Siemens EQ500 Classic TP507R04 grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 76 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens EQ500 Classic TP507R04 grijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Freek 29-07-2021

Zeer tevreden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden makkelijk te bedienen en schoon te houden, resultaat lekkere koffie

Mandy 02-07-2021

Heel fijn

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat is fijn en gemakkelijk te gebruiken. Ben nog op zoek naar de juiste instelling maar dat heeft meer met smaak te maken. Ik zou het apparaat zeker aanbevelen

Janvk 10-03-2021

Koffietijd

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne volautomatisch Expresso machine, veel mogelijkheden om de koffie helemaal naar jou smaak te maken en daarbij kan je je visite makkelijk een andere keus laten maken het zit er allemaal op.
Een prima keus is deze Siemens en zoals met al mijn Siemens producten verwacht ik een lange en fijne gebruiksduur zonder problemen.

Edios 06-03-2021

Top Espresso volautomaat!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na het uitpakken van de koffiemachine makkelijk met de duidelijke uitleg geïnstalleerd. Nu kan ik dagelijks heerlijk genieten van een heerlijke espresso of andere overheerlijke en makkelijk gezette koffie door de one touch knoppen.
Kortom ben helemaal blij met mijn machine

Petra 23-01-2021

Stijlvol en gebruiksvriendelijk

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat heeft een luxe, stijlvolle uitstraling en staat mooi op het aanrecht. De bediening is gebruiksvriendelijk en niet moeilijk. Ik ben blij dat ik voor een Siemens Q5 hebt gekozen. Een ware aanvulling voor het thuiswerken.

Aschwin 22-01-2021

Uw eigen koffiewinkel in de keuken

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eenvoud is goud, dat is wat je in verschillende aspecten terug vindt in deze Siemens machine. Het design is strak maar eenvoudig. Geen toeters en bellen die je toch niet gebruikt. De bediening gaat via het display met duidelijke afbeeldingen van het te bereiden produkt. Die per keuze weer eenvoudig zijn aan te passen aan je eigen smaak. Kies je een koffie soort met melk, dan plaats je eenvoudig de aanzuigbuis in de speciale Siemens melkbeker of gewoon rechtsreeks in een pak melk. Heb je de machine een tijdje intensief gebruikt en geloof me dat doe je, dan zijn er verschillende reinigingsprogramma's die je net als de koffie met een eenvoudige druk op de knop start. Deze machine is door zijn eenvoud goud waard

Koffieleut 02-01-2021

Over het algemeen tevreden

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Goede espressomachine met kleine minpuntjes

Leon 10-12-2020

Makkelijk apparaat en lekkere koffie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is makkelijk te bedienen en schoon te maken. In sterkte en hoeveelheid is per kopje in te stellen.

Jona 05-12-2020

Eenvoudige bediening, heerlijke koffie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even goed de handleiding lezen en het apparaat is in een handomdraai geïnstalleerd. Alleen de volgorde van het apparaat en het waterfilter installeren is even wat onduidelijk, maar blijkt uiteindelijk niet uit te maken. Na een korte spoeling is hij direct klaar voor gebruik. Drankkeuze en sterke, hoeveelheid, en aantal koppen is erg makkelijk in te stellen. De koffie is goed heet en het melkschuim is fantastisch voor een volautomaat. Hij maakt redelijk wat geluid, maar niet meer dan andere espressomachines. Echt een aanrader!

T.Hento 27-11-2020

Een apparaat met kuren

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Koffie smaakt prima, maar 2 kopjes tegelijk zetten gaat slecht. 1 kopje helemaal vol en in het andere een klein beetje. Jammer. Ontkalkt;, schoongemaakt en de uitloop pijpjes op advies van Siemens met een tandenrager schoongemaakt. Eergisteren gechat met Siemens, als het niet lukte met de tandenrager moest ik maar weer contact opnemen, maar op dit moment was het te druk, het werd na de feestdagen. Heel jammer van zo'n duur apparaat.

Meijde 30-07-2020

Fantastisch apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijke machine, snel in te stellen en lekkere koffie, capuchin enz

Arie 22-06-2020

Supermaschine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is onze eerste machine.
Zijn er super blij mee,geweldig apparaat
Doet wat het moet doen,lekkere koffie zetten echt een aanrader