Bosch TCA6801 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TCA6801 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

westerdroom 21-07-2013
Geschreven voor: Bosch TCA6801 zilver

Mijn hart is weer wat verder gebroken, de Bosch is van zijn Error 8 af en doet nu alsof hij gereed is. Maar helaas, hij doet nu dus helemaal niet meer wat ie zou moeten doen. Als ik op Cafe druk, dan maalt ie wel de koffiebonen, maar daarna begint er (koud) water onder uit het apparaat te lopen ipv koffie in mijn kopje. De machine zelf wordt erg warm en als ik dan heet water wil tappen meldt hij - systeem te heet-, en bij stoom aanvraag begint de machine te tikken maar er gebeurt verder niets. De gemalen koffie komt gewoon droog in de opvangbak terecht.
Deze liefde mag toch niet zo voorbij gaan... wie weet raadt?

oester5 02-08-2011
Geschreven voor: Bosch TCA6801 zilver

Hiervoor altijd Nespresso gehad, altijd goed bevallen tot je gaat rekenen wat je kwijt bent per maand.

Nu 3 weken verder met deze bonenmachine van Bosch, erg lekkere koffie en espresso. Machine maakt weinig geluid met malen. Doormiddel van een knop kan je erg eenvoudig de sterkte instellen, met de andere knop wat voor koffie je wil, kan haast niet makkelijker! De melkopschuimer nog niet geprobeerd en kan daar dus niets over zeggen, ook nog niet over het schoonmaken. Voor het dagelijkse onderhoud krijg je een melding in je scherm. Al met al een fijn apparaat!

Mark_2008_06_18 18-06-2008
Geschreven voor: Bosch TCA6801 zilver

Prima apparaat. Hij wordt ook in zwart geleverd en heet dan TCA 6809, voor de rest zijn ze identiek. Melk opschuimen gaat met het aparte melkreservoir fantastisch, daarna wel even het slangetje onder de kraan afspoelen. Theewater kun je ook tappen, dit is echter niet zo heet als uit een waterkoker.
Je moet geregeld water of bonen bijvullen of de schalen legen maar dat geeft hij netjes aan in het display. De herrie valt erg mee, uiteraard hoor je best dat de bonen gemalen worden maar dat duurt maar kort. Zoek even goed door voor de laagste prijs, die van mij heb ik in Duitsland gehaald omdat deze machines daar een stuk goedkoper zijn.