De'Longhi ELETTA CAPPUCCINO TOP ECAM 45.760.W wit, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi ELETTA CAPPUCCINO TOP ECAM 45.760.W wit, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

AM.Hoogendoorn 02-10-2020

zeer mooi design

Geweldige machine makkelijk te bedienen heb hem al 4 jaar en geniet nog elke dag van de heerlijke koffie en capucino zeker een aanrader

GJ 15-06-2020

Duurzaam en goed apparaat

Normaal gesproken schrijf ik nooit reviews en zeker niet na een lange tijd Heb het apparaat nu 5 jaar in bezit , maar omdat ik zo tevreden ben over dit apparaat toch maar even een review. Om te beginnen heb ik nu 9461 probleemloze heerlijke kopjes koffie gedronken. (Er zitten statistieken op). Alles wat ik nodig heb zit erop. Ik gebruik het warmhoudplaatje, de long zet functie en de thee functie nooit. Maar voor de rest alles wel. Ik ontkalk altijd trouw volgens schema waar je eigenlijk geen omkijken naar hebt. En dat waren ook mijn eisen niet te veel gedoe.

Pluspunten

• Zeer duurzaam
  • Makkelijk en eenvoudig
  • Snel
  • Goede koffie
  • Veel opties

Robert Kraak 18-02-2019

Goed degelijk koffiemachine goed heet goede schuim en vooral klantvriendelijk in gebruik maar dat mag ook wel voor de aankoopprijs

Minpunten

• De prijs

Harold 20-01-2019

Geweldig Espresso apparaat. Heerlijk bakje koffie naar wens.

Mijn keuze viel op dit apparaat vanwege de vele mogelijkheden en het eenvoudige bedieningsgemak. Je krijgt een prima kopje koffie naar keuze.
Ik heb zeker geen spijt van de aankoop

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Veel keuze opties
  • Primma koffie

Robert Kraak 17-01-2019

Fijn apparaat

We hadden een inbouw koffiemachine, door verhuizing wilde wij wel een nieuwe machine. Verschillende review gelezen, en informatie bij klantenservice van DL genomen te hebben, kwamen ivm ons budget uit op deze machine. Makkelijk instelbaar en een fijne warme/hete kop koffie

Pluspunten

• Vorm
  • Koffie malen minder lawaai
  • Prijs voor deze machine

Minpunten

• Nog niet mogen ervaren

William 04-01-2019

Mooi design en makkelijke bediening

De machine maakt lekker hete koffie en heeft een mooi design en heeft goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Bediening
  • Lekker hete koffie

Julie 21-11-2018

Wow, echt heerlijke cappuccino met de Eletta Ecam 45.760W!!

Heerlijke koffie is een "must" voor ons, en na diverse vol-automaat Espressomachines ervaren te hebben, hebben we de DeLonghi ELETTA CAPPUCCINO TO ECAM 45.760W aangeschaft. En wat zijn we blij! De koffie is ronduit heerlijk, maar de cappuccino...oef..deze is echt waanzinnig lekkere en met de handige melkkan ook zo gemaakt. Grote voordeel is dat de melkkan eenvoudig na elke kop gereinigd kan worden en dan direct in de koelkast bewaard kan worden. Dit is echt een groot pluspunt t.o.v. ander type machines. Verder heeft deze machine een groot gebruikersgemak, en de handleiding is duidelijk en goed te volgen. Bij andere merken kun je niet zelf de zetgroep wijzigen, bij DeLonghi Espressomachines wel en bij dit type dus ook. Ideaal, want zo blijft de kwaliteit van je koffie en je machine goed. Het oog wil ook wat, en deze machine ziet er heel erg mooi uit. Een aanrader!!

Pluspunten

• Echt heerlijke koffie, met goed aroma
  • Goede melkschuim!
  • Veel instel mogelijkheden
  • Ziet er geweldig uit
  • Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Geen!

ben 19-02-2018

De'Longhi ELETTA CAPPUCCINO

apparaat 2 maanden gelee gekocht werkte na behoren maar toen begon die erorm te piepen tijdens koffie zetten fabriek gebeld en zijn langs geweest onderdelen vervangen maar het probleem niet verholpen monteur 2 ook van alles gedaan maar probleem niet opgelost gebeld met fabrikant gebeld wat nu .nu zeggen ze ooo dit geluid hoort bij de machine en laten me nu met het probleem zitten . dus geen aanrader

Minpunten

• naar 2 maanden piepgeluit

Officiele reactie van De’Longhi 22-02-2018

Beste Ben,

Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het geluid dat ons apparaat maakt.
Inmiddels hebben wij al via de mail contact met u gehad hierover.
Wij wensen u, ondanks het geluid dat het apparaat produceert, veel plezier met uw apparaat.

Team De'Longhi

Rafal 06-12-2017

groot scherm, aparte programma voor alle soorten koffie

Wij hebben voor deze apparat gekozen omdat het makkelijk in gebruik is, maakt lekkere koffie en heeft hele leuke design die bij onze keuken past.

Pluspunten

• waterbak in de voorkant

FWille 04-12-2017

Fraai apparaat en goede koffie

Mijn Saeco is nu 13 jaar oud en tijd om een nieuwe espressomachine aan te schaffen. Na lang zoeken, vergelijken en recensies lezen is de keuze op dit apparaat gevallen. Tot nog toe bevalt hij prima maar ik kan nog niet goed oordelen want het apparaat is pas 2 dagen in gebruik. Geen aparte opschuimer meer nodig makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • ziet er fraai uit

Minpunten

• vingerafdrukken op de toetsen

Marthe 04-12-2017

Gebruiksgemak en personalisatie

Na lang wikken en wegen toch gekozen voor een volautomaat. De aanschafkosten schrokken mij af. Nu een week in gebruik en na de eerste dag al helemaal overtuigd! De standaard instellingen zorgen al voor een heerlijke koffie. De maalgraad staat nu op 3/7 en het aroma op sterk, wat voor ons de perfecte espresso, cappuccino, latte macchiato of espresso macchiato geeft. Voor de mensen die houden van een grote bak "filterkoffie" is er de knop 'long coffee'. Zelf drink ik dit niet maar mijn bezoeker die de koffie graag zo drinkt zei "zo hoort een bak koffie te smaken", dus dat zal wel goed zitten.
Onderhoud is makkelijk en zelf uit te voeren.
Gebruiksgemak helemaal top.
Het extra losse stoompijpje is alleen vrij kort, dus alleen geschikt voor opschuimen van meer melk (voor 2 x koffie). Wel leuk voor het maken hartjes in de koffie. Maar meestal kies ik voor de "luie" optie met automatische melkopschuimer.
Ik mis mijn oude (dure) capsulemachine helemaal niet.

Pluspunten

• Uitstekende koffie
  • Gebruiksvriendelijk
  • Alleskunner: zet alle soorten koffie

Minpunten

• Extra stoompijpje is vrij kort

M.Huynen 03-12-2017

Top apparaat

Dit apparaat is nou echt TOP!!!
Het voldoet aan alle eisen,alle soorten koffie's zijn heerlijk op smaak en temperatuur is super.Groot waterreservoir.
Mooie uitstraling en makkelijke bediening
Kortom een TOP apparaat

Pluspunten

• Mooi apparaat
  • Goede hete koffie

Theo 17-11-2017

Super apparaat

Bijna een jaar in gebruik en nog steeds top op alle fronten. Als deze ooit de geest geeft denk ik niet langer na, koop dan meteen weer dezelfde.

Pluspunten

• bediening en onderhoud

Ab 12-11-2017

Redelijk tevreden

Op zich een mooie machine en redelijk gebruiksvriendelijk. Onze eerste machine ging in de eerste week al stuk, display was defect, en we hadden het idee dat we geen nieuwe machine hadden gekregen maar een showmodel. Ik heb ook wel wat nadeeltje ondervonden bij het gebruik van de machine zoals, er is geen indicatie dat het waterniveau te laag is voor het zetten van een kop koffie, zet dan maar een half kopje, en datzelfde geld voor de bonen. DIt apparaat zet dus ook koffie als er niet voldoende bonen aanwezig zijn in het reservaat. Als hij goed in het zicht staat zal dat probleem mischiet niet zo groot zijn omdat je dan visueel in de gaten kan houden wat het nivo is. Onze vorige machine, Jura, had dezeindicaties wel.

Pluspunten

• Mooie machine.
  • Gebruiksvriendelijk.
  • Makkelijk verschillende koffies maken.
  • Goed te onderhouden, ook de zetgroep.

Minpunten

• Geen indicatie te weinig water.
  • Geen indicatie te weinig bonen.

ReneT 07-11-2017

Prima concept , wederom een DeLongi

Ik was erg tevreden met mijn vorige DeLongi de ECAM 23.450 S maar wij wilden graag een machine die beter in onze nieuwe keuken past (wit) omdat de ECAM 23,450 na 6 jaar nog altijd prima werkte en wij heel blij waren met deze onderhoudsvriendelijke machine hebben wij weer voor een DeLongi gekozen, nu is de koffie nog heter en deze machine maakt betere cappuccino, hopelijk is de levensduur net zo lang.

Pluspunten

• simpele innovatieve bediening
  • koffie is goed op tempertuur

Minpunten

• machine mag stiller zijn tijdens het malen
  • toetsen zijn gevoelig voor vingerafdrukken

Koffieliefhebber 11-09-2017

Uit bed direct gereed voor je eerste top bakkie koffie

De Eletta Cappuccino Top is een geweldig apparaat, dat zich niet alleeen door zijn uiterlijk onderscheid, maar ook door het bedieningsgemak en de opties die standaard al voorgeprogrammeerd zijn.

Het melkschuimsysteem werkt fantastisch en het onderhoud is eenvoudig. De kofiie is heel goed op temperatuur en smaakt geweldig.

Een aanbeveling voor iedereen die van koffie houdt.

PS. door de automatische opstart die je in kunt stellen kun je uit bed direct je eerste bakkie zetten, zonder oponthoud

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • schuimsysteem
  • eenvoud schoonmaak
  • temperatuur koffie
  • automatische inschakeling

Minpunten

• nog niet ontdekt

alex 30-08-2017

lekkere koffie

het apparaat maakt lekkere koffie en de bediening is makkelijk en overzichtelijk. daarnaast is het een mooi design

Anita 25-08-2017

??Espresso, cappuccino, caffe con panna... (Ramses Shaffy)

Ik had hiervoor al een DeLonghi Magnifica. Ik was toe aan een nieuw apparaat ( oude staat nu bij mijn dochter die er ook erg van geniet- maar hij maakt wat meer geluid). Toch weer terecht gekomen bij De Longhi! Zo makkelijk te bedienen; heerlijke koffie ( ligt natuurlijk ook aan de bonen die je er in doet). Maar ben super tevreden. De Eletta Cappuccino Top is écht TOP!! Geniet er enorm van! En hoop dit nog lang te doen.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Makkelijk schoon te houden
  • Ziet er fantastisch mooi uit
  • Geluid van het malen is niet luidruchtig
  • Koffie is heet

Marco 20-08-2017

Makkelijk in te stellen en heerlijke koffie

Goed en makkelijk in te stellen. Heel veel mogelijkheden en kwalitatief goed merk. Zalig voor elke koffieliefhebber

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Goed in te stellen

C.J.Dikhooff 15-08-2017

Fijne Machine, makkelijke bediening, Zeer goede koffie.

Fijne Machine, makkelijke bediening, Zeer goede koffie. Zeer veel mogelijkheden. Makkelijk schoon te maken.

peter 10-08-2017

Perfecte Koffiemachine

Perfecte Delongi koffie machine die alle soorten koffie perfect maakt, zowel de espresso als de cappuccino als de latte macchiato enz. Ik kan die machine echt aanbevelen.

Pluspunten

• maakt perfecte koffie
  • Koffie is goed heet
  • De bijgeleverde melkkan maakt perfect melkschuim
  • groot water en bonen reservoir
  • machine staat prachtig in iedere keuken.

Minpunten

• geen

Mir 30-07-2017

Heerlijk en mooi

Strakke design. Heerlijke koffie. Vooral omdat alles gemaakt Kan worden dmv 1 klik. Het beste: tijd instellen voor je koffie! Geweldig sochtends. Verder makkelijk schoon te maken (maakt zichzelf schoon)

Pluspunten

• Heerlijke koffie
  • Tijd instelbaar
  • Zelf reiniging

Minpunten

• Stevig aankoopprijs

Rob 30-07-2017

Gemakkelijk te bedienen apparaat

Apparaat is gemakkelijk in onderhoud (zetgroep eruit te halen), koffie is van prima temperatuur, gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• prima koffie in alle varianten
  • eenvoudig te bedienen

Ab 25-07-2017

Makkelijk te bedienen en it's got the looks

Wij hadden eerst een Jura ENA7 dit was op zich een goede machine maar had een paar nadelen. Het grootste hiervan was dat je niet zelf de zet groep kunt verwijderen om deze regelmatig te reinigen. Na een zoektocht zijn we toch uitgekomen bij deze De'Longhi ECAM 45.760.W omdat deze wel zelf eenvoudig is te onderhouden, veel (mooie) producten afgeeft en daarbij er geweldig uitziet.

Pluspunten

• Eenvoudig zelf de zet groep te verwijderen.
  • Veel verschillende producten met 1 handeling.

Minpunten

• Nog niet gevonden

Leo 19-07-2017

Hoge temperatuur

Delange apparaten, zowel mijn oude als mijn nieuwe hebben een ideale temperatuur om je koffie te bereiden. Daarnaast maakt dit apparaat een prima cappucino, of andere melkvariant van koffie. Ik ben weer blij met dit apparaat. Mijnvirige heeft 30.000 kopjes koffie gezet, ik hoop dat deze dat weer haalt.

Pluspunten

• Temperatuur
  • Gemak
  • Kwaliteit
  • Levensduur
  • Uiterlijk