De'Longhi ECAM 45.760.W - Reviews

tile-Aantal kopjes
1 kopje per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 34 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Leo 19-07-2017 Product paar dagen in bezit

Hoge temperatuur

Delange apparaten, zowel mijn oude als mijn nieuwe hebben een ideale temperatuur om je koffie te bereiden. Daarnaast maakt dit apparaat een prima cappucino, of andere melkvariant van koffie. Ik ben weer blij met dit apparaat. Mijnvirige heeft 30.000 kopjes koffie gezet, ik hoop dat deze dat weer haalt.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Gemak
  • Kwaliteit
  • Levensduur
  • Uiterlijk

Theo 11-07-2017 Product half jaar of langer in bezit

Super apparaat

Nu 7 maanden in gebruik en tot op heden nog steeds 100% tevreden. Schoonmaken en ontkalken gaat super gemakkelijk en alle soorten koffie die hij maken kan smaken lekker. Instellen op je eigen wensen ging makkelijk.
Wel even wat verschillende soorten en merken koffiebonen uitgeprobeerd tot ik de juiste gevonden had dit duurde enkele weken. Ik verwacht dat ik nog jaren plezier mag hebben van deze koffie machine, en mocht hij ooit de geest geven koop ik meteen weer zo`n koffie machine. Dan ben je in ieder geval verzekerd van een lekkere kop koffie naar keuze.

Pluspunten

• bediening en onderhoud
  • smaken, alles kunner

Renata 08-07-2017 Product paar dagen in bezit

Superlekkere cappuccino + latte machiato

volautomatisch espressoapparaat , Zet lekkere koffie, cappuccino, latte machiato.
eenvoudig gebruik,

• lekkere koffie

Rob K 02-07-2017 Product paar dagen in bezit

zeer goede espressomachiene

Een zeer goed product die de perfecte cappuccino maakt /Latte en een zeer goede espresso koffie.
Overal zeer tevreden van

J vd Brink 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving, stil apparaat

Prima prijs kwaliteitsverhouding, makkelijke bediening. Alle soorten koffie prima van smaak. Lekker schuimlaagje op dekoffie

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel keuze aan te passen aan je eigen smaak

Diana 31-05-2017 Product paar dagen in bezit

lekkere koffie

Je kunt er verschillende soorten koffie mee zette, dus voor ieder wat wils. Het apparaat is ook mooi vorm gegeven en is redelijk makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Verschillende soorten koffie mee te maken.
  • redelijk makkelijk schoon te maken.

Minpunten

• Veel leeswerk voor je goede koffie kunt zetten.

Jan van der Waal 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Vorige was ook een DeLonghi 8 jaar plezier van gehad en heeft ruim acht jaar naar alle tevredenheid gewerkt vandaar dat onze keuze weer op een DeLonghi is gevallen.

Pluspunten

• Groot bonen reservoir
  • Watertank van 2 liter

Theo 23-03-2017 Product paar maanden in bezit

Mooi compact apparaat.

Apparaat nu bijna 4 maanden in bezit en ben tot op heden nog 100% tevreden zowel over het gebruikers gemak zoals ontkalken en schoonmaken als over de smaken van de verschillende soorten koffie die je er mee kunt maken.
Reacties van vrienden en kennissen zijn zeer positief over de koffie die ze aangeboden krijgen en menigeen overweegt ook een DeLonghi ECAM aan te schaffen. Over dit apparaat valt niet te twisten, het beste wat ze ooit aan koffieapparaten hebben uitgevonden.

Pluspunten

• smaken, alles kunner
  • bediening en onderhoud

KH 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat

Een mooi apparaat welke heerlijke koffie zet. Makkelijk in het gebruik. Vele opties instelbaar zodat je altijd een bakje koffie naar je smaak kunt zetten.

Jeroen 15-03-2017 Product paar dagen in bezit

Lekkere cappuccino

Gekozen voor de cappuccino functionaliteit. Veel machines bekeken, maar deze kwam toch beste uit de bus. Juiste temperatuur, goed qua smaak en stille machine.

• Makkelijk in onderhoud

bmdw 09-03-2017 Product paar dagen in bezit

Elegant, Mooi, Duidelijk scherm

Mooi ontwerp en vormgeving, Heerlijke koffie, makkelijk bediening en makkelijk schoon te maken. Mooie melkschuimlaag. Veel keuzes.

Pluspunten

• Melkmogelijkheden en melkschuim
  • aparte knoppen

Minpunten

• geen (nog niet ontdekt,
  • geen (nog niet ontdekt,

Rob 06-03-2017 Product paar dagen in bezit

Aanwinst in de keuken

Zeer eenvoudige bediening, maar wel volledig. Apparaat ziet er overigens ook nog goed uit. Belangrijker nog is de kwaliteit van de koffie. Deze is vol van smaak en kan naar believen aan je wens worden aangepast.
Gewoon Top. (Duurzaamheid in deze korte tijd nog niet aan te geven)

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Lekkere koffie
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• helaas geen geheugenfunctie

C.Goetjes 04-03-2017 Product paar dagen in bezit

De Koffie verslaafde

We hebben nu de 3 DeLonghi nu de wat duurderen uitvoering omdat we DeLonghi een super goede espressokoffieautomaat vinden .En de survers aan huis is ook top die hebben we gelukkig maar 1 keer gebruik van hoeven te maken in de 10 jaaren dat we een DeLonghi merk hebben wil geen Andre merk meer hebben !

Pluspunten

• Goed heet
  • Makkelijk te bedienen

Bugge 16-01-2017 Product paar weken in bezit

Goed smaak en aromat

Wat een fantastisch apparaat! En wat een heerlijke koffie! Ben vooral blij met het LatteCrema systeem, waarbij je bij een kop koffie een heerlijk koffieschuimlaagje krijgt en ook een hele fijne 'mousse' van melk bij de cappuchino en melkspecialiteiten. Een kopje koffie zoals het geserveerd hoort te worden! Ik gebruik zelf de Italiaanse koffiebonen van Lavazza, heerlijk aroma!

Pluspunten

• Koffie
  • Cappuchino
  • Aroma

Fonske 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

Misschien een duur apparaat, maar zijn geld zeker waard. Heerlijke koffie, daar kan geen professioneel apparaat bij een lunchroom tegenop. Zeer stevig melkschuim.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Heerlijke koffie in veel varianten
  • Vooral de Cafe Latte is een aanrader
  • Stevig melkschuim

Felix 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving

Na gedegen advies in de winkel van koffiediscounter in Naarden en na het proeven van de koffie uit deze machine waren we overstag.

Pluspunten

• Compact
  • Gemakkelijke bediening

Delonghi 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldig apparaat

Ik vind het een geweldig apparaat lekkere koffie goede temperatuur en vele mogelijkheden !!ik kan het iedereen aanbevelen.

Jessica 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Simpel en snel

Ik ben bekend met het merk door familie die het ook gebruikt. Had eerst een Bosch waarbij je de melk zelf op moest schuimen. Aangezien er hier in huis vele verschillende soorten koffie wordt gedronken, werd het tijd voor een volledig volautomatisch espressoapparaat! Zodoende werd het deze. Hij is stil, super makkelijk in gebruik, kan alles en niet overdreven duur.
Echter maakt hij sinds aankomt wel een hoog piep geluid met het zetten van de koffie (dit hoort niet), dus nemen wij contact op met de klantenservice en zal alles waarschijnlijk zo verholpen zijn!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Redelijk stil

Minpunten

• Redelijk prominent op je aanrecht

Rudi 12-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie uitstraling

Hadden een prima Donna de luxe. Nu een wat goedkopere uitvoering genomen maar tot nu toe dik tevreden. Doet niet onder voor de Prima Donna

jan 11-12-2016 Product paar weken in bezit

capuccino topper

prima apparaat, mooie uitstraling, simpel in bediening en toch veel mogelijkheden, voor de cappuccino liefhebber!