Siemens TE803209RW zwart, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens TE803209RW zwart, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Harry 11-01-2017

HEERLIJKE KOFFIE

Na jaren plezier te hebben gehad van mijn EQ7 koffiemachine (30.000 bakjes koffie) nu de EQ8 gekocht. De koffie is heerlijk en deze is veel stiller. kortom weer veel plezier van deze machine

Pluspunten

• koffiesmaak
  • stille machine
  • mooie machine

LongD 28-12-2016

Simpel en effectief!

Mooi, heel simpel te gebruiken en maak de lekkerste koffie ooit!
Heb er twee jaren ervaring mee op mijn werk, maar moest ook een thuis hebben.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Fantastisch koffie

Maikele 25-12-2016

Heerlijke Koffie

Dit is een perfecte espresso machine met vele mogelijkheden. Ook veel instellingen voor de sterkte van je cappuccino, macchiato of normale koffie. Heerlijk opgeschuimde melk. Tevens eigen profielen zodat je je eigen bakje koffie meteen goed kan maken

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • sterkte instellingen
  • zowel bonen als gemalen koffie
  • evt. los water filter
  • goede opschuiming melk

Minpunten

• redelijk groot
  • spoelt regelmatig

Irene 29-11-2016

zeer gebruiksvriendelijk

Uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding.
Duidelijk goed bedienbaar apparaat. Niet onnodig slangetjes hoeven los te halen om meld te spoelen.
Zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk met wat je doet al na gelang je wensen!

Pluspunten

• Zeer duidelijk
  • goed warm. Diversiteit in sterktes.

T. Smits 11-11-2016

Espresso koffiemachine

Gewend aan een half automaat, nu na enkele dagen wil ik niets anders dan koffie uit mijn nieuwe Siemens espressomachine. Het gemak om verschillende koffies te zetten en persoonlijk in te stellen maken mijn koffiewereld uitgebreider en van betere kwaliteit.

Pluspunten

• Gemak
  • kwaliteit kopje koffie
  • staat mooi in de keuken
  • de mogelijkheid om andere koffie toe te voegen

Minpunten

• nog niet ontdekt

D 11-11-2016

Lekker bakkie

Simpel en goed ding. Ik zou hem zeker aan mensen aanraden die van koffie houden. Goede koffie en zelfs mijn vrouw kan ermee overweg en die kan niet eens met mij overweg!

joo48 06-11-2016

Siemens TE803209

Nette machine met voldoende functies voldoet geheel aan onze verwachting .
Doorslaggevend was dat het apparaat erg stil is tov andere merken goed schoon te houden en dat deze is voorzien van gebruikersprofielen, tevens niet onbelangrijk het systeem is uitgevoerd met keramische maalstenen ipv staal.
duurzaamheid: kunnen we nu niet beoordelen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Stil
  • gemakkelijk schoonmaken

Di 30-08-2016

Lekker bakkie

De Siemens EQ8 is zowel klein-zakelijk als privé een geweldig apparaat. Stijlvol design, mooi vormgegeven. Perfecte kwaliteit koffie en een zeer gebruikersvriendelijke display, voor zakelijk gebruik een pré. Niet alleen ik ben enthousiast, mijn collega's ook! Ook zij zijn erg onder de indruk van deze koffiemachine. Alleen maar positief lijkt wat overdreven maar dat is niet zo, het is gewoon de waarheid, en de waarheid mag gezegd worden. Een dikke 10!

Pluspunten

• Perfecte koffie
  • Gebruikersvriendelijk

Minpunten

• N.v.t.

Sevgi Karakoyun 14-06-2016

Fantastisch precies wat ik van een koffieapparaat verwacht!

Het apparaat viel alleen maar tegen omdat ik het niet zo groot had verwacht. Vandaar een 9 voor Vormgeving. Ik geef een 9 aan smaak omdat de cafe creme een te dun schuimlaagje heeft. Terwijl de espresso als cappucino/ macchiato een perfect schuimlaag heeft.

Marga 22-05-2016

super mooie koffiemachine

Super mooie koffiemachine erg makkelijk in gebruik een echte aanrader voor de echte koffie drinker wat ook zo gemakkelijk is je kan je sterkte voor elke gebruiker anders zetten

Milco Texier 15-05-2016

Top product

Zeer gebruikersvriendelijk, met 1 druk op de knop een expresse, Latte, koffie creme of cappuccino.
Geeft zelf aan wanneer schoongemaakt of bijgevuld moet worden.
Doet zijn werk zeer stil en is een sieraad in de keuken.

Frank 06-05-2016

supermooi apparaat met veel mogelijkheden

Apparaat ziet er superstrak uit en het mooie is dat de koffie ook nog super smaakt. Melk moet wel lauw zijn om cappuccino's te maken.

JWL1 08-02-2016

> 6 mnd in gebruik. Zeer tevreden over gebruiksgemak smaak en aantal koffiezet mogelijkheden. Automatisch schoonmaakprogramma werkt perfect. Qua design strak en fraai vorm gegeven met uitstekende materialen.

Marcel 30-01-2016

koffiemachine is superhandig in gebruik, erg stil en makkelijk schoon te houden (ook de melkslang..). Zeer tevreden en heerlijke koffie. De sterkte is goed in te stellen voor elke gebruiker.. Voorprogrammeren is bij meer gebruikers ook erg handig! tevreden dus!

Marly max 25-01-2016

Wij hebben deze machine nu vanaf de kerst in ons bezit.
Wat ons als eerste opviel,hoe stil dit apparaat is.
Wat ook erg handig is dat je je eigen persoonlijke keuze in kan stellen.
De melk opschuimer vind ik erg veel rommel maken,dus dat doe ik nog met mijn opschuimer van nespresso,ook omdat de schuim hiervan
beter is.
Verder is de vormgeving,vinden wij,erg mooi,maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Voordat we dit apparaat kochten hebben we altijd een jura gehad,uit het duurdere segment,die ons altijd erg goed is bevallen.
Wat de duurzaamheid betreft van deze machine dat moet de tijd nog leren.

Hans 07-01-2016

strak modern uitziende koffiemachine, zeer intuitieve bediening. Uitermate geruisarm met veel persoonlijke instelmogelijkheden zonder hiervoor een complete studie nodig is om het te snappen. Mooie detailverbeteringen ten opzichte van ons voorgaande model van 6 jaar geleden. Aanrader.

PietJan Wagenaar 26-12-2015

Heerlijke koffie! Het apparaat is geakkelijk in gebruik, zeker in combinatie met een thermosbeker voor de melk.
's Ochtends even aandoen, alles legen/schoonmaken en daarna genieten. Het schoonmaken is gemakkelijk te doen en kost weinig tijd.

Marly max 25-12-2015

prachtige machine,koffie is overheerlijk,wel ff zoeken hoe je je eigen voorkeur in moet stellen,maar verder kan een kind de was doen.
Verder is hij ook heel erg stil bij het malen van de koffie.
kortom een prima machine met een mooie vormgeving een sieraad in je keuken.

zunnebel 22-12-2015

We hebben het apparaat nu een paar dagen in huis en zijn super enthousiast.
Hiervoor binnen een jaar tijd 2x een ander merk gehad nou dat was een drama, helaas wisten niemand de e oplossing dus konden we netjes alles terug sturen.

Onze keuze om over te stappen op een ander merk lijkt tot nu toe goed te zijn. Ik ben een echte koffieleut dus de voordelen zijn er echt wel;
een groot water reservoir, reservoir voor de koffie bonen is ook super.
Maar vooral je hoort hem bijna niet!!!! (dat was nl bij die andere wel anders)
alles prima in te stellen en de optie om voor ieder in te stellen hoe je je koffie wilt vind ik ook een super optie.

Als het blijft zoals het nu is, dan kan ik echt wel voor alles een 10 geven.
Het is een stevig en degelijk apparaat en hopelijk hebben we er nog heel lang plezier van.

Bianca 18-12-2015

Mooie vormgeving. Je kunt tot 6 profielen invullen voor eigen smaakbeleving. Je kunt de machine instellen wat waterhardheid betreft. Er wordt een teststaafje meegeleverd. Duidelijke handleiding. De koffie is heerlijk warm en zeer gebruiksvriendelijk.

Jan Bro 07-12-2015

Na ongeveer 8 jaar gewerkt te hebben met een Siemens Espressoautomaat, nu toch gegaan voor een nieuwe. De oude doet het nog steeds, maar begint wat kuren te vertonen. Kopen met deze nieuwe automaat net lang te doen en net zo veel plezier ervan te hebben. De eerste bakjes smaken uitstekend, Opvallen, weinig geluid, heerlijk warme koffie

fred 07-11-2015

Heb apparaat nu bijna een jaar, is een prima apparaat alleen jammer dat je bij dit apparaat de lekbak om de twaalf kopjes moet leegmaken en het maalmechanisme dan ook zuiver moet maken anders wordt dit smerig , arbeidsintensief apparaat met schoonmaken. als ik dit van te voren had geweten had ik waarschijnlijk andere keus gemaakt is toch geen goedkoop apparaat

fred 08-11-2015

sorry bedoelde de zetgroep i.p.v. maalmechanisme

Henk Vleeshakker 02-11-2015

Heb dit apparaat gekocht bij koffiediscounter in Naarden. Wij werden heel netjes en professioneel te woord gestaan. De verkoper Jordi van koffiediscounter had zijn huiswerk goed gedaan en heeft de volautomaat van Siemens heel goed uitgelegd en verteld dat we een goede keuze met dit apparaat hebben gemaakt. We hebben hem nu enige dagen in gebruik en ik kan niets anders zeggen als wat een top apparaat zeer gemakkelijk in de bediening en heerlijke koffie prima instelbaar en lekkere hete koffie. Wij hadden eerst een DeLonghi en die kan niet tippen aan dit apparaat. Dit apparaat is super stil bovendien. Wij kunnen niets anders zeggen als een top apparaat en heel goed geholpen bij koffiediscounter een pluim voor de verkoopmedewerker Jordi. Deze man weet wat hij verkoopt dus mensen in tegenstelling tot andere revieuws een hele goede aanbeveling voor koffiediscounter helemaal niets mis mee.

JWL1 17-10-2015

Inmiddels ruime ervaring opgedaan met deze ook qua design, goede machine. Stelt absoluut niet teleur, werkt stil en nauwkeurig met meer dan voldoende instellingen (nog lang niet allemaal geprobeerd). Machine spoelt automatisch bij het afsluiten goed door. Melk/Cappuccinitoren werkt perfect.
Aanrader.

Koffiebrandermeesterclass 28-09-2015

Mbt duurzaamheid nog een toevoeging op mn vorige revieuw. Op de lekbak zit ee plaat bevestigd met 2 kleine haakjes. Zodra de kunststof ouder wordt breekt dit. Ik overweeg nu al om een reserveplaat te kopen.