2014 Product jaar of meer in bezit

4,2
Wij hebben de voorganger van deze machine 4,5 jaar in bezit. Flinke problemen mee gehad: koffiedrab lekken, water uit de zijkant en hard krakend geluid bij het zetten van koffie. De service van Siemens was slecht te noemen. We hebben 1.164€ voor het apparaat betaald en moesten 250€ reparatiekosten betalen. Na de eerste reparatie bleef het apparaat lekken, terwijl Siemens had aangegeven dat het apparaat nu in orde was. Een dergelijk duur apparaat mag niet zo snel niet meer functioneren. Het reparatiebedrag is buiten proportioneel. Wij zijn dit kwaliteitsniveau en deze gebrek aan service niet van Siemens gewend.

raymond220 13-02-2010 Product paar dagen in bezit

grandioos apparaat. makkelijk bediening en via het digitale menu wijst alles vanzelf. kost een paar centen maar dan heb je ook wat.

tomprijs 13-08-2009 Product paar dagen in bezit

9,4
Apparaat zojuist gekocht bij de mediamarkt. Of eigenlijk ingeruild op de Bosch (zelfde idee - een zustermodel uit dezelfde fabriek; iets goedkopere uitvoering). Die Bosch vertoonde na 5 dagen (!) al problemen waarover ik op kieskeurig wel meer lees: wel malen of water tappen, maar geen koffie, expresso etc. zetten. Apparaat geeft advies de hotline te bellen. De zetgroep van de nieuwe Siemens is exact hetzelfde dus ik hoop dat die Bosch een uitzonderlijk exemplaar met een foutje was. Na een paar weken gebruik zal ik eens een echte review schrijven.