BEEM i Joy Cafe Espresso en koffiezetapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BEEM i Joy Cafe Espresso en koffiezetapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,2

Enrico 10-10-2022
  • Product gekregen

Beem i Joy

Handig in gebruik en zet lekkere espresso. Melk opschuimer doet het prima maar je moet alles heel goed schoon houden anders verstopt ie. Als tweede espresso apparaat in gebruik en voldoet nu al een paar jaar.

Pluspunten

• Goekoop
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Maakt lekkere espresso
  • Compact model

Minpunten

• Melkopschuimer verstopt snel

Maurice 09-02-2017

Advies....niet aanschaffen

Aangeschaft in juni 2016. 3x kapot gegaan. Alle keren problemen met het melksysteem.
In totaal 3 maanden weg geweest naar BEEM.

Niet aanschaffen want BEEM doet niet aan reparatie en ze maken ze ook niet meer.
De smaak was overigens best aardig, maar ik heb alles als slecht beoordeeld om anderen er op te attenderen dat ze dit product niet aan moeten schaffen.

Johan154 16-12-2015

Ik vond het een mooie compacte machine! Voor een leuke prijs.

Zeer stil

En goed heet maar helaas de duurzaamheid is echt super slecht.
na de 1e dag trof ik heel de aanrecht nat omdat de hele waterbak was leeggelopen.

Nieuwe watertank gehad.

3 keer heerlijke koffie kunnen zetten en nu is het apparaat weer defect hij blijft doorlopen. ..

Wat is het tegenwoordig toch erg hoeveel troep er verkocht word!

Ook ging het melkbakje en piston veel te zwaar .zeker voor oudere mensen onmogelijk.

Kortom ziet er super uit maar is zonde van je geld!