Siemens TE803209RW - Reviews

Soorten koffie
koffie

Di 30-08-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker bakkie

De Siemens EQ8 is zowel klein-zakelijk als privé een geweldig apparaat. Stijlvol design, mooi vormgegeven. Perfecte kwaliteit koffie en een zeer gebruikersvriendelijke display, voor zakelijk gebruik een pré. Niet alleen ik ben enthousiast, mijn collega's ook! Ook zij zijn erg onder de indruk van deze koffiemachine. Alleen maar positief lijkt wat overdreven maar dat is niet zo, het is gewoon de waarheid, en de waarheid mag gezegd worden. Een dikke 10!

Pluspunten

• Perfecte koffie
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• N.v.t.

Sevgi Karakoyun 14-06-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch precies wat ik van een koffieapparaat verwacht!

9,6
Het apparaat viel alleen maar tegen omdat ik het niet zo groot had verwacht. Vandaar een 9 voor Vormgeving. Ik geef een 9 aan smaak omdat de cafe creme een te dun schuimlaagje heeft. Terwijl de espresso als cappucino/ macchiato een perfect schuimlaag heeft.

Marga 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

super mooie koffiemachine

Super mooie koffiemachine erg makkelijk in gebruik een echte aanrader voor de echte koffie drinker wat ook zo gemakkelijk is je kan je sterkte voor elke gebruiker anders zetten

Milco Texier 15-05-2016 Product paar dagen in bezit

Top product

Zeer gebruikersvriendelijk, met 1 druk op de knop een expresse, Latte, koffie creme of cappuccino.
Geeft zelf aan wanneer schoongemaakt of bijgevuld moet worden.
Doet zijn werk zeer stil en is een sieraad in de keuken.

Frank 06-05-2016 Product paar dagen in bezit

supermooi apparaat met veel mogelijkheden

Apparaat ziet er superstrak uit en het mooie is dat de koffie ook nog super smaakt. Melk moet wel lauw zijn om cappuccino's te maken.

JWL1 08-02-2016 Product half jaar in bezit

> 6 mnd in gebruik. Zeer tevreden over gebruiksgemak smaak en aantal koffiezet mogelijkheden. Automatisch schoonmaakprogramma werkt perfect. Qua design strak en fraai vorm gegeven met uitstekende materialen.

Marcel 30-01-2016 Product maand in bezit

koffiemachine is superhandig in gebruik, erg stil en makkelijk schoon te houden (ook de melkslang..). Zeer tevreden en heerlijke koffie. De sterkte is goed in te stellen voor elke gebruiker.. Voorprogrammeren is bij meer gebruikers ook erg handig! tevreden dus!

Marly max 25-01-2016 Product paar weken in bezit

Wij hebben deze machine nu vanaf de kerst in ons bezit.
Wat ons als eerste opviel,hoe stil dit apparaat is.
Wat ook erg handig is dat je je eigen persoonlijke keuze in kan stellen.
De melk opschuimer vind ik erg veel rommel maken,dus dat doe ik nog met mijn opschuimer van nespresso,ook omdat de schuim hiervan
beter is.
Verder is de vormgeving,vinden wij,erg mooi,maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Voordat we dit apparaat kochten hebben we altijd een jura gehad,uit het duurdere segment,die ons altijd erg goed is bevallen.
Wat de duurzaamheid betreft van deze machine dat moet de tijd nog leren.

Hans 07-01-2016 Product paar dagen in bezit

strak modern uitziende koffiemachine, zeer intuitieve bediening. Uitermate geruisarm met veel persoonlijke instelmogelijkheden zonder hiervoor een complete studie nodig is om het te snappen. Mooie detailverbeteringen ten opzichte van ons voorgaande model van 6 jaar geleden. Aanrader.

PietJan Wagenaar 26-12-2015 Product paar weken in bezit

Heerlijke koffie! Het apparaat is geakkelijk in gebruik, zeker in combinatie met een thermosbeker voor de melk.
's Ochtends even aandoen, alles legen/schoonmaken en daarna genieten. Het schoonmaken is gemakkelijk te doen en kost weinig tijd.

Marly max 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

prachtige machine,koffie is overheerlijk,wel ff zoeken hoe je je eigen voorkeur in moet stellen,maar verder kan een kind de was doen.
Verder is hij ook heel erg stil bij het malen van de koffie.
kortom een prima machine met een mooie vormgeving een sieraad in je keuken.

zunnebel 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

We hebben het apparaat nu een paar dagen in huis en zijn super enthousiast.
Hiervoor binnen een jaar tijd 2x een ander merk gehad nou dat was een drama, helaas wisten niemand de e oplossing dus konden we netjes alles terug sturen.

Onze keuze om over te stappen op een ander merk lijkt tot nu toe goed te zijn. Ik ben een echte koffieleut dus de voordelen zijn er echt wel;
een groot water reservoir, reservoir voor de koffie bonen is ook super.
Maar vooral je hoort hem bijna niet!!!! (dat was nl bij die andere wel anders)
alles prima in te stellen en de optie om voor ieder in te stellen hoe je je koffie wilt vind ik ook een super optie.

Als het blijft zoals het nu is, dan kan ik echt wel voor alles een 10 geven.
Het is een stevig en degelijk apparaat en hopelijk hebben we er nog heel lang plezier van.

Bianca 18-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving. Je kunt tot 6 profielen invullen voor eigen smaakbeleving. Je kunt de machine instellen wat waterhardheid betreft. Er wordt een teststaafje meegeleverd. Duidelijke handleiding. De koffie is heerlijk warm en zeer gebruiksvriendelijk.

Jan Bro 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na ongeveer 8 jaar gewerkt te hebben met een Siemens Espressoautomaat, nu toch gegaan voor een nieuwe. De oude doet het nog steeds, maar begint wat kuren te vertonen. Kopen met deze nieuwe automaat net lang te doen en net zo veel plezier ervan te hebben. De eerste bakjes smaken uitstekend, Opvallen, weinig geluid, heerlijk warme koffie

fred 07-11-2015 Product half jaar in bezit

Heb apparaat nu bijna een jaar, is een prima apparaat alleen jammer dat je bij dit apparaat de lekbak om de twaalf kopjes moet leegmaken en het maalmechanisme dan ook zuiver moet maken anders wordt dit smerig , arbeidsintensief apparaat met schoonmaken. als ik dit van te voren had geweten had ik waarschijnlijk andere keus gemaakt is toch geen goedkoop apparaat

Henk Vleeshakker 02-11-2015 Product paar dagen in bezit

Heb dit apparaat gekocht bij koffiediscounter in Naarden. Wij werden heel netjes en professioneel te woord gestaan. De verkoper Jordi van koffiediscounter had zijn huiswerk goed gedaan en heeft de volautomaat van Siemens heel goed uitgelegd en verteld dat we een goede keuze met dit apparaat hebben gemaakt. We hebben hem nu enige dagen in gebruik en ik kan niets anders zeggen als wat een top apparaat zeer gemakkelijk in de bediening en heerlijke koffie prima instelbaar en lekkere hete koffie. Wij hadden eerst een DeLonghi en die kan niet tippen aan dit apparaat. Dit apparaat is super stil bovendien. Wij kunnen niets anders zeggen als een top apparaat en heel goed geholpen bij koffiediscounter een pluim voor de verkoopmedewerker Jordi. Deze man weet wat hij verkoopt dus mensen in tegenstelling tot andere revieuws een hele goede aanbeveling voor koffiediscounter helemaal niets mis mee.

JWL1 17-10-2015 Product half jaar in bezit

9,4
Inmiddels ruime ervaring opgedaan met deze ook qua design, goede machine. Stelt absoluut niet teleur, werkt stil en nauwkeurig met meer dan voldoende instellingen (nog lang niet allemaal geprobeerd). Machine spoelt automatisch bij het afsluiten goed door. Melk/Cappuccinitoren werkt perfect.
Aanrader.

Koffiebrandermeesterclass 28-09-2015 Product kwartaal in bezit

5,6
Mbt duurzaamheid nog een toevoeging op mn vorige revieuw. Op de lekbak zit ee plaat bevestigd met 2 kleine haakjes. Zodra de kunststof ouder wordt breekt dit. Ik overweeg nu al om een reserveplaat te kopen.

Koffiebrandermeesterclass 28-09-2015 Product kwartaal in bezit

5,6
Koffie is vaak te koud. Geeft te laat aan dat de bonen op zijn. Dan heb je waterige koffie. Bijna elke dag lekbak legen . Ik heb 3 apparaten gehad en nog nooit zoveel lekwater gehad. Moeilijk te bedienen door andere leden van het gezin. Heel jammer allemaal. Het concept is nieuw, maar had beter een smartphone/tablet achtig uiterlijk kunnen hebbn. Dit type koop ik zeker niet meer. Mijn 1e commentaar was lovend. Helaas heb ik dat moeten bijstellen.

JWL1 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Top koffiemachine, alle soorten koffie mogelijk. Zeer uitgebreid keuze menu, gebruiksvriendelijk.
Na jaren Saeco, eindelijk koffie met smaak. cremelaagje prachtig, capp/latte etc uitstekend. Temperatuur instelbaar tot "zeer heet". Koffiesterkte keuze uit 7 stappen. Snelle machine met doordacht automatisch schoonmaak programma, bij in- en uitschakelen.
Zeer ruim koffiebonen- en waterreservoir. Design is persoonlijk maar de RVS uitvoering ipv plasticlook, geeft extra cachet.