Siemens TE607F03DE

Jura Z6 Aluminium

Type
combi-apparaat
Soorten koffie
cappuccino, espresso, heet water, hete melk, koffie, latte macchiato
Jura Z6 Aluminium

9,1

S Lens 08-11-2016 Product paar dagen in bezit

Lekkere koffie. veel variatie

Deze machine hebben we net een week in gebruik. Wat een fijne machine! Heerlijke koffie met melk. En zelfs de waterkoker voor thee is de kast in. Een heerlijke kop warme thee is zo gezet. Ook fijn is het automatisch reinigen van de melktoevoer.

Pluspunten

• Warme koffie
  • Makkelijk melk toe te voegen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Rob 24-06-2016 Product paar weken in bezit

Als het om echt lekkere koffie gaat....

Deze machine enkele weken in gebruik en hij maakt alle beloften gewoon waar. Super handig in gebruik,mooie vormgeving maar het belangrijkste : hele lekkere koffie in alle variaties. Had hiervoor een ander merk koffie volautomaat ,maar nooit gedacht dat er zo'n groot onderscheid zou zijn in dit soort apparaten.Deze machine maakt echt het verschil.
Een verder belangrijk pluspunt is dat je de hele zetgroep heel makkelijk kan verwijderen en schoonmaken zodat de kwaliteit van je kopje koffie gewaarborgd blijft.
Conclusie : een absolute aanrader. Verder zoeken heeft weinig zin !

Mielke 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

TE607F03DE

Het is een hele mooi apparaat. Gemakkelijk in gebruik. Meer dan voldoende mogelijkheden. De smaak is uitstekend. En de schuimlaag van de melk op de Cappuccino is perfect!(geweldig)Deze machine is echt aan te raden, voor iemand die een perfecte kop koffie wil drinken!

Marco 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Apparaat geeft goede warme/hete koffie. Alle instellingen voor goede koffie zitten erop. De bijgeleverde melkkan is super gemakkelijk, geen geknoei en handig te bewaren in de koelkast.
Twijfel niet langer en bestel dit super apparaat!

Wikomaatje 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

Heerlijk bakkie

Het eerdere apparaat, ook van siemens, had het begeven. Toch weer op pad voor een nieuwe siemens, de vorige was heel goed bevallen dus.... De vorige keer zijn we heel lang aan het testen geweest welke bonen we lekker vonden. Deze voorsprong hadden we nu dus al. Gelijk alle variaties geprobeerd. De koffie is uit de TE607F03DE zelfs lekkerder. Heel prettig is dat alles duidelijk word aangegeven, van ontkalken tot watertank vullen. Dus zeer makkelijk in gebruik. Wekelijks halen we de zetgroep er 1x uit om alles intern een keer goed schoon te maken. Dit is 5 à 10 minuten werk en het behoud van je apparaat. Wij genieten weer ouderwets ;-)

Ron 13-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed en mooi Espresso automaat

Goed en makkelijk bediening
Goede instel mogelijk heden van de sterkte voor de koffie van slap naar heel sterk
En het reinigen ook snel en overzichtelijk
Kortom een heel goed en mooie machine

Jac 05-06-2016 Product paar weken in bezit

Goed tot zeer goed

Tot nu toe kan ik alleen nog positief reageren op het apparaat heb nog geen negatieve punten kunnen ontdekken.

Ig 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Tevreden met koffiemachine

Lekkere koffie. Goed heet. Gemakkelijk te bedienen. Mooie vormgeving.
Duidelijk display voor koffiekeuze

Wim S 02-06-2016 Product paar dagen in bezit

Eerste indruk: Prima apparaat

Ik heb hem nu een paar dagen, en ik moet zeggen dat d ekoffie heerlijk is en dat het bereiden van de diverse varianten gemakkelijk is, evenals het schoonhouden. Over duurzaamheid kan ik na paar dagen niet veel zeggen, de tijd zal het leren. Het apparaat ziet er zeer degelijk uit.

fred 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

Siemens TE607F03DE

Sinds een paar dagen in mijn bezit en ben echt super tevreden, eerst een De Longhi geprobeerd maar dat was echt een ramp, de prijs is dan ook wel het dubbele maar hij is het wel waard ed smaak en mogelijkheden zijn echt volop, het is een fluitje van een cent om een latte of expresso of een gewone kop koffie te maken, echt een aanrader de vormgeving is trouwens ook echt mooi..

fred 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

siemens TE607F03DE

Sinds 2 dagen in mijn bezit en echt super tevreden, eerst een Delonghi geprobeerd maar dat was een ramp, de prijs is dan ook veel duurder maar je krijgt er veel meer voor terug, de smaak en gebruik is veel eenvoudiger en met de melkkan in de koelkast is echt een fluitje van cent om een lekkere latte of expresso te maken en de gewone koffie en warme melk is echt lekker...

Harrr 22-01-2016 Product paar weken in bezit

Degelijk apparaat, makkelijk te reinigen met veel mogelijkheden. Voor een lekkere koffie moet je vooral de goede bonen kopen :-)

Marc 19-01-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi apparaat en heel handig te bedienen. Met LED-verlichting en handige isoleerbeker voor de melk. Even uitproberen welke bonen je het lekkerst vindt.

Harm 11-01-2016 Product kwartaal in bezit

We genieten na iedere zetting van een of twee heerlijke kopjes koffie. Het is een degelijk apparaat. Wekelijks halen we de zetgroep even los en maken deze schoon. Erg goed dat dit losnemen mogelijk is. Het is aan te raden een paar soorten koffie te proberen en de instellingen voor de sterkte en de malingsgraad uit te proberen. Het apparaat is verder redelijk stil, er kan genoeg koffie in de voorrraad container en ook de inhoud van het waterreservoir is voldoende. We zijn erg tevreden met dit apparaat na een aantal vervelende ervaringen met een Zwitsers merk die regelmatig in storing viel.

Ruud 09-01-2016 Product paar weken in bezit

9,4
Direct na de bezorging het apparaat geïnstalleerd. Met de snelle korte handleiding was dit zo gebeurd het apparaat doorgespoeld. Het leuke is dat naarmate er meer kopjes volgen het steeds lekkerder werd en beter. Dit was ook in de handleiding beschreven. Nu hebben we het apparaat 3 weken intensief in gebruik. Over de koffie en keuzemogelijkheden niets dan lof. Het is wel even kijken hoe het schoonmaken precies werkt maar als je daar eenmaal aan gewend bent is dat allemaal vrij eenvoudig en snel gebeurd. Heel makkelijk is het uitgebreide display dat precies zeg wat er gebeuren moet.

Henk 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het gebruiksgemak staat bij dit apparaat voorop, via de display kun je heel makkelijk switchen tussen de verschillende koffiespecialiteiten en de smaak is prima. Het melksysteem geeft een mooie hoeveelheid melkschuim en het reinigen gaat super makkelijk. wat mij betreft dus een echte aanrader.

Joke 04-01-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie, melk en schuim mag wat warmer worden van de capu en latte. Maar met koffie op zijn warmst laten maken is dit aardig opgelost.
Verder erg gebruik vriendelijk.

piet 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

heerlijke koffie en capucino, gemakkelijk te bedienen.espressomachine maakt niet veel lawaai, ook tijdens het malen niet. Temperatuur van de koffie is ook prima!

ad van den bogert 27-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ben zeer tevreden over het apparaat en zeer mooi vormgeving van het apparaat na lang zoeken de juiste koffie gevonden die super lekker smaak
Zeker een aanbeveling waard om deze machine aan te schaften.

Mocca 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is voor ons de tweede Siemens. Eerst hadden we de Siemens Suppresso. Na 9 jaar nu vervangen voor de EQ6. Deze is nog luxer. Theewater en melk-toevoeging is veel eenvoudiger. Super.