Philips EP5444 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP5444 op Kieskeurig.nl.

Sannie_mona 19-06-2021

Verliefd op mijn nieuwe speelgoed

Geschreven voor: Philips EP5444

Geweldige machine, alle koffies die je maar kan bedenken. Nu pas 1 week in gebruik maar al tig koffies gedronken.

Maloveyo 19-06-2021

Beste koffiemachine die ik gehad heb.

Geschreven voor: Philips EP5444

Zoveel verschillende soorten, en dan nog aanpasbaar aan je eigen smaak en zin. Ook eenvoudig proper te houden!

Katikati 18-06-2021

Super koffie!

Geschreven voor: Philips EP5444

Great coffee machine!!!!! Delicious coffee!!! Easy to clean after using milk- because of "latte go".

Yack2201 17-06-2021

Polyvalent

Geschreven voor: Philips EP5444

Excellent produit dans son ensemble, variétés de café pour tout les goûts. Facile d'utilisation avec de nombreux réglage individuel. Je lui reproche juste une grande consommation d'eau, après 4 grand café, le bac récupérateur est plein.

Burenvan1 16-06-2021

Veel opties!

Geschreven voor: Philips EP5444

Het apparatuur heeft echt ongelofelijk veel opties, wat heel fijn is. Het heeft wel even geduurd voordat ik vond wat ik lekker vind. Ook qua bonen zit er veel verschil in, de zoektocht is nog niet helemaal over. Soms met die vele opties wel lastig om voor gasten een koffie te schenken die gewoon simpel maar goed is :)

Dina24 15-06-2021

Mooie moderne uitstraling

Geschreven voor: Philips EP5444

Na veel wikken en wegen toch voor deze automaat gekozen. Super automaat met vele mogelijkheden. Heerlijke cappuccino met een dikke melkschuimlaag. Al hoewel het even duurt voordat je jou smaak te pakken heb zijn de andere koffie varianten ook heerlijk. Toch een paar kleine minpuntjes: De melkkan en de waterbak hadden wel iets groter mogen zijn maar dit is een persoonlijke mening. Verder lees ik veel over het opvangbakje voor de koffiekoekjes, maar in mijn bakje komt veel waterige koffie drab, met als gevolg dat ik dit niet zomaar weg kan gooien maar eerst moet laten drogen voordat het de vuilnisbak in kan. Ondanks de minpuntjes ben ik er toch super blij mee.

Kuije01 15-06-2021

Product maakt verwachtingen waar

Geschreven voor: Philips EP5444

Lange tijd nagedacht om deze koffiemachine te kopen. We hadden dit veel eerder moeten . Nu we de juiste bonen hebben gevonden is koffie drinken een genot. Alles werkt uitstekend. Alleen maakt de machine veel geluid bij het malen van de bonen

Eccotje 14-06-2021

Super fijn apparaat

Geschreven voor: Philips EP5444

Fijne machine, makkelijk in gebruik.
Maar je moet hem ook geregeld schoonmaken en smeren. Goede uitleg gehad. Tot nu toe zeer tevreden.

Muppet7 14-06-2021

Mooi apparaat met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Philips EP5444

Mooi apparaat met vele koffie mogelijkheden. Zijn na diverse bonen en sterktes getest te hebben zeer tevreden over de koffie die gezet wordt. Ideaal is ook het aparte melk reservoir wat los te koppelen en eenvoudig schoon te maken is. Alles is automatisch aangegeven, wanneer je water moet bijvullen, reservoir enz moet legen. Ook diverse profielen aan te maken zodat de instelingen per persoon bewaard worden voor een persoonlijk bakkie koffie. Kortom top apparaat.

Corbee 12-06-2021

Volautomatische espressomachines EP5447/90

Geschreven voor: Philips EP5444

Fijne automaat. Erg veel keuzemogelijkheden om de juiste smaak te maken en te ontdekken. Zeer gebruiksvriendelijk. Nog geen negatieve dingen ontdekt.

Wolters2 09-06-2021

Erg fijne koffiemachine!

Geschreven voor: Philips EP5444

Mooie vormgeving, melk opschuimer makkelijk schoon te maken, vele keuze, eenvoudige bediening. Erg tevreden!

Nyla_17 09-06-2021

Dagelijks een streling

Geschreven voor: Philips EP5444

Zeer gemakkelijk in gebruik , de koffie word zalig klaargezet . Nog wat opzoek naar de juiste koffie .
We hebben het ons nog geen seconde beklaagd.

Pjotr1986 07-06-2021

Ik had meer verwacht voor zo een duur apparaat!

Geschreven voor: Philips EP5444

Apparaat is best traag in het maken van 1 kopje koffie, en grootste minpunt is dat er geen watertoevoer aansluiting mogelijk is, want het bakje water is na paar kopjes al snel leeg... Voor de rest was het een extra punt geweest als er ook een plek voor chocolademelk was gegeven. Ook een schoonmaakborstel voor de melk bak was handig geweest, want melk stinkt als het even erin blijft. Buiten de negatieve punten is er ook een positief punt dat je per profiel je eigen kopje kan instellen.

jordy12 06-06-2021

ideale machine voor thuisgebruik

Geschreven voor: Philips EP5444

een wereld van verschil t.o.v. senseomachine en expressmachine.zou niks anders meer willen.De smaak is heerlijk en veel variatie en onderhoudsvriendelijk.

Michy100 05-06-2021

Heerlijke koffie!

Geschreven voor: Philips EP5444

Fijn apparaat. Heerlijke koffie en capuchino. Gemakkelijk schoon te maken. Handige profielen in te stellen voor persoonlijke voorkeur. Duurt wel redelijk
lang voordat de koffie klaar is. Veel slechte reviews gelezen toch het voordeel van de twijfel voor Philips gekozen. Tot nu toe geen spijt van.

Francelabs 03-06-2021

Machine offrant beaucoup de possibilités

Geschreven voor: Philips EP5444

Excellent produit, le nombre de préparations différentes possibles est important. Facile d'utilisation et le système des profils est top. J'aurais juste préféré un réservoir à grains de café un peu plus grand. Le café est excellent avec cette machine

Anoniem 02-06-2021

Een uitstekende aankoop

Geschreven voor: Philips EP5444

Het intuïtieve en gemakkelijke gebruiksgemak , de vele nuttige keuzemogelijkheden, het gemakkelijk onderhoud en uiteraard ook de overheerlijke koffie maken van dit toestel een aanrader!

Familie de Mik 02-06-2021

Top product!

Geschreven voor: Philips EP5444

Wat een geweldig apparaat met maar liefst 12 variaties. Heel eenvoudig schoon te maken en ziet er prachtig uit. Heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

Anoniem 01-06-2021

Super apparaat!

Geschreven voor: Philips EP5444

Zeer makkelijk apparaat om veel verschillende soorten koffie mee te zetten. Cappuccino is kinderlijk eenvoudig met het melksysteem!
Schoonmaken is erg eenvoudig, er blijft niet veel koffiedrab achter in de machine zelf dus is zo gebeurd!

Tonyke66 29-05-2021

Philips Philips 5400 Series Volautomatische espres

Geschreven voor: Philips EP5444

Hoe omschrijf ik mijn ervaring??!! Ik voel mij als een klein kind dat zijn grootste wens heeft gekregen. Deze machine is gewoon een droom. Iedere dag op een heel eenvoudige manier een heerlijk bakje troost . In 12 variaties naar eigen keuze. Wat kun je als koffie liefhebber nog meer verlangen