KitchenAid Artisan zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de KitchenAid Artisan zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

eduard danser 16-11-2014
Geschreven voor: KitchenAid Artisan zwart

tot nu toe, na één jaar zeer tevreden, echter heb ik mijn twijfels over de duurzaamheid. daar ik twee woningen heb, heb ik in de andere woning een Vibiemme, een italiaanse machine, die ik na ruim 25 jaar totaal heb laten reviseren voor € 150 en die weer zeer goed werkt.daar deze machine jammergenoeg in frankrijk slecht vertegenwoordigd wordt heb ik voor mijn tweede machine de kitchenaid gekocht en wij zullen zien wat de toekomst brangt.de vibiemme kocht ik indertijd in den haag, bij de importeur, top!!!

dannyvandoorn 12-06-2010
Geschreven voor: KitchenAid Artisan crème

Sinds enkele weken deze machine van de nieuwe generatie, erg tevreden, hij zet een voortreffelijke espresso met hoge temperatuur. Deze machine van KitchenAid is in Italie gemaakt.

WinterHJ 18-05-2010
Geschreven voor: KitchenAid Artisan zwart

Wij hebben de kichenaid2 jaar,

NA 1 jaar begon de emaillelaag af te bladderen, Via Redcoon onder garantie opgetuurd ter reparatie.
Na bija 2 jaar begon van het onderdeel van de behuising welke niet was vervangen emaille ook af te bladeren, en stopte de machine met werken.
Het apparaat wederom ter reapartie gestuurd. Kichenaid geeft aan er schade is ontstaan aan transport en weigerd onder de garante te rapareren. O.a de loslatende emaille zou ontstaan zijn tijdens transport, alsmede een aantal krassen. (hetgeen onmogelijk was gezien de wijze van verpakken van het paparaat in beschermede folie.) Ook het internetbedrijf Redcoon geeft niet thuis en schuift de kosten direct door.

Overigens als het aparaat werkt is de koffie uistekend.

mikeemike 10-02-2009
Geschreven voor: KitchenAid Artisan crème

We hebben het prachtig vormgegeven apparaat nu zo'n 4 jaar in bezit.
De stoomindicator was meteen kapot..
Nu laat het emaille/lak los en zijn we weer met de hand aan het kloppen..
Koffie is wel goed, maar ligt dat niet aan het merk/soort dat je gebruikt?
We hebben het apparaat met zorg behandeld maar dit mocht niet baten.
Hij is niet goedkoop en het oog wil ook wat, daar trappen we nu niet meer in.
De oude koffiemachine maar weer uit de kast gehaald...die doet al jaren trouwe dienst.

Kortom zonde van het geld!

NiekS 01-02-2009
Geschreven voor: KitchenAid Artisan crème

Apparaat 2 jaar in bezit. Prachtige vormgeving, ziet er solide uit. Jammer genoeg laat de kwaliteit te wensen over. Na 1 jaar was de temperatuurmeter van de stoomboiler al ter ziele. Na 2 jaar laat de lak los, is er roestvorming rondom en is het apparaat stuk. Het opgewarmde water stroomt terug in het reservoir waardoor er geen koffie meer te zetten of stoom te produceren is.