Magimix M100 Auto - Reviews

Soorten koffie
espresso

setanie 15-05-2013 Product kwartaal in bezit

7,4
Helaas ben ik niet meer zo enthousiast over deze nespresso. Hij is al een keer ter reparatie opgehaald. Nu wordt dit wel uitstekend geregeld door nespresso met een leenapparaat, maar toch wel jammer. Je moet de cupjes er ook in niet laten zitten, want dan is er de kans dat er koffiegruis in het apparaat komt. En je heb geen uit/aan knop bij dit apparaat wat ook niet echt handig is. Nogal omslachtig apparaat dus, maar de koffie blijft wel erg lekker.

setanie 25-01-2013 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze nespresso gekocht omdat ik er met de cashbackactie maar €38 voor hoefde te betalen. Met daarbij alle 16 smaken koffie is een goede deal. Nu 2 kopjes koffie gedronken en bij de linkerstand klein krijg je een half espressokopje vol en bij de andere loopt het kopje over. Niet echt handig, maar ik las dat ik de hoeveelheden ook handmatig kan instellen dus dat ga ik nog eens proberen. Wat ik wel jammer vind is dat de koffie niet echt heet is. Hebben hier meer mensen last van of hoort dat bij dit apparaat. Al met al een goede kennismaking met nespresso.

nielspeters84 18-01-2013 Product paar weken in bezit

Geweldige Nespresso machine! Paar weken in bezit. Weinig geluid bij het zetten van koffie. Je zet hem aan, pakt een kopje en een cup en klaar voor gebruik(15 sec).
Snel, makkelijk en heerlijk. Weigerde 1 keer, klep 3 sec open en daarna gebruik je dezelfde cup gewoon. Doen veel Nespresso machines niet. Met de duidelijke gebruiksaanwijzing stel je heel simpel de looptijd per espresso/koffie in en de tijd van standby kan je instellen, dus wanneer de machine zichzelf weer uitschakelt. Duurzaamheid weet ik niet, want heb 'm pas! Ziet er solide uit, met een mooi strak design!