Philips HD8847 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 31 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Raymond verweij 14-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie machine voor een goede prijs

Makkelijk te bedienen via een goed zichtbaar en leesbaar display , smaak van de koffie ( cappuccino en de normale koffie is prima.
Machine maakt heel weinig geluid en ziet er goed uit

Pluspunten

• Mooie machine
  • Prijs kwaliteit verhouding zeer goed
  • Goede smaak van het product
  • Makkelijk te bedienen

Ronny58 09-07-2017

Een minpuntje

Hij geeft een goede koffie alle soorten behalve als je de filter koffie functie gebruikt
Mijn man wil S,avonds meestal cafeïnevrije koffie dus dan gebruiken we die filterkoffie functie
Maar de ene keer doet hij het wel en de andere keer geeft hij alleen water dat is het enige minpunt

Lobje46 05-06-2017

Prima aankoop

Het apparaat zet heerlijke koffie. Het vullen van het waterreservoir is heel gemakkelijk. Het formaat van het reservoir is ook prima. Ik drink graag grote mokken koffie. 2 mokken per keer na elkaar. Dat gaat prima met 1 reservoir. En voor de volgende keer dat ik koffie drink is het reservoir zo gevuld. Ook de lekbak legen gaat prima. Eerlijk gezegd begrijp ik de ontevreden mensen niet.

ACTMK 28-05-2017

Uitstekende machine

De lekkerste koffie drink ik thuis. Indien je een goede kwaliteit boon koopt maakt deze Philips 4000 serie er een heerlijke koffie melange van. De machine is makkelijk in gebruik maar vooral ook eenvoudig schoon te maken en schoon te houden. Grote schoonmaak beurt behoeft slechts eens in de drie maanden en is met een 10 minuten alweer klaar. Er zijn eenvoudig allerlei mogelijkheden en sterktes te kiezen en vast in te stellen, prima.
De video handleidingen helpen je snel vragen te beantwoorden.

orchis 27-05-2017

geen consument vriendelijk product

De machine geeft wel lekker warme koffie, maar gebruikt daarbij veel water wat voor een groot gedeelte in de lekbak komt. Dus moet je meerdere keren water bijvullen, ook geeft hij geen teken als er net niet voldoende water in het reservoir zit voor een volle kop.daarnaast maakt de machine veel te veel lawaai tijdens het zetten, en komt de koffie met schokkende bewegingen, dus niet vloeiend, al met al is er ook nogal wat onderhoud te doen, elke dag schoonmaken, regelmatig ontkalken en spoelen(kan ook gebeuren dat dit net gebeurd bij visite) wekelijkse reiniging van de zetgroep, melkopschuimer enz.

kukduck49 26-05-2017

heerlijke verse koffie elk kopje weer

Apparaat kan elk kopje weer verse koffie zetten ,op diverse sterktes.
Heet water voor thee of iets dergelijks is direct beschikbaar,en natuurlijk het opschuimen van melk voor capuchino of melk verwarmen voor chocolade melk.
heel makkelijk in onderhoud ,want dat geeft hij zelf aan als hij bv.ontkalkt moet worden

steinway33 26-05-2017

Koffiezetmachine met uitstekende eigenschappen

De machine type HD8844 is sinds 31 december 2016 bij mij in gebruik. (5 maanden) Ik gebruik hem dagelijks voor ca 2 a 3 koppen koffie per dag. Er zijn veel instellingen mogelijk zoals sterkte van de koffie, enkele of dubbele espresso, kortom alle mogelijkheden zijn te vinden op de site. De machine maakt weinig kabaal wat ik van mijn vorige machine niet kan zeggen.
De handleiding is compleet maar in een erg klein boekje geplaatst. De ingebruikname vereist rustig de tijd nemen om alle mogelijkheden te benutten maar dan gaat er ook een wereld van genieten open.

Slyfox 26-05-2017

Een uitstekende machine (prijs en kwaliteit)

Een uitstekende machine (prijs en kwaliteit).
Gebruiksvriendelijk, makkelijk in onderhoud
en zeker niet onbelangrijk, HETE koffie!!!!

Jack67 01-05-2017

Toch heeft de machine aan de verwachtingen voldaan.

Meteen bij gebruik was de opstaande plaat scheef. Sloot niet goed aan aan de machine. Nu lekt hij druppels gewijs aan de achterkant van de 2 koffietuiten. Denk aan lekkage. Wil daarom de service dienst inschakelen.

Corrie Schoonaard 15-12-2016 Product paar weken in bezit

Philips 4000 serie HD8847/11

Ideale machine om zowel espresso als "gewone" filterkoffie te maken. De sterkte kun je instellen en de temperatuur is goed.
Uitstekende cappuccino met een goede schuimlaag.
Ik heb gekozen voor de zilveren variant, de machine heeft een heel mooie vormgeving en een duidelijk display.

Sector 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi degelijk koffiezetapparaat

Deze expresso machine is zeer netjes en goed gebouwd. Alle klepjes van de machine zitten mooi dicht dmv magneten. Het aparaat is niet heel groot. En de koffie is super lekker.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Formaat
  • Lekkere koffie

Minpunten

• Geen automatische melkkan reiniging
  • Koffie uitloop had wat lager moetten kunnen

HB 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

goede indruk

net gekocht, eerste indruk is goed en eerste kopjes koffie ook. Ben een "nieuwe" gebruiker van de bonenkoffie. het gebruik van de instellingen en gemak van bediening spreken me aan. onderhoud staat goed uitgelegd.

koffiemachine 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

lekker

heerlijke koffie en cappucino.
Makkelijk in gebruik. Goede prijs kwaliteitverhouding en prettig is de cashback actie

Marcel 04-11-2016 Product paar dagen in bezit

Gemakkelijk in gebruike en lekkere koffie

Snel geïnstalleerd en lekkere koffie. Compact apparat wat weinig plaats op het aanrecht inneemt. Heeft alles wat nodig is.

Ondrej 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Heel goed apparaat

Hele goede hete koffie, gemakkelijk te gebruiken. Apparaat kan wat kleiner zijn, gelukkig heb ik ook plek voor. Zeer tevreden

leutje68 01-06-2016

gemakkelijk in gebruik

zet lekkere warme koffie, een voudige bediening. moet wel even weer wennen aan een andere espresso machine.

Bianca1969 17-01-2016

Uitstekende machine voor perfecte koffie

Machine is prima te bedienen zonder poespas. Onderhoud is goed en snel uit te voeren (wekelijkse reiniging). Vormgeving is praktisch, neemt niet veel ruimte in beslag. Zet prima en snel koffie/espresso. Altijd een vers kopje heerlijke espresso. Keuze uit espresso of espresso lungo met 1 druk op de knop. Ook keuze voor gewone koffie, makkelijk als je een gast hebt die geen espresso lust. Melkopschuimer gebruik ik niet, dus geen ervaring mee.

novo1611 27-12-2015

De Smaak is Raak!

Een makkelijk te bedienen koffieautomaat, die heerlijke koffie serveert!
En dat is waar je zo'n koffie automaat voor koopt.
Diverse sterkten kunnen ingesteld worden.
Klassieke koffie instelling.

leoverm 13-12-2015 Product paar weken in bezit

Stille machine t.o. onze oudere Siemens espresso machine.
Makkelijk om een Cappuccino te maken met een druk op de knop.
Gewoon een heerlijke machine die ik iedereen aan kan bevelen.

Kees53 11-12-2015

Gevarieerd en gebruiksvriendelijk koffiezetten

Tevreden over de kwaliteit van de cappuccino en het gemak waarmee je dit zet. Overige koffie mogelijkheden smaken ook zeer goed.