WMF 840L Volautomatische koffiemachine CP850D

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de WMF 840L Volautomatische koffiemachine CP850D op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sellinglennon 12-04-2024

Ontzettend mooi apparaat!

Ik was van plan een Jura te gaan kopen. Echter zag ik dat deze er wel ontzettend plastic uitzien. En het oog wil tenslotte ook wat. Toen zag ik deze ontzettend mooie en strak vormgegeven WMF staan. Wat een prachtige machine. Bepaald niet klein. Maar omdat ie strak vormgegeven is, absoluut een hele mooie eye catcher op ons aanrecht. De machine is zeer eenvoudig in gebruik via het mooie display. Dat is echt heel mooi en reageert ontzettend goed op de invoer. Je hebt veel mogelijkheden qua koffiespecialiteiten. Ik begon met een ristretto. Man man wat een sterke bak! Hij stond dan ook wel op de sterkste stand. Wow wat een smaak. De maler maakt geluid maar niet storend hard. Het schoonhouden gaat gemakkelijk via het menu. Voor nu heel erg blij mee.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Niet zo plastic als Jura
  • Mooi goedwerkend display
  • Goede smaak koffie

Minpunten

• Tikkie traag in de bereiding