Philips HD8824/01 - Reviews

Aantal kopjes per keer
Soorten koffie
espresso, koffie

Gerry11 16-05-2016 Product paar weken in bezit

Easy to use, great coffee specialties

The design of the machine is just perfect and makes it very easy to use - very convenient to fill in water and coffee beans, cleaning the machine is quick as well. My favourite is that the milk can be pulled straight away from the milk box - it's convenient and the milk hose is very easy to clean as well. The machine makes great milk foam, making the coffee specialties taste like they are coming from a coffee place! The machine is a bit too noisy, however, and once it happened to me that it didn't detect that there are no more beans so it just gave out water.

JoséM 11-05-2016 Product paar weken in bezit

Compact degelijk model

Vanaf het moment van gebruik is het een heel makkelijk te bedienen apparaat. Je kan heel snel verse melk gebruiken voor heerlijke cappuccino of een latte, je bepaalt namelijk zelf hoeveel melk je wilt.

Ook is het handig dat je 2 koppen tegelijk kan zetten. De koffie is lekker warm

Enige -punt is dat de lekbak op de een of andere manier heel snel vol raakt.

MariekeenPeter 08-05-2016 Product paar weken in bezit

Supersimpel heerlijke koffie!

Ondanks dat de gebruiksaanwijzing voor de installatie een paar bladzijdes beslaat, was de installatie eenvoudig. Simpelweg de duidelijk beschreven stappen opvolgen. En toen...: de eerste koffie zetten! Het afstemmen qua hoeveelheid en hoe grof de koffie gemalen wordt, duurde circa 5 dagen. Proeven, uitproberen en bijstellen. Maar dan heb je het perfecte kopje koffie of espresso. Nu het apparaat helemaal op onze voorkeur is ingesteld is het koffiezetten nog nooit zo eenvoudig geweest. Met het resultaat: heerlijke koffie.
Ook de melkopschuimer hebben we vanaf het begin in gebruik gnomen, maar daar zijn we helaas na een paar dagen mee gestopt. Onze ervaring is, dat een losse melkopschuimer betere, meer lobbige melkschuim oplevert. Daarnaast is zo'n los apparaat eenvoudiger schoon te maken.
Maar al met al: Superblij met de Espressomachine!

espressotje 06-05-2016 Product paar weken in bezit

Snel en gemakkelijk top espresso en cappuccino

Ik gebruik de espresso machine nu al enkele weken om te testen en ik ben zeer tevreden. Ik moest eerst even wennen aan het knipperende stand-by lampje en ik moest wat handigheid krijgen in het bijvullen van de machine. Maar de espresso is erg lekker en goed in sterkte te verstellen zodat je snel koffie kan maken naar ieders wens. De opschuimer werkt ook prima.

koffieleut966 04-05-2016 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk top apparaat!

Philips is Nederlands top en deze bonenmachine bewijst dat maar weer eens.
De koffie - afhankelijk van welke bonen je koopt - is perfect. Persoonlijk hou ik niet zo van zo'n dikke schuimkraag bovenop je koffie die je bij andere apparaten wel eens hebt. Daarnaast loopt het kopje lekker snel vol waardoor je ook geen uren hoeft te wachten (lees: nespresso).
De uitleg van het apparaat wordt in maarliefst 7 meegeleverde boekjes erg goed uitgelegd, maar dit was ik wel gewend van Philips.
Kortom: top apparaat zonder verrassingen.
Pluspunten:
Goede kwaliteit, Goede prijs/kwaliteit, Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoonmaken
Minpunten:
beetje plastic feeling

Bloemetje 03-05-2016 Product paar weken in bezit

Zeer lekkere koffie

Heerlijk makkelijk apparaat om meteen een lekker vers kopje koffie te drinken. Elke dag een vers kopje koffie om je dag mee te beginnen. Ook is de espresso heerlijk als je meteen aan de gang moet. Dus met 1 druk op een knop heb je meteen een vers kopje koffie. Onderhoud is zeer eenvoudig en makkelijk uit te voeren.

DL 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een compact toestel. Het is simpel in gebruik. Ook het onderhoud van het toestel is gemakkelijk. Zeker een aanrader

kroaitje 26-05-2015 Product paar weken in bezit

De Philips 3000 HD8824/01 is een handig en, voor een espresso machine, compact van formaat. De bediening is eenvoudig met handige, duidelijke knoppen. Geen overbodige functies, maar wel alles aanwezig om heerlijke espresso, 'gewone' koffie, cappuccino en thee te maken. Elke kop heerlijk van smaak dankzij de vers gemalen bonen.
Voor een cappuccino of een vergelijkbaar product is de ingebouwde melkopschuimer ideaal. Jammer daarvan is wel dat voor de melkvoorziening een losse kan nodig is.
Schoonmaken van de Philips 3000 HD8824/01 is ook geen probleem. Alles kan makkelijk van het apparaat worden afgehaald voor schoon te maken.
Wat wel jammer, of eerder storend is, is dat het stand-by lampje blijft knipperen. Maar dit is ook wel weer simpel tegen te gaan door het apparaat met de schakelaar op de achterzijde volledig af te schakelen.

Kortom, een heel best apparaat, met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

GraceS 17-05-2015 Product paar weken in bezit

7,6
Lekkere koffie, makkelijk te zetten met het apparaat.
Apparaat is makkelijk schoon te maken, ook spoelt deze bij gebruik altijd even de leidingen door.

gerda 1958 08-05-2015 Product paar weken in bezit

7,6
makelijk in het gebruik goede smaak
de vormgeving is ook geweldig staat goed in de keuken
makelijk om mee tenemen voor vakantie