Bugatti Diva

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bugatti Diva op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

23Henk1683 13-09-2010
Geschreven voor: Bugatti Diva

We hebben de Bugatti nu een half jaar. Hij is zeer snel op temperatuur (5min) en wint nog aan kwaliteit las je hem nog wat langer laat opwarmen. Er zijn zeer veel pads te koop (onze favoriet is DorCaf van labcaffe, die een echte stevige ''Bar'' espresso geeft zonder zuur te zijn)en jou smaak is er zeker bij. Werkt slecht met losse koffie of je moet een koffiemolen hebben die zeer fijn kan malen (€ 500-€1000 investering). Ook de opschuimer is onhandig, daar je na het koffie zetten eerst nog eens 5 minuten moet doorwarmen naar een nog hogere temperatuur. Hij lekt verder ook een beetje langs de pads. Echter, als je een zeer degelijk apparaat zoekt met een wonderschoon design die met servings heerlijk koffie kan maken, dan is dit absoluut een aanrader! Hij heeft ook nog eens een waterontharder die hem maanden lang aan de gang houdt

Amazingron1955 28-12-2009
Geschreven voor: Bugatti Diva

Mooi apparaat, ziet er erg goed uit en voor het geld verwacht je een degelijk apparaat.
Eerst de padje geprobeerd, de koffie is erg goed van smaak en de temperatuur is ook prima.
Na een kopje op 2 a 3 begint tijdens het pompen de koffie houder te lekken en het vaster aandraaien er van heeft geen zin.
Nadat de koffie padjes op waren hebben we het apparaat zoals in het boekje omschreven omgebouwd en daarmee geschikt gemaakt voor het gebruik met losse gemalen koffie.
Ook hier gaat het 1 a 2 bakjes goed, hoor je na een seconde of 15 a 20 een pof en spuit er kokend heet water met koffie prut over het aanrecht??
Contact opgenomen met de leverancier en het apparaat na 2 weken retour gestuurd.
Intussen hebben we een nieuwe en gaan we het hier maar opnieuw mee proberen, ik ben benieuwd.
In de afgelopen 20 jaar hebben we heel wat ervaring met espresso machines maar deze eerste Bugatti was tot nu toe de minste die we gehad hebben.

Rens21 17-01-2008
Geschreven voor: Bugatti Diva

Een pracht van een machine die ook snel op temratuur is. Even één kopje doorspoelen en zetten maar. Alles verloopt goed en snel. Enige minpunt is het wat kleine waterreservoir gezien hierin ook het anti-kalkfilter is geplaatst. Het is absoluut niet de bedoeling dat men de machine appart ontkalkt. Ik ben zeer tevreden.

Mr Bob 24-02-2007
Geschreven voor: Bugatti Diva

Echt een super degelijk apparaat, de espresso is goed heet en het melk opschuimen gaat ook lekker snel en geeft een mooie schuimlaag.Komt echt heerlijke espresso uit, begin verslaafd te worden geloof ik.
Het enigste kleine nadeel vindt ik de kleine watertank!