De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de la Pavoni DMB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mol 19-02-2021

La Pavoni Domis bar valt tegen

Geschreven voor: la Pavoni DMB

Nadat onze derde Kitchenaid kapot ging wilden we een ander merk omdat de Kitchenaid vaak mankement had.De koffie was perfect maar ik moest het apparaat regelmatig repareren omdat de boiler lekte.Bewust gekozen voor een halfautomaat en eigenlijk niet zo zeer naar de prijs gekeken omdat we echte koffieliefhebbers zijn.Door de Coronacrisis het apparaat online gekocht wat eigenlijk niet zo verstandig was maar we hadden geen keus.Nu 2 maanden in ons bezit en krijgen ondanks onze ervaring er nog geen lekkere koffie uit. Alles geprobeerd en het is elke keer maar afwachten of de melk goed schuimt en of hij niet lekt via de piston afdichtring.Dan weer geen druk opbouwen of maar doorlopen uit één uitloop. Nee helaas wij kunnen het apparaat niet aanbevelen.

Minpunten

• Smaak
  • Bediening