Krups Nespresso Pixie Clips Black & Lemon Neon XN3020 zwart, geel

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Nespresso Pixie Clips Black & Lemon Neon XN3020 zwart, geel op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Fletcher 10-07-2017

In het begin een fijn apparaat en goede koffie maar al na 2 maanden begon hij opeens veel meer herrie te maken als de koffie liep. Lawaai is echt niet normaal. We hebben hiervoor een volautomatische gehad dus we zijn wat herrie gewend. Contact met klantenservice. Geven aan dat dit geluid inderdaad erger wordt na verloop van tijd en dat ze hierom bekend staan. Dit staat alleen nergens vermeld als je ze voor 115 euro koopt. Beginnen ook met je moet eigen kosten betalen voor een monteur als deze niets constateerd. Slecht merk en klantenservice. Afrader. Ik ben ook niet de 1e. Helaas las ik dit pas achteraf.

Pluspunten

• Zelf uitschakelmodule

Minpunten

• Veel Herrie
  • Klantenservice krups afpoeieren klanten

De Kiek 03-12-2016

Na 10 ! Jaar wilde ik magimix nespresso apparaat vervangen , vond de koffie minder heet , deze krups gekocht , wat een herrie , koffie veel minder romig en óók niet goed heet !
Zet oude apparaat weer neer !

Pluspunten

• Ziet er leuk uit

Minpunten

• Herrie
  • Geen goede nespresso smaak die ik gewend was