Severin KV 8062 zwart, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Severin KV 8062 zwart, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Ivoivanov 26-05-2015
Geschreven voor: Severin KV 8062 zwart, rood

Op 01/05/15 gekocht als demo model voor €369. Vrolijk uitgepakt en kon meteen merken dat dat apparaat NIET gecontroleerd was na de eerste retour van eerste klant. Spaters zatten er nog op de mooie voorkant. Hier en daar krassen, ook in de melk container! Het was een kunst om lekkere koffie uit te krijgen. 5 verschillende bonnen soorten gekocht en uiteindelijk LAVAZA beviel wel. Heel veel opties om koffie precies naar je smaak te krijgen. Maar kort door de bocht: sterkte op MAX, hoeveelheid op MIN, temperatuur op normaal +, en dan op espresso drukken. Je krijgt een kleine hoeveelheid koffie en vervolgens zelf met behulp van een andere apart gekochte melkopschuimer melk erbij. Dan pas krijg je lekkere latte machiato. Dat ingebouwde latte machiato optie is niet echt een succes. We hadden eerst LAVAZA kupjes machine en vonden €0,34 per kupje wel een beetje prijzig voor thuis koffie -:) dus dan maar Boonen! Het gaat wel hard moet ik zeggen! Max 10 espresso's per dag ( twee mensen) en dan heb je wel zo 1kl koffie bonnen opgeslurft. En nu komt die:
- 19/05/15 moest ik met spoed bellen met 0800 nummer van Severin NL. ER KWAM GEEN DRUPPEL KOFFIE MEER UIT! Aleen maar heet water! Hoe dat komt.... Dat weet niemand! De beste man van service afdeling denkt dat de koffie maler stick is gegaan.... WAT.? Naar twee weken gebruik? Hij was toch volgens de verkoper 100% nagekeken voordat die aangeboden werd op de site?
Klanten service van koffiediscounter stuurde me direct naar de website van Severin.de - wat? Ik kan wel duitch maar kom op! Ben in NL! Gelukkig stond dus een 0800 nummer achterin achter een klepje verstopt op dat apparaat zelf. De beste man gaaf me een antwoordnummer, apparaat opgestuurd.... Nix meer gehoord... Vandaag gebeld: " uw apparaat staat in de Rai" WOW amazing service! Gelukkig heb Ik Mijn oude lava zit in de auto kupjes apparat nog - erg Lekker! ( Ik bedoel naturlijk Niet SEVERIND PICCOLA apparat....