Philips HD8824 - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

Beoordeling op basis van 23 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Gerry11 16-05-2016

Easy to use, great coffee specialties

The design of the machine is just perfect and makes it very easy to use - very convenient to fill in water and coffee beans, cleaning the machine is quick as well. My favourite is that the milk can be pulled straight away from the milk box - it's convenient and the milk hose is very easy to clean as well. The machine makes great milk foam, making the coffee specialties taste like they are coming from a coffee place! The machine is a bit too noisy, however, and once it happened to me that it didn't detect that there are no more beans so it just gave out water.

koffieleut966 04-05-2016

Gebruiksvriendelijk top apparaat!

Philips is Nederlands top en deze bonenmachine bewijst dat maar weer eens.
De koffie - afhankelijk van welke bonen je koopt - is perfect. Persoonlijk hou ik niet zo van zo'n dikke schuimkraag bovenop je koffie die je bij andere apparaten wel eens hebt. Daarnaast loopt het kopje lekker snel vol waardoor je ook geen uren hoeft te wachten (lees: nespresso).
De uitleg van het apparaat wordt in maarliefst 7 meegeleverde boekjes erg goed uitgelegd, maar dit was ik wel gewend van Philips.
Kortom: top apparaat zonder verrassingen.
Pluspunten:
Goede kwaliteit, Goede prijs/kwaliteit, Eenvoudig in gebruik, makkelijk schoonmaken
Minpunten:
beetje plastic feeling

Fred 01-04-2017

Mooi vormgegeven espressomachine

Na een aantal jaar Delonghi overgegaan op deze Philips machine. Vooral de Saeco ervaring die men nu heeft hebben mij daarbij overtuigd. Het apparaat is bovendien een stuk slanker en strakker vormgegeven wat uitstekend staat. Aansluiten en na korte instructie van de eerste kopjes espresso mogen genieten. Eerste indruk is erg goed. Maakt een stuk minder geluid zowel bij malen als bij de water doorgifte, en de smaak is fantastisch. Eenvoudig instellen van eigen voorkeur maakt het bovendien een prettige ervaring.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Automatische melkschuimer
  • compact
  • Brita waterfilter voor extra zachte smaak

Minpunten

• te hoge plaatsing uitschenkpunt voor kleine kopjes

B. Dankelman 20-02-2017

Plastic apparaat

Het apparaat zet lekkere espresso, koffie is waterig en niet goed in te stellen. Vind bonen- en waterreservoir erg klein.
Het uiterlijk van de machine is erg plastic achtig wat er goedkoop uit doet zien.

Pluspunten

• Niet zo'n heel duur apparaat

Minpunten

• Malen van de bonen maakt heel veel herrie
  • De kopjes rinkelen op het plateautje
  • Stoompijpje en slangetje spetteren

Carla61 25-12-2016

Espressokoning van Philips

Dit apparaat werd goed getest door de CB, ben overgestapt van Nespresso naar deze bonenmachine omdat dit meer mogelijkheden biedt. Ik heb hem pas een paar dagen in huis, maar ben er nu al ontzettend blij mee. De werking is eenvoudig en het resultaat is super, ook de opgeschuimde melk! Bovendien vind ik m erg mooi op het aanrecht.
Heb nooit gewone koffiezetapparaten gehad, ben een traditionele met-de-hand zetter geweest. Maar dit apparaat gaat mijn gewoonte zeker veranderen...

Pluspunten

• Gemakkelijke bediening zonder poespas
  • Relatief stil ondanks het bonen malen
  • Goede koffietemperatuur

Hendrik1911 26-10-2016

Prima product, dat perfekte espresso cq. koffie zet

Makkelijke installatie door goede gebruiksaanwijzing.
Maakt heerlijke espresso en koffie.
Aanrader.

JoséM 11-05-2016

Compact degelijk model

Vanaf het moment van gebruik is het een heel makkelijk te bedienen apparaat. Je kan heel snel verse melk gebruiken voor heerlijke cappuccino of een latte, je bepaalt namelijk zelf hoeveel melk je wilt.

Ook is het handig dat je 2 koppen tegelijk kan zetten. De koffie is lekker warm

Enige -punt is dat de lekbak op de een of andere manier heel snel vol raakt.

JoséM 10-05-2016

degelijke machine

Het is een duidelijk, overzichtelijk, makkelijk en mooi apparaat waar je goede koffie uit krijgt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MariekeenPeter 08-05-2016

Supersimpel heerlijke koffie!

Ondanks dat de gebruiksaanwijzing voor de installatie een paar bladzijdes beslaat, was de installatie eenvoudig. Simpelweg de duidelijk beschreven stappen opvolgen. En toen...: de eerste koffie zetten! Het afstemmen qua hoeveelheid en hoe grof de koffie gemalen wordt, duurde circa 5 dagen. Proeven, uitproberen en bijstellen. Maar dan heb je het perfecte kopje koffie of espresso. Nu het apparaat helemaal op onze voorkeur is ingesteld is het koffiezetten nog nooit zo eenvoudig geweest. Met het resultaat: heerlijke koffie.
Ook de melkopschuimer hebben we vanaf het begin in gebruik gnomen, maar daar zijn we helaas na een paar dagen mee gestopt. Onze ervaring is, dat een losse melkopschuimer betere, meer lobbige melkschuim oplevert. Daarnaast is zo'n los apparaat eenvoudiger schoon te maken.
Maar al met al: Superblij met de Espressomachine!

MariekeenPeter 08-05-2016

In een paar eenvoudige stappen heerlijke koffie

Maar al met al: Superblij met de Espressomachine! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

espressotje 06-05-2016

Snel en gemakkelijk top espresso en cappuccino

Ik gebruik de espresso machine nu al enkele weken om te testen en ik ben zeer tevreden. Ik moest eerst even wennen aan het knipperende stand-by lampje en ik moest wat handigheid krijgen in het bijvullen van de machine. Maar de espresso is erg lekker en goed in sterkte te verstellen zodat je snel koffie kan maken naar ieders wens. De opschuimer werkt ook prima.

Amper1 06-05-2016

Gemakkelijk lekker espresso!

Ik heb deze espresso machine van Philips nu al drie weken gekregen om te testen en ik ben er erg blij mee. De koffie / espresso is lekker en je kunt de sterkte gemakkelijk bijstellen. Het melk opschuimen is ook in twee tellen gedaan en het schuim is goed stevig. Het stand-by lampje knippert alleen steeds wat soms wat hinderlijk is als je in de keuken zit, maar wel erg fijn dat de machine zelf snel op stand-by gaat als je hem niet meer gebruikt. Voor het bijvullen moeten we de machine trouwens even onder de keukenkastjes vandaan halen om de watertank eruit te kunnen tillen maar dat is niet zoveel moeite. Overal een erg fijne machine die snel voor lekker koffie zorgt! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Koffieleut9666 03-05-2016

Philips levert weer een top product

De Philips HD8824 Zwart is een perfect koffiezetapparaat voor ieder huishouden. Doordat er gebrande koffiebonen ingaan kun je zelf ook nog eens combineren met allerlei smaken en merken bonen, waardoor je de smaak van je koffie volledig zelf kunt bepalen. Daarnaast is het erg prettig dat je de sterkte van de koffie ook zelf in kunt stellen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bloemetje 03-05-2016

Zeer lekkere koffie

Heerlijk makkelijk apparaat om meteen een lekker vers kopje koffie te drinken. Elke dag een vers kopje koffie om je dag mee te beginnen. Ook is de espresso heerlijk als je meteen aan de gang moet. Dus met 1 druk op een knop heb je meteen een vers kopje koffie. Onderhoud is zeer eenvoudig en makkelijk uit te voeren.

Kopjekoffie21 02-05-2016

Zeer lekkere koffie

Zeer makkelijk apparaat en handig in gebruik. Ik gebruik het dagelijks voor een lekker vers bakkie koffie wat je meteen wakker maakt. Als ik een vriendin op bezoek krijg is het gemakkelijk om meteen een kopje koffie klaar te hebben . [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Boek25 17-03-2016

Een echte cappuccino

Dit apparaat zet een cappuccino zoals je in een goed restaurant krijgt. In het glas zie je de koffie mooi in lagen door de opgeschudde melk zakken.
Ik moest er even aan wennen dat het apparaat voor en na gebruik zichzelf doorspoelt met een beetje water.
De opvangbak voor het water is dus eerder vol dan je denkt. Het water is ook eerder op dan je denkt. Maar verder is het een fantastische machine die een perfecte cappuccino en latte zet.

DL 25-12-2015

Een compact toestel. Het is simpel in gebruik. Ook het onderhoud van het toestel is gemakkelijk. Zeker een aanrader

Kroaitje 26-05-2015

uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

De Philips 3000 HD8824/01 is een ideaal apparaat. De bediening is eenvoudig, er zijn geen overbodige 'luxe' functies, maar wel alles in huis om diverse drankjes te bereiken met elke keer weer een zeer goede smaak. Dit komt doordat elk kopje wordt bereid met vers gemalen bonen. Een nadeeltje is wel dat door de compacte afmeting van het apparaat de voorraad bonen redelijk snel op is bij regelmatig gebruik. Dit geld ook voor de watervoorraad. Maar over het algemeen is wel goed mee om te gaan. Ook heeft dit een consequentie voor de melk die gebruikt kan worden om op te schuimen. Deze moet ook in een lossen voorraad voorziening naast het apparaat worden gezet. Maar de werking is dan wel weer helemaal in orde, dus ook dit ie goed te overzien.

Alles bij elkaar is de Philips 3000 HD8824/01 een zeer goed apparaat wat alles kan wat je ervan verwacht zonder overbodige voorzieningen.

kroaitje 26-05-2015

De Philips 3000 HD8824/01 is een handig en, voor een espresso machine, compact van formaat. De bediening is eenvoudig met handige, duidelijke knoppen. Geen overbodige functies, maar wel alles aanwezig om heerlijke espresso, 'gewone' koffie, cappuccino en thee te maken. Elke kop heerlijk van smaak dankzij de vers gemalen bonen.
Voor een cappuccino of een vergelijkbaar product is de ingebouwde melkopschuimer ideaal. Jammer daarvan is wel dat voor de melkvoorziening een losse kan nodig is.
Schoonmaken van de Philips 3000 HD8824/01 is ook geen probleem. Alles kan makkelijk van het apparaat worden afgehaald voor schoon te maken.
Wat wel jammer, of eerder storend is, is dat het stand-by lampje blijft knipperen. Maar dit is ook wel weer simpel tegen te gaan door het apparaat met de schakelaar op de achterzijde volledig af te schakelen.

Kortom, een heel best apparaat, met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

KoffieCaspar 17-05-2015

Geweldig apparaat.

Sinds enige tijd hebben wij deze koffiemachine. Voorheen hadden wij een iets uitgebreidere versie van Saecco en wij waren benieuwd of wij de extra functies zouden missen (instelbare temperatuur, uitschakeltijd). Het eerste wat opviel is de mooie, slanke vormgeving. Tevens heeft de koffiemachine een mooi groot waterreservoir en opvangbak. Bij de vorige moesten wij meerdere malen per dag water bijvullen en de opvangbak legen, bij dit apparaat maar één keer per dag. De molen is erg stil. Natuurlijk hoor je het nog wel, maar veel minder dan in vergelijking met andere apparaten. De cappuccinatore is geweldig. Geen gehannes meer met kannetjes die gaan spatten, maar gewoon snel en makkelijk een heerlijk melkschuim voor de cappuccino, café latte etc.. De koffie is snel gemalen en gezet en is heerlijk. Al met al missen wij de extra functies van onze oude apparaat absoluut niet en zijn wij erg blij met deze mooi vormgegeven koffie automaat. Het enige puntje van kritiek is dat het aan- uitknopje rood knippert als hij stand-by staat. Meestal betekent rood dat er iets niet goed is. Hier hebben wij contact over opgenomen met Philips en dit schijnt zo te horen.