Krups Dolce Gusto Piccolo KP100B antraciet

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Piccolo KP100B antraciet op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,9

Sofia 16-10-2020

Slaat niet automatisch af

Apparaat stopt niet uit zichzelf. Je moet zelf maar op de gok het water stoppen en maar hopen dat je niet te slappe/sterke koffie hebt. Niet echt handig in gebruik dus en daarom ook geen aanrader! Maakt ook veel lawaai.
Koffie wordt warm genoeg en ook prima smaak. Gekocht voor de vele leuke koffiesmaken maar achteraf had ik beter een duurder type met automatische watertoevoer kunnen nemen.

Pluspunten

• Veel koffievariaties

Minpunten

• Slaat niet vanzelf af
  • Lawaai

Joke Polman 18-09-2019

Dolce gusto piccolo

Het apparaat is erg practisch en maakt heerlijke cappuccuno; het is inmiddels mijn tweede. Het eerste, dat ik ruim 2 jaar bijna dagelijks gebruikte en intussen "op" was, heb ik nu door eenzelfde vervangen.

Pluspunten

• Maakt heerlijke cappucino
  • Is klein van omvang

Francoise 10-08-2019

smerigste koffie ever

Het is aan de buitenkant van de verpakking niet duidelijk dat het niet om de ' originele' nespresso cups gaat (die ik op voorraad had), maar om een grotere variant. Originele nespresso cups passen er niet in. Toch maar geprobeerd, want ik had hem nu eenmaal in een opwelling in de aanbieding (bij AH) gekocht. Het resultaat was een verbluffend slechte koffie. Slechter dan de automaatkoffie die ik op kantoor drink.

Minpunten

• vieze koffie
  • koffie is niet warm genoeg
  • apparaat lekt
  • originele nespresso cups passen er niet in

Michiel 03-12-2018

Prima koffie voor weinig geld.

Een paar jaar geleden kocht ik een Dolce Gusto Drop. Die ging stuk (water werd niet meer heet) en toen de Piccolo in de aanbieding gekocht. Voor een eenpersoons huishouden een prima apparaat. Ja, hij maakt meer herrie dan de Drop en het waterreservoir is klein maar het voordeel van dit simpele apparaat is dat je 'm kunt stoppen en bijvullen zonder dat de naald uit de capsulu wordt teruggetrokken want de naald bedien je handmatig. Heb het apparaat nu twee manden in gebruik en het voldoet prima. Maar als je voor veel mensen koffie moet zetten is het niet handig, maar dat is een Senseo of Nespresso ook niet.

Pluspunten

• Klein
  • Goedkoop
  • Simpel

Minpunten

• Klein waterreservoir
  • Maakt best veel lawaai

Bert ten Bhömer 15-09-2018

Product ging snel stuk naar 2 maanden.
Helaas geen reactie gehad van winkel waar hij online is gekocht.

piccolo van krups 24-05-2018

koffiecup apperaat

Heel slecht heb nu mijn 2de eerste lekte heel erg met deze weer hetzelfde slecht produkt wil mijn geld terug

Minpunten

• lekt
  • maakt heel veel herrie

Funny 19-12-2017
  • Product gekregen

Vreselijk!

Wat een lawaai tijdens het koffiezetten. Temperatuur van de koffie is ver beneden peil. Jammer dat je hem zelf moet stoppen; even niet opletten en je hebt een slappe bak. Dure capsules, maar daar kies je voor. Voordelen zijn: klein en snel opgewarmd. Ik zou hem nooit kopen en niet aanbevelen.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Klein formaat
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Lawaai
  • Geen automatisch stop
  • Koffie is niet warm

John 13-12-2017

Herrie schopper

Deze machine maakt zeer veel herrie en is dus ongeschikt om in alle vroegte een bakje koffie te maken zonder dat het hele pand wakker wordt. De koffie is wel lekker maar irritant is dat de machine niet zelf stopt. Vond het eigenlijk een miskoop.

Pluspunten

• lekkere koffie

Minpunten

• heel veel herrie

Harm Coldenhoff 09-12-2017

Klein maar fijn

Heel tevreden over dit apparaat koffie zeer goed van smaak en goed van temperatuur.
Een mooie koffie machine voor een mooie prijs.

Etienne 06-12-2017

Goede vormgeving

Goede temperatuur en snel warm .Alleen dat rode snoer dat is lelijk. Lekker klein dus neemt weinig ruimte in.

Angelique 17-11-2016

Klein en fijn

Ik vind het een fijn apparaat. Hij neemt weinig ruimte in (een stuk minder dan de senseo) en de koffie smaakt prima. Geen ongerief bespeurt (lekkage of iets dergelijks). Twee nadelen: de cups zijn relatief erg duur en bij veel bezoek is het ondoenlijk om voor iedereen koffie te zetten met de Piccolo. Onze oude koffiezetter blijft dus ernaast staan...

Pluspunten

• klein van formaat
  • lekkere koffie
  • gemakkelijk te bedienen
  • onopvallend aanwezig
  • diverse smaken met één apparaat

Minpunten

• cups zijn duur
  • reguliere koffieapparaat blijft onmisbaar

Martijn 31-10-2016

Koffie prima maar al snel lekkend reservoir

Koffie is prima van smaak en temperatuur.
Maar het apparaat ging al snel lekken. We halen nu direct na koffie zetten het reservoir eruit om te legen, maar toch lekt het dan nog door het water in het apparaat.
Soms gaat klepje moeilijk open, maar dat is uitzondering. Al met al kan ik er geen voldoende voor geven. Daarnaast zijn de cupjes relatief duur. Pas sinds kort zijn er alternatieven voor de orginele cupjes.

Pluspunten

• Smaak
  • Temperatuur
  • Klein

Minpunten

• Lekt water
  • Klepje soms moeilijk open
  • Prijzige cups

William 08-04-2017

minpunt: temperatuur is aan de lage kant.