Philips HD8824 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD8824 op Kieskeurig.nl.

8,1

Guussie 28-11-2018

Gewoon goed apparaat

Geschreven voor: Philips HD8824

Zou prettig als apparaat heter afgesteld zou kunnen worden. Als je koffie gelijk opdrinkt, is temperatuur goed.

Greep 13-06-2018

Geschreven voor: Philips HD8824

Kleine reservoir. Goede koffie met de juiste bonen. De automaat wordt het onderhoud slecht beschreven. Mis hulp middelen om te reinigen.
Prijs kwaliteit goed machine.

Gerry11 16-05-2016

Easy to use, great coffee specialties

Geschreven voor: Philips HD8824

The design of the machine is just perfect and makes it very easy to use - very convenient to fill in water and coffee beans, cleaning the machine is quick as well. My favourite is that the milk can be pulled straight away from the milk box - it's convenient and the milk hose is very easy to clean as well. The machine makes great milk foam, making the coffee specialties taste like they are coming from a coffee place! The machine is a bit too noisy, however, and once it happened to me that it didn't detect that there are no more beans so it just gave out water.

koffieleut966 04-05-2016

Gebruiksvriendelijk top apparaat!

Geschreven voor: Philips HD8824

Philips is Nederlands top en deze bonenmachine bewijst dat maar weer eens.
De koffie - afhankelijk van welke bonen je koopt - is perfect. Persoonlijk hou ik niet zo van zo'n dikke schuimkraag bovenop je koffie die je bij andere apparaten wel eens hebt. Daarnaast loopt het kopje lekker snel vol waardoor je ook geen uren hoeft te wachten (lees: nespresso).
De uitleg van het apparaat wordt in maarliefst 7 meegeleverde boekjes erg goed uitgelegd, maar dit was ik wel gewend van Philips.
Kortom: top apparaat zonder verrassingen.
Pluspunten:
Goede kwaliteit, Goede prijs/kwaliteit, Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoonmaken
Minpunten:
beetje plastic feeling

Anna 30-08-2018

goede machine maar koffiebonen vloeien slecht

Geschreven voor: Philips HD8824

We kochten de machine als een goedkoper alternatief, de vorige machines waren goed en duur en waren 4-6 jaar na gebruik kapot. Voordelen, de machine is geluidsarm, eenvoudig te bedienen, spoelt door met weinig water en het belangrijkste de koffie is fantastisch.
De koffiebonen vloeien slecht naar de molen en er kunnen weinig bonen in het reservoir, kortom veel ruimte voor verbetering.

Pluspunten

• lekkere koffie
  • geluidsarm in vergelijk met andere machines

Minpunten

• koffiebonen vloeien slecht
  • voorraad voor koffiebonen (te) klein

elske65 15-06-2018

Product doet prima zijn werk

Geschreven voor: Philips HD8824

Ik had verwacht sneller koffie te kunnen zetten, maar als ik 5 kopjes koffie moet hebben, sta ik nog wel een aardig tijdje.
Water en bonen zijn ook vrij snel op.

Allieh 02-03-2018

Prima apparaat, uitstekende koffie

Geschreven voor: Philips HD8824

Gebruikersvriendelijk apparaat met lekkere koffie (wat natuurlijk van de bonen afhangt). Ook de melkopschuimer is handig in gebruik en gemakkelijk schoon te maken. Kortom: goede koffiemachine, met lekkere koffie.

Fred 01-04-2017

Mooi vormgegeven espressomachine

Geschreven voor: Philips HD8824

Na een aantal jaar Delonghi overgegaan op deze Philips machine. Vooral de Saeco ervaring die men nu heeft hebben mij daarbij overtuigd. Het apparaat is bovendien een stuk slanker en strakker vormgegeven wat uitstekend staat. Aansluiten en na korte instructie van de eerste kopjes espresso mogen genieten. Eerste indruk is erg goed. Maakt een stuk minder geluid zowel bij malen als bij de water doorgifte, en de smaak is fantastisch. Eenvoudig instellen van eigen voorkeur maakt het bovendien een prettige ervaring.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Automatische melkschuimer
  • compact
  • Brita waterfilter voor extra zachte smaak

Minpunten

• te hoge plaatsing uitschenkpunt voor kleine kopjes

B. Dankelman 20-02-2017

Plastic apparaat

Geschreven voor: Philips HD8824

Het apparaat zet lekkere espresso, koffie is waterig en niet goed in te stellen. Vind bonen- en waterreservoir erg klein.
Het uiterlijk van de machine is erg plastic achtig wat er goedkoop uit doet zien.

Pluspunten

• Niet zo'n heel duur apparaat

Minpunten

• Malen van de bonen maakt heel veel herrie
  • De kopjes rinkelen op het plateautje
  • Stoompijpje en slangetje spetteren

Carla61 25-12-2016

Espressokoning van Philips

Geschreven voor: Philips HD8824

Dit apparaat werd goed getest door de CB, ben overgestapt van Nespresso naar deze bonenmachine omdat dit meer mogelijkheden biedt. Ik heb hem pas een paar dagen in huis, maar ben er nu al ontzettend blij mee. De werking is eenvoudig en het resultaat is super, ook de opgeschuimde melk! Bovendien vind ik m erg mooi op het aanrecht.
Heb nooit gewone koffiezetapparaten gehad, ben een traditionele met-de-hand zetter geweest. Maar dit apparaat gaat mijn gewoonte zeker veranderen...

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening zonder poespas
  • Relatief stil ondanks het bonen malen
  • Goede koffietemperatuur

Hendrik1911 26-10-2016

Prima product, dat perfekte espresso cq. koffie zet

Geschreven voor: Philips HD8824

Makkelijke installatie door goede gebruiksaanwijzing.
Maakt heerlijke espresso en koffie.
Aanrader.

JoséM 11-05-2016

Compact degelijk model

Geschreven voor: Philips HD8824

Vanaf het moment van gebruik is het een heel makkelijk te bedienen apparaat. Je kan heel snel verse melk gebruiken voor heerlijke cappuccino of een latte, je bepaalt namelijk zelf hoeveel melk je wilt.

Ook is het handig dat je 2 koppen tegelijk kan zetten. De koffie is lekker warm

Enige -punt is dat de lekbak op de een of andere manier heel snel vol raakt.

MariekeenPeter 08-05-2016

Supersimpel heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips HD8824

Ondanks dat de gebruiksaanwijzing voor de installatie een paar bladzijdes beslaat, was de installatie eenvoudig. Simpelweg de duidelijk beschreven stappen opvolgen. En toen...: de eerste koffie zetten! Het afstemmen qua hoeveelheid en hoe grof de koffie gemalen wordt, duurde circa 5 dagen. Proeven, uitproberen en bijstellen. Maar dan heb je het perfecte kopje koffie of espresso. Nu het apparaat helemaal op onze voorkeur is ingesteld is het koffiezetten nog nooit zo eenvoudig geweest. Met het resultaat: heerlijke koffie.
Ook de melkopschuimer hebben we vanaf het begin in gebruik gnomen, maar daar zijn we helaas na een paar dagen mee gestopt. Onze ervaring is, dat een losse melkopschuimer betere, meer lobbige melkschuim oplevert. Daarnaast is zo'n los apparaat eenvoudiger schoon te maken.
Maar al met al: Superblij met de Espressomachine!

espressotje 06-05-2016

Snel en gemakkelijk top espresso en cappuccino

Geschreven voor: Philips HD8824

Ik gebruik de espresso machine nu al enkele weken om te testen en ik ben zeer tevreden. Ik moest eerst even wennen aan het knipperende stand-by lampje en ik moest wat handigheid krijgen in het bijvullen van de machine. Maar de espresso is erg lekker en goed in sterkte te verstellen zodat je snel koffie kan maken naar ieders wens. De opschuimer werkt ook prima.

Amper1 06-05-2016

Gemakkelijk lekker espresso!

Geschreven voor: Philips HD8824

Ik heb deze espresso machine van Philips nu al drie weken gekregen om te testen en ik ben er erg blij mee. De koffie / espresso is lekker en je kunt de sterkte gemakkelijk bijstellen. Het melk opschuimen is ook in twee tellen gedaan en het schuim is goed stevig. Het stand-by lampje knippert alleen steeds wat soms wat hinderlijk is als je in de keuken zit, maar wel erg fijn dat de machine zelf snel op stand-by gaat als je hem niet meer gebruikt. Voor het bijvullen moeten we de machine trouwens even onder de keukenkastjes vandaan halen om de watertank eruit te kunnen tillen maar dat is niet zoveel moeite. Overal een erg fijne machine die snel voor lekker koffie zorgt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koffieleut9666 03-05-2016

Philips levert weer een top product

Geschreven voor: Philips HD8824

De Philips HD8824 Zwart is een perfect koffiezetapparaat voor ieder huishouden. Doordat er gebrande koffiebonen ingaan kun je zelf ook nog eens combineren met allerlei smaken en merken bonen, waardoor je de smaak van je koffie volledig zelf kunt bepalen. Daarnaast is het erg prettig dat je de sterkte van de koffie ook zelf in kunt stellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bloemetje 03-05-2016

Zeer lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD8824

Heerlijk makkelijk apparaat om meteen een lekker vers kopje koffie te drinken. Elke dag een vers kopje koffie om je dag mee te beginnen. Ook is de espresso heerlijk als je meteen aan de gang moet. Dus met 1 druk op een knop heb je meteen een vers kopje koffie. Onderhoud is zeer eenvoudig en makkelijk uit te voeren.

Kopjekoffie21 02-05-2016

Zeer lekkere koffie

Geschreven voor: Philips HD8824

Zeer makkelijk apparaat en handig in gebruik. Ik gebruik het dagelijks voor een lekker vers bakkie koffie wat je meteen wakker maakt. Als ik een vriendin op bezoek krijg is het gemakkelijk om meteen een kopje koffie klaar te hebben . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boek25 17-03-2016

Een echte cappuccino

Geschreven voor: Philips HD8824

Dit apparaat zet een cappuccino zoals je in een goed restaurant krijgt. In het glas zie je de koffie mooi in lagen door de opgeschudde melk zakken.
Ik moest er even aan wennen dat het apparaat voor en na gebruik zichzelf doorspoelt met een beetje water.
De opvangbak voor het water is dus eerder vol dan je denkt. Het water is ook eerder op dan je denkt. Maar verder is het een fantastische machine die een perfecte cappuccino en latte zet.

DL 25-12-2015

Een compact toestel. Het is simpel in gebruik. Ook het onderhoud van het toestel is gemakkelijk. Zeker een aanrader