Inventum EM86 Espresso Maker zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum EM86 Espresso Maker zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

joop k 29-10-2009

zowel de werking van het apparaat als de service is bedroevend slecht.
de ene keer lauwe koffie en de andere keer gloeiendhete koffie.
toen de rubber ring poreus was werd me verteld dat ik een nieuwe ring bij een speciaalzaak moest kopen. in het dorp waar ik woon is geen speciaalzaak en ik heb gebeld naar andere plaatsen, maar nergens dat ringetje van 1 Euro te krijgen. maar weer een mailtje gezonden naar Inventum met het bericht erbij dat ik in een scootmobiel rij met een actieradius van 40 km. ik kreeg een schofterig mailtje terug dat ze zelf die ring niet hebben???, punt uit. u zoekt het maar verder uit. het apparaat ligt nu op mijn zolder en ik zet weer gewoon een lekker bakkie zonder dat zg espresso onding.

babseflaps 07-07-2009

Het is best een handig apparaat om te gebruiken, maar lijkt in de verste verte niet op espresso vind ik, het is idd wel een ruimtebespaarder, maar ik mis het schuimkraagje wat je bij espresso hoort te hebben, het zet gewoon sterke koffie, meer niet! Wel handig voor vakantie, niet te veel ruimte neemt het in beslag in je koffer

a. voesenek 18-02-2006

nu een paar maanden koffie met dit apparaatje.
het is geen espresso, maar wel lekkere koffie.
en natuurlijk een echte ruimtebespaarder op het aanrecht.
overigens wel al een tweede exemplaar; de eerste ging na 3 weken stuk, maar
zonder problemen door de fabriek omgeruild.
een voordeel is ook dat je wel voor 4 kopjes tegelijk kunt zetten; scheelt een
hoop werk in verhouding tot de echte espressomachines.

20D 02-01-2006

Prima apparaat, doet gewoon wat die moet doen.... Lekkere koffie zetten zonder
poespas, gekregen door iemand lid te maken van een tv-gids..... drink zelf
namelijk geen koffie.