Melitta Caffeo Barista T - Reviews

Volautomatisch
ja (koffie+melk)

9,4

Barbara 08-08-2016 Product paar weken in bezit

Echt een fijn apparaat met veel mogelijkheden!!

We wilden al een tijdje overstappen van Nespresso naar bonen en zijn naar de koffiediscounter in Naarden gegaan, omdat ze daar veel machines naast elkaar hebben staan. Uiteindelijk hebben we gekozen voor deze Melitta (Caffeo Barista T). Wij drinken veel cappuccino en latte en dan wil je dat de koffie nog steeds warm is. De temperatuur van de koffie kun je bij dit apparaat instellen op zeer heet, in combi met de melk is dat dan lekker warm! Ook de functie myCoffee is fijn, omdat je daarmee voor 4 personen de persoonlijke instellingen per koffiesoort (cappu, latte, espresso etc) kunt regelen.
Het schoonmaken is ook eenvoudig. Apparaat spoelt zichzelf door bij uitschakeling. Enige nadeel is dat de lekbak vrij snel vol is. Maar ik weet niet of dat bij andere apparaten ook zo is.
De smaak van de koffie is natuurlijk vooral afhankelijk van het type bonen. Sterkte kun je ook apart instellen, evenals de maalgrootte van de koffiebonen.
Echt een prachtig apparaat met heel veel mogelijkheden.

rimoko 03-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Al 2 jaar genieten wij van heerlijke koffie uit de Barista T. Je kunt heel gemakkelijk je eigen recepten instellen waardoor je precies kunt afstemmen op je eigen smaak; ideaal! Wij hebben wel een paar keer kleine problemen gehad met het apparaat, maar de service bij Melitta is super!! Brenda Broekmaat regelt dat tot in de puntjes. Je ontvangt een leen machine en alles wordt keurig conform afspraak opgehaald en omgeruild zonder enig gezeur. Echt opmerkelijk. Dus wat ons betreft een prima keuze waarbij je verzekerd bent van goede koffie en service als dat nodig is.

Rcgzantvoo 30-01-2016 Product jaar of meer in bezit

9,6
Echt een heerlijke machine die een perfecte espresso, cappuccino of normale koffie zet. Alle voorgeprogrammeerd producten kloppen en kunnen met 1 druk op de knop bereid worden. Voor ons echt een heerlijke aankoop.

Annelies 29-01-2016 Product jaar of meer in bezit

9,4
Wij hebben na 1 jaar gebruik het apparaat moeten laten repareren. Gelukkig viel dat nog onder de garantie en voor het ongemak kregen we nog 1 pak koffie. Netjes opgelost dus.
De schuim voor de cappuccino en latte macchiato, valt ons tegen, de schuim is te zacht. Zakt te snel in.

Guus & Edith 24-01-2016 Product jaar of meer in bezit

het is een geweldig apparaat alleen het boekje van de gebruiksaanwijzing viel al gelijk uit elkaar!
maar het apparaat is supper, gemakkelijk in gebruik hij geeft aan wanneer je hem moet schoonmaken, alles kan in de vaatwasser heerlijk en mooi om te zien

Hennie 23-01-2016 Product half jaar in bezit

We zijn heel tevreden over het koffiezetapparaat, veel mogelijkheden espresso, cappuccino, latte macchiato etc etc warm water voor thee, melkschuim en warme melk etc. Maar je kunt ook zelf aangeven hoeveel water en/of bonen.
Het reinigen van het koffiesysteem, ontkalken, reinigen van melksysteem geeft het apparaat aan wanneer het nodig is en helpt je het programma te doorlopen.
Wij zijn zeer tevreden.
De gebruiksaanwijzingen (boekje) zijn ook duidelijk.

lily.schreurs 27-04-2014 Product paar weken in bezit

De Smaak van de koffie is voor ons perfect, ook het aantal mogelijkheden (recepten) is meer dan we nodig hebben. Gebruiksgemak: het zetten van de koffie is zeer duidelijk, alleen duurt het even voordat je e.e.a. goed in de gaten hebt. Maar al doende leert men, dus t.z.t. zal de 7 sterren verder omhoog laten gaan.
Schoonmaken apparaat: duidelijke instructie eerste keer even zoeken. Alleen het instructieboekje valt al direct uit elkaar. Meteen moeten plakken
Mooie machine past in mijn keuken
Duurzaamheid: Kan ik na 2 weken bezit nog geen oordeel over vellen.