Philips HD8844 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8844 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

wim odekerken 06-10-2016

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Voor dit geld naar mijn mening een van de beste apparaten. Voorheen een Delonghi gehad (regelrechte ramp) en daarna een Siemens, ook veel te snel stuk voor dit geld. Deze voor 300,- euro gekocht bij de Makro in de aanbieding. We hebben hem nu een aantal maanden en ik ben zeer tevreden. Je kunt 2 koffiehoeveelheden in programmeren, en kiezen uit een of twee kopjes per programmeer mogelijkheid. Koffie is lekker heet (veel heter dan voorgaande machines) terwijl hij nog niet op zijn warmst staat ingesteld en maakt lekkere cappuchino. Heel compact, opvangbak is niet snel vol en alles makkelijk te reinigen. Waterreservoir had misschien wat groter gekund maar dan was de machine waarschijnlijk ook niet zo klein geweest. Tot nu toe heel tevreden.

Pluspunten

• In verhouding goedkoop
  • compact
  • lekkere hete koffie en capuchino

Minpunten

• ik weet er geen

wim odekerken 06-10-2016

De sterkte van de koffie is ook ruim instelbaar

Ada 13-11-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Koffie apparaat een paar dagen in gebruik. bevalt erg goed en handig. na jarenlang Senseo gehad te hebben is dit een vooruitgang na het gehannes met padds

Compact en functioneel 08-11-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Voor ons heeft deze machine voldoende mogelijkheden en we hebben deze mede gekozen vanwege de geringe afmetingen en niet glanzende oppervlak

Woutver 22-06-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

De koffie is lekker en het apparaat is gemakkelijk in gebruik. Het is dus een prima koffiemachine en we zijn erg blij met onze keuze!

kaatje156 29-05-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Heb het apparaat nu 3 weken in gebruik en ik ben zeer tevreden!
Koffie is goed heet in tegenstelling tot andere apparaten die ik al gebruikt heb. Goede smaak, in te stellen naar eigen wens. Opschuimen van melk gaat boven verwachting goed en een cappuccino is in een handomdraai gemaakt, heerlijk!!
Verder vind ik het een voordeel dat het apparaat niet enorm groot is en dus een normale ruimte in beslag neemt.
Het enige nadeel vond ik dat het snoertje een beetje aan de korte kant is, had wat mij betreft iets langer gemogen.
Maar verder is het een uitstekend apparaat!

Maritiem meisje 27-05-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Wat een super-apparaat is deze espresso machine HD8844/01 van Philips. We hadden al ervaring met de Senseo Van Philips en een Nespresso machine, maar dit apparaat kan zoveel meer. En smaakt zoveel lekkerder! Verser kan je koffie niet zijn! Bijvoorbeeld heel eenvoudig een heerlijke cappuchino of latté maken maar ook espresso’s in alle sterktes en natuurlijk gewone koffie. Na even experimenteren weet je precies welke koffie, lungo of espresso je voorkeur heeft en kan je die heel makkelijk programmeren. Zodat je voorkeuren bewaard blijven. De melk voor de cappuccino of latte is schuimig en warm en de hoeveelheid bepaal jezelf. Je 'tapt' de melk eenvoudig met slangetje uit het melkpan. Nadeel is alleen dat het slangetje soms een beetje lastig losmaken is, als het warm is na gebruik. En voor het begin moet je je even door een boekwerk heen lezen, maar dan heb je ook legio mogelijkheden.

Maritiem meisje 27-05-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Via een Philips Senseo apparaat, een Nespresso machine, drinken wij nu sinds enkele weken koffie uit deze fantastische machine.

bea.u.tiful 20-05-2015
Geschreven voor: Philips HD8844 zwart

Wat een super-apparaat is deze espresso machine HD8844/01 van Philips. We hadden al ervaring met de Senseo en Sarista van Philips maar dit apparaat kan zoveel meer. Bijvoorbeeld heel eenvoudig een heerlijke cappuchino of latté maken maar ook espresso’s in alle sterktes en natuurlijk gewone koffie. Mijn moeder vindt alleen filterkoffie lekker en was dus nooit blij met onze Senseo of bonenapparaten maar nu maak ik zonder extra moeite voor haar een bakje filterkoffie dat ze echt kan waarderen. Na even experimenteren weet je precies welke koffie, lungo of espresso je voorkeur heeft en kan je die heel makkelijk weer maken. Het schoonmaken is simpel, je trekt de la eruit, spoelt alles om, doekje erover en klaar. Het enige nadeel is dat de stoom voor de melkopschuimer vrij veel lawaai maakt maar eerlijk gezegd heb ik dat graag over voor een kopje cappuchino met zo’n dikke schuimlaag dat je het met een lepeltje af kan snoepen alsof het slagroom is.

bea.u.tiful 20-05-2015