De'Longhi ECAM 45.760.W - Reviews

gemalen koffie, koffiebonen
Aantal kopjes per keer
Type
espresso machine

Beoordeling op basis van 1 review

Peter 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een verschil zeg...

...met een gewone bak leut! Met pittige 100% Arabische bonenkoffie zetten we nu met z'n vieren zeker 10-12 koppen per dag. het mooie wit met chromen apparaat is niet al te snel, je hoort 'm goed, maar mogelijkheden te over. Het instellen is wat omslachtig: bijv. de hoeveelheid melk en koffie bij een grote kop latte macchiato instellen gaat altijd gepaard met het daadwerkelijk maken van die drank. het naspoelen kost best wat water (en tijd), dus die 2 l tank is toch gauw leeg. wel heel handig dat deze tank er naar voren uit kan, ideaal bij een plaats onder bovenkastjes! Tot nu toe het zetgedeelte nog niet schoongemaakt, ben benieuwd hoe dat gaat. Mooi is ook dat de zijkanten, die bij ons in het zicht staan, gewoon mooi zijn, geen goedkoop aandoend mat kunststof maar glanzend wit, dus de grootte lijkt dan ook mee te vallen. De melkkan is eenvoudig te reinigen, en in de koelkast te plaatsen. Wel heb je dan dus 2 "pakken melk" in de koelkast staan. koffie zetten met gemalen koffie kan ook, nog niet geprobeerd. Tot nu toe dus zeer tevreden. Het boodschappen doen is eenvoudiger geworden: geen zakjes poeder voor diverse koffie/melk dranken, maar gewoon koffiebonen en melk.