Krups Dolce Gusto Melody rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Krups Dolce Gusto Melody rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

lieverdje30 17-12-2012

sinds een paar dagen mogen wij dolce gusto testen via trnd. een mooi apparaat om te zien. het apparaat is snel warm en hij zet warme koffie. wat erg handig is, is het grote assortiment in smaken en je kan zelf de sterkte bepalen met het apparaat. jammer dat de capsules zo duur zijn.

Sayyes69 15-12-2012

Ik doe mee met trnd.nl test,en ik vind dit een prachtig aparaat zeer mooi, makkelijk in gebruik, ook voor mij, ik met krachtsverlies in mijn hand.Ik vond een paar smaken te slap van smaak, maar omdat je het zelf kan instellen en beetje kan spelen er mee, was mijn bakkie koffie van zojuist een stuk lekkerder. Smaken verschillen nu eenmaal! Maar het is wel een aanrader. Sommige mensen vinden de cupjes te duur.ongeveer(€0,65)per kopje, maar in een horica is dat veel duurder.EN je kan hem er ook bij nemen en dan lekker genieten van een heerlijk bakje koffie na je werk/drukke dag.